040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een mini peak dan @Skatermarvin
Dit was zaterdagochtend na de pizza, zo wil ik er op zich altijd wel uit zien na pizza
![]()
En voor @deus vult:
![]()

Netjes, mooie shape hoor!Een mini peak dan @Skatermarvin
Dit was zaterdagochtend na de pizza, zo wil ik er op zich altijd wel uit zien na pizza
![]()
En voor @deus vult:
![]()

Een mini peak dan @Skatermarvin
![]()
En voor @deus vult:
![]()
abs... en dat na een cheat.Ik ga me echt niet wegen.. Ik vind het super dedicated hoe jij en @natty87 altijd op de schaal gaan na een cheat.
Volgende week wel weer eens![]()

/outCan conform, foto's zijn binnen! Zonder harige poes dit keer

Lieffff, de poes dan! Maar even on topic nice shape dame, succes met de contest!
Je moest er een hele hoop eten voor laten staan maaaar... dat zijn gewoon harstikke aaabs!![]()
Damn hillie echt super goeie progress. Had niet verwacht dat je er zo bij stond!

Op die onderste foto kan ik je poes zien.
Goeie shape!
Ik ben best trots op m'n poes.

Netjes, mooie shape hoor!
Mooie beesten zijn dat trouwens!
Edit: Ik heb bewust 'de grap' niet gemaakt...
Je ziet er echt super uit!!!!
Het gaat er echt om spannen tussen jullie!!
lief! Ik ben ontzettend trots op je dat je de foto's hebt geplaatst! Leg eventueel negatief commentaar naast je neer, je weet wel beter!Ik zeg meestal tegen mezelf niet doen en dit x zelfs @Pillz gezegd de batterijen eruit te halen. Maar toch gedaan en och valt mee. Je bent het met 2 dagen wel kwijt![]()

Mooie sneakpeek hoor! Benieuwd naar je eindfoto's, je hebt hard gewerkt!