XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog HillR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
Je ziet er echt super uit!!!! :heart:
Het gaat er echt om spannen tussen jullie!!
 
Ik ga me echt niet wegen.. Ik vind het super dedicated hoe jij en Natty87 altijd op de schaal gaan na een cheat. :roflol:
Volgende week wel weer eens :P

Ik zeg meestal tegen mezelf niet doen en dit x zelfs Pillz gezegd de batterijen eruit te halen. Maar toch gedaan en och valt mee. Je bent het met 2 dagen wel kwijt:p
 
Mooie sneakpeek hoor! Benieuwd naar je eindfoto's, je hebt hard gewerkt!
 
Nou, de collage is ingestuurd en de angst is toegeslagen.. :roflol:

Chickies (en de mannelijke contesters natuurlijk ook), allemaal heel veel succes! Het is jullie allemaal gegund :heart:
 
:roflol:
 
Lieffff, de poes dan! Maar even on topic nice shape dame, succes met de contest!
 
Super fysiek en die poes ah zo mooi ook!
 
Je moest er een hele hoop eten voor laten staan maaaar... dat zijn gewoon harstikke aaabs!:bow2:
 
Damn hillie echt super goeie progress. Had niet verwacht dat je er zo bij stond!
 
Wat een shape :heart:

Dankjewel! Bloed zweet en tranen! Haha!


Noooooo
:sad:
Lieffff, de poes dan! Maar even on topic nice shape dame, succes met de contest!

Dankjewel!!

Super fysiek en die poes ah zo mooi ook!

Lief! Dankje! Vind jij t ook zo spannend?? Pff... haha!

Je moest er een hele hoop eten voor laten staan maaaar... dat zijn gewoon harstikke aaabs!:bow2:

Thanks! Inderdaad veel eten aan mij voorbij moeten laten gaan, maar ben best tevreden met het resultaat, nu alles op alles zetten om dit fysiek nog iets te verbeteren voor de vakantie, maar nu de stok achter de deur weg is ga ik al iets makkelijker met het eten om, gauw de knop weer omdraaien haha!

Damn hillie echt super goeie progress. Had niet verwacht dat je er zo bij stond!

Wat lief! Dankjewel! Blij dat ik je heb weten te verrassen :D
 
Super mooi geworden je foto's:heart:
 
prima zomer shape ja.

Nu proberen vast te houden ;)

Thanks, ik ga m'n uiterste best doen! Ik ben op en top gemotiveerd!

Op die onderste foto kan ik je poes zien. :D


Goeie shape!

:roflol: Ik ben best trots op m'n poes.

Goeie pizza shape zeg! :bow2:

Ik maak 'm maar gewoon: Mooie poes heb je! :o:D

Edit: Kut 040B was me voor !! :roflol:

:roflol:

You guys :roflol:

Thanks!

Netjes, mooie shape hoor!

Mooie beesten zijn dat trouwens!:heart:

Edit: Ik heb bewust 'de grap' niet gemaakt...

Dankjewel Marvin!

Je ziet er echt super uit!!!! :heart:
Het gaat er echt om spannen tussen jullie!!

:heart: lief! Ik ben ontzettend trots op je dat je de foto's hebt geplaatst! Leg eventueel negatief commentaar naast je neer, je weet wel beter!

:heart: abs... en dat na een cheat.

Ik zeg meestal tegen mezelf niet doen en dit x zelfs Pillz gezegd de batterijen eruit te halen. Maar toch gedaan en och valt mee. Je bent het met 2 dagen wel kwijt:p

:heart:

Haha, wat een goeie! Ik heb niet altijd evenveel discipline, maar als het aankomt op wegen dan kan ik heel gedisciplineerd nee zeggen :P

Mooie sneakpeek hoor! Benieuwd naar je eindfoto's, je hebt hard gewerkt!

Thanks!!!
 
Nou dames en heren! De contest zit er op! Ik vind het echt enorm spannend.. ik schrok me rot toen de foto's er vanochtend vroeg al op stonden :roflol:

Ik wil de rest allemaal heel veel succes wensen, ik vind de foto's van de anderen echt top ook! Wordt een zeer spannende stemming denk ik! Een dikke pluim voor a het harde werk wat iedereen heeft verricht!

Iedereen ontzettend bedankt voor de motivatie die jullie me hebben gegeven!!

Om dit log af te sluiten mijn contestpics:

Ik zal misschien even een fotologje openen met daarin de foto's van de shoot die het niet gehaald hebben.. Maar miss plaats ik ze hier ook wel, not sure yet.

COLLAGE_HILL_DBB2017_1600px.jpg
 
Back
Naar boven