XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog HillR

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 637
  • Weergaven 48K
  • Volgers 42

Bezoekers in dit topic

Ik ben wat dat betreft een gek met eten.... stouw mij maar vol met sushi en sashimi. Of een goed stuk vlees... biefstukkie van onsje of 3 :D
Of lekker een bacchus fondue :o Of lekker uit eten.. thais of indiaas zoals BB_.

Maar ja... ik was als kind al geen friet eter.... Met mijn verjaardag als kind wilde ik altijd al fonduen of BBQ en... in de winter :roflol:
 
Ha, goed dat je het hebt volbracht, ben trots. Zeker goed dat je dat laden achterwege heb gelaten. Ik heb er niet echt van 'genoten' zeg maar, dus had ook beter gewoon pics kunnen schieten en daarna lekker kunnen cheaten. Ik heb net water gedronken maar het gekke is dat ik megavol zit en amper zin heb om te drinken. Knap dat je 20 kg (!) heb verloren. Deze cut heb ik 14 kg verloren, dat klinkt gelijk alsof ik een dikzak was, maar dat ben ik nooit geweest. Anderhalf jaar gelden woog ik nog 5 kg minder dan nu (was toen een skinny hardloper met wel wat spiermassa). Ik herken precies wat je zegt, ik voel me door die suikers ook helemaal niet vol energie en heb ook niet echt zin in eten, ook al had ik mij er zo op verheugd. Ik twijfel ook nog wat ik doe, kan ook morgenavond wat lekkers eten. Ik zou niet voor frietjes gaan, maar dat is mijn smaak. Ik ga denk ik of Italiaans of Indiaas eten, maar das mijn persoonlijke voorkeur.

Je moet wel even genieten van het eten he, na zo'n periode van afzien ga je echt niet aankomen in vet van 1 of 2 dagen goed eten (kreeg net deze van Galen door, interessant Glycogeen laden - PeterBond.nl). Ik vind het vervelend voor je dat je zo'n vocht vasthoudt, maar je moet maar denken, het is enkel water, geen vet. Als het moet kun je daar zo weer vanaf.

Ik denk dat ik komende week doordeweeks gewoon nog even iets onder onderhoud blijf om de carbs van dit weekend weer te compenseren en dan kijk wat volgend weekend mijn gewicht is. Mijn planning voor komende maanden is gewoon doordeweeks sowieso clean rondom onderhoud blijven en in het weekend eventueel iets cheaten of IIFIYM op onderhoud blijven, dat lijkt mij goed vol te houden. Wat zijn jouw doelen nu?

Thanks :D Ik geniet op het moment ook niet van het eten hoor, heb geen trek en ik voel me echt ontzettend belabberd, al m'n spieren doen pijn, kan nauwelijks lopen :roflol: en zelfs m'n zicht is een beetje wazig.. Weird.

Wauw! 14 kilo in deze cut is echt bizar! Ik weet nog steeds niet wat ik moet eten.. maar het wordt wel bestellen.. geloof dat Vonk inmiddels de knoop heeft doorgehakt en een bestelling heeft geplaatst, dus ik zie wel wat er gebracht wordt haha!

Ik ga zeker genieten! Morgen hebben we een BBQ, dus lekker eiwitrijk eten.. en stokbroodjes met sate mmmm! Vanaf volgende week dan weer strikt, maar nu even gewoon genieten van het feit dat het echte harde werken er op zit!

Heel erg goed idee van je om alvast een plan te hebben voor de komende tijd, gewoon lekker rustig aan doorkachelen en je lichaam even de tijd geven om bij te komen van de hectiek.. Dat kan mooi door doordeweek rond onderhoud te blijven en af en toe te cheaten, met IIFYM is dat sowieso geen punt!

Ik ga verder afvallen, maar lang zo die hard niet. Ik blijf gewoon netjes onder onderhoud eten, over 4 weken gaan we op vakantie dus dan wil ik er wel een beetje fatsoenlijk bij staan.. Daarbij sta ik bekend om mijn harde werken echt binnen 1 a 2 weken helemaal te kunnen verknallen door in een foodfrenzy te belanden, dat wil ik dit keer gewoon ECHT NIET! Dus ik ga me daar netjes aan houden... ;)


Of friet en pizza:heart:

Thats exactly what I said :D

:roflol: dan is het maar goed dat de foto's al gemaakt zijn.. Weg shape :roflol:

Sowieso pizza boven patat natuurlijk!

Misschien sta je er morgen na een nacht slaap, ondanks alle suikers van nu, ineens nog beter bij! 't Kan raar lopen in bodydildoland :p

True! Alleen mijn pizzaboer met de lekkere calzone is fucking dicht :( vette anticlimax :(

Ik ben benieuwd, maar verwacht niet dat ik er morgen beter bij sta.. Ik ken m'n lichaam voor wat dat betreft wel een beetje en morgen zal ik er waarschijnlijk uit zien als een grote vochthomp.. Ik hoop echt van harte dat het meevalt, wilde nog een beetje shinen op onze buurtbbq :roflol:

Ik ben wat dat betreft een gek met eten.... stouw mij maar vol met sushi en sashimi. Of een goed stuk vlees... biefstukkie van onsje of 3 :D
Of lekker een bacchus fondue :o Of lekker uit eten.. thais of indiaas zoals BB_.

Maar ja... ik was als kind al geen friet eter.... Met mijn verjaardag als kind wilde ik altijd al fonduen of BBQ en... in de winter :roflol:

Mij kun je echt overal voor wakker maken, alles, behalve vis.. dat vind ik vies. En asperges, gatver. Verder gaat alles naar binnen :roflol: Ernstig hoor.. Ik had geboren moeten zijn in het lichaam van een man van 2.50cm en 125 kilo zodat ik kon eten naar m'n lengte en gewicht.. zou ik makkelijk kunnen :roflol:
 
Thanks :D Ik geniet op het moment ook niet van het eten hoor, heb geen trek en ik voel me echt ontzettend belabberd, al m'n spieren doen pijn, kan nauwelijks lopen :roflol: en zelfs m'n zicht is een beetje wazig.. Weird.

Wauw! 14 kilo in deze cut is echt bizar! Ik weet nog steeds niet wat ik moet eten.. maar het wordt wel bestellen.. geloof dat Vonk inmiddels de knoop heeft doorgehakt en een bestelling heeft geplaatst, dus ik zie wel wat er gebracht wordt haha!

Ik ga zeker genieten! Morgen hebben we een BBQ, dus lekker eiwitrijk eten.. en stokbroodjes met sate mmmm! Vanaf volgende week dan weer strikt, maar nu even gewoon genieten van het feit dat het echte harde werken er op zit!

Heel erg goed idee van je om alvast een plan te hebben voor de komende tijd, gewoon lekker rustig aan doorkachelen en je lichaam even de tijd geven om bij te komen van de hectiek.. Dat kan mooi door doordeweek rond onderhoud te blijven en af en toe te cheaten, met IIFYM is dat sowieso geen punt!

Ik ga verder afvallen, maar lang zo die hard niet. Ik blijf gewoon netjes onder onderhoud eten, over 4 weken gaan we op vakantie dus dan wil ik er wel een beetje fatsoenlijk bij staan.. Daarbij sta ik bekend om mijn harde werken echt binnen 1 a 2 weken helemaal te kunnen verknallen door in een foodfrenzy te belanden, dat wil ik dit keer gewoon ECHT NIET! Dus ik ga me daar netjes aan houden... ;)






:roflol: dan is het maar goed dat de foto's al gemaakt zijn.. Weg shape :roflol:



True! Alleen mijn pizzaboer met de lekkere calzone is fucking dicht :( vette anticlimax :(

Ik ben benieuwd, maar verwacht niet dat ik er morgen beter bij sta.. Ik ken m'n lichaam voor wat dat betreft wel een beetje en morgen zal ik er waarschijnlijk uit zien als een grote vochthomp.. Ik hoop echt van harte dat het meevalt, wilde nog een beetje shinen op onze buurtbbq :roflol:



Mij kun je echt overal voor wakker maken, alles, behalve vis.. dat vind ik vies. En asperges, gatver. Verder gaat alles naar binnen :roflol: Ernstig hoor.. Ik had geboren moeten zijn in het lichaam van een man van 2.50cm en 125 kilo zodat ik kon eten naar m'n lengte en gewicht.. zou ik makkelijk kunnen :roflol:
Eet smakelijk. Ik heb besloten niet af te halen, maar gewoon simpel soep te eten. Zo lang niet op en heb helemaal niet bijzonder trek. Met dat vochttekort leek het mij ook wel een goed idee. Wel een glas wijn erbij, alcohol is bijna 4 maanden geleden, dus dat is genieten.

Goed doel, verstandig om naar je vakantie toe nog een beetje door te trekken.
 
PS: geef die dropjes maar aan je kat :D

Waaat?:0 Dropjes zijn het beste!

Nu de fotos uitzoeken en een keuze maken tussen frietjes of pizza......... nog tips? :P
Ik zou voor zoiets gaan:
Italianen-dol-op-friet-02.jpg
 
Wacht even.
180 kilo dl is bij jou nog opwarmen??

GVD zeg.
 
Maar even serieus, stukje mentaliteit deugt enorm dame, resultaat mag er vast wezen, respect... (maar katten blijven wel liefffff)
 
Je moet je kat ook niet mee laten 'cutten'; vind je het gek dat ie chagrijnig is.
 
En wat voor lekkers is het uiteindelijk geworden?
 
Eet smakelijk. Ik heb besloten niet af te halen, maar gewoon simpel soep te eten. Zo lang niet op en heb helemaal niet bijzonder trek. Met dat vochttekort leek het mij ook wel een goed idee. Wel een glas wijn erbij, alcohol is bijna 4 maanden geleden, dus dat is genieten.

Goed doel, verstandig om naar je vakantie toe nog een beetje door te trekken.

Heel verstandig!! Mijn cheat had namelijk behoorlijke gevolgen :roflol:

Waaat?:0 Dropjes zijn het beste!


Ik zou voor zoiets gaan:

Brrrr.. friet op de pizza.. ieeeeeeuw :P


:scratch:

Wacht even.
180 kilo dl is bij jou nog opwarmen??

GVD zeg.

:roflol: Goedemorgen!

Huh? Heb ik iets gemist?

Haha, dat zou wat zijn hé!!

Vast verkeerde topic :roflol: dat is bijna 4x HillR haar bw :P

Als ik zou willen zou ik het best kunnen..... :zweet:

sorry was vroeg :P

Hoop dat de pics zijn geworden zoals je wou Hillr

Ik ben eigenlijk best tevreden over de foto's.. Vind het wel ontzettend spannend.. Het stil staan voor de foto's en alles aanspannen is ZO moeilijk.. Net als bij Skatermarvin echt ontzettend veel bewogen foto's.. en dan doe ik niet eens clen oid :roflol:

Ben benieuwd naar het eindresultaat, de foto's zijn al wel uitgezocht, maar de collage moet nog gemaakt..

Krijgen we hier nog een sneak-peak?:heart:

Ik twijfel ontzettend.. Ik wil niet al van te voren dat iedereen het gezien heeft en niet meer cared als de foto's straks voor de stemming online komen.. We hebben wel heel veel verschillende foto's genomen en het was echt een enorme klus om foto's uit te zoeken omdat je er maar max 4 mag..

Ohhh, en een chagrijnige kat voor de liefhebbers:

Bekijk bijlage 378209


Je hebt mij....[/QUOTE]

Maar even serieus, stukje mentaliteit deugt enorm dame, resultaat mag er vast wezen, respect... (maar katten blijven wel liefffff)

:roflol:

Die kat is altijd chagrijnig en niet eens op dieet. Hij is wel heel lief..

Je moet je kat ook niet mee laten 'cutten'; vind je het gek dat ie chagrijnig is.

:roflol:

En wat voor lekkers is het uiteindelijk geworden?

Ben ook wel benieuwd. :)

Nou better prepare.

Ik heb me na de shoot ZO miserabel gevoeld.. Ik was helemaal leeg, energieloos en ik viel echt in een gat voor mijn gevoel.. Pun heeft Friet en Pizza voor me besteld.. heb +- 10 frietjes met mayo op en een halve calzone.

Vrijdag heb ik dus op in totaal:

1 kitkat chunky
1 glas cola met suiker
10 snoepjes
10 frietjes
halve pizza

Biggest mistake ever. Ik ben echt in tijden niet zo beroerd geweest. Ik heb de hele nacht zowat op de wc doorgebracht.. wat een pijn had ik :roflol: Dus.. volgende keer gewoon braaf kip met rijst ofzo..

Zaterdag hadden we een drukke dag omdat we een buurtbbq organiseerden.

Al met al redelijk gedragen op de bbq zelf (op de anderhalve fles wijn na.. :duh: is ook echt niet aan te raden) 1 worstje, 2 kipspiesjes, 3 stukjes stokbrood en wat salade).

Gisteren wel wat beter uitgepakt..

2 bolletjes met kaas, 150 gram doritos, 1 stuk aardbeien slagroomtaart, +-15 snoepjes, 3 chocolaatjes, halve hamburger, 1 kipspiesje, 1 varkensfiletlapje, 5 stukjes stokbrood, 2 glaasjes wijn, klein stukje taart. Eigenlijk wilde ik nog een ijsje, maar mijn foodbaby was al zo groot dat er echt niets meer bij paste.. :roflol:

Vandaag dus weer braaf m'n lowcarb dag. Als extra eten heb ik een ei toegevoegd.

:D
 
En nu ben je weer 10 kilo zwaarder? XD
 
En nu ben je weer 10 kilo zwaarder? XD

Ik ga me echt niet wegen.. Ik vind het super dedicated hoe jij en Natty87 altijd op de schaal gaan na een cheat. :roflol:
Volgende week wel weer eens :P
 
prima zomer shape ja.

Nu proberen vast te houden ;)
 
Back
Naar boven