XXL Nutrition

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij riskeer je je hele shape te verneuken voor er mss 5% beter uit te zien.
Ja dit dus :D.
Heb het nog niet helemaal onder de knie maar vaak ben ik te flat. Ik vermoed dat dit komt doordat ik gewoon water moet doordrinken i.p.v stoppen.
Maar ik ga het nu niet riskeren omdat ik het niet uitgeprobeerd heb.

Denk dat coolbuilder genoeg ervaring heeft om te weten waar hij goed op reageert.
Ik heb hier nog niet GENOEG ervaring mee:D Daarom heette mn carb deplete topic ook zomer ready in 5 weken i.p.v. competitie ready in X aantal weken.

Denk het wel te weten wat ik fout deed bij eerdere shoots en competities maar ga het niet riskeren.

Beetje een aparte vraag: op welk vetpercentage (ongeveer) vindt jouw vriendin je het mooist?

Beetje een aparte vraag: op welk vetpercentage (ongeveer) vindt jouw vriendin je het mooist?
Maakt haar niet zo veel uit.
Het vetpercentage waarbij ik gewoon gezellig alles mee kan eten s'avonds op de bank zonder over kcal te beginnen denk ik.
Vanwaar deze vraag?:p

Ik ga toch een tactiek bepalen voor de foto's gemaakt worden.
Als ik een half uurtje in bad gezeten heb en kwartier later voor de spiegel sta en begin aan te spannen wordt ik ontzettend droog/vol met veel aders.
Stel ik laat de foto's om 1 uur smiddag maken dan doe ik dit:

7 uur opstaan: Rijstwafels met jam ( 7) +100 gram rijst + 75 gram kipfilet + veel blijven drinken
9 uur: Rijstwafels met jam ( 7) + 50 gram rijst + veel blijven drinken+ veel blijven drinken
10 uur: Half uur in een heet bad
11 uur: 50 gram rijst + 75 gram kip + 50 gram suikerrijst( dat zijn van die gekleurde snoepjes)+ blijven drinken
half 1: 50 gram suikerrijst + Rijstwafels met jam ( 4) Tot half 1 blijven drinken.
12:55: Enkel zijkant schouders licht oppompen + veel aanspannen met shirt aan (Moet warm blijven)

That's it.

• Like
Waarderingen: BB_
Als ik een half uurtje in bad gezeten heb en kwartier later voor de spiegel sta en begin aan te spannen wordt ik ontzettend droog/vol met veel aders.

7 uur opstaan: Rijstwafels met jam ( 7) +100 gram rijst + 75 gram kipfilet + veel blijven drinken
9 uur: Rijstwafels met jam ( 7) + 50 gram rijst + veel blijven drinken+ veel blijven drinken
11 uur: 50 gram rijst + 75 gram kip + 50 gram suikerrijst( dat zijn van die gekleurde snoepjes)+ blijven drinken
half 1: 50 gram suikerrijst + Rijstwafels met jam ( 4) Tot half 1 blijven drinken.
12:55: Enkel zijkant schouders licht oppompen + veel aanspannen met shirt aan (Moet warm blijven)

That's it.
Jij kent je lichaam goed en weet wat je moet doen. Ik heb voor het eerst gedeplete en ben daarna gaan laden met niet drinken, maar merkte weinig verschil. Veel moeite voor gedaan. Heb je veel ervaring met cutten e.d. dat je zo precies weet wat je moet doen?

Jij kent je lichaam goed en weet wat je moet doen. Ik heb voor het eerst gedeplete en ben daarna gaan laden met niet drinken, maar merkte weinig verschil. Veel moeite voor gedaan. Heb je veel ervaring met cutten e.d. dat je zo precies weet wat je moet doen?

Ik ken mn lichaam wel goed maar op het gebied van depleted en loaden ken ik m'n lichaam wat minder:D Ik heb niet echt gedeplete en geload. Mijn hele cut stond ik altijd aan de flatte kant. Nu merk ik dat ik na 4 dagen boven onderhoud wat voller sta.

Vreemd dat je zo weinig merkte van het depleten en laden. Je ben echt wel droog zag ik dus daar ligt het niet aan...Wat ik wel weet is dat iedereen heel verschillend is!

Voor de duidelijkheid, ik weet ook niet precies wat ik moet doen! :D

Ik denk nu te weten wat de factoren zijn waardoor ik iets voller sta en dat heb ik vooral te danken aan afgelopen dagen boven onderhoud.

Als je merkt dat jij s'avonds er het beste bij staat, waar kan dat aan liggen dan?

Ik eet veel carbs pwo en postworkout
Ik drink savonds tijdens het trainen heel veel en savonds de 2 uur erna weinig.
Ik ga in bad.

En sta ik dan voor de spiegel, dan ben ik vol en zie ik er droog uit.

En dat beetje extra droogheid i.c.m. vol zijn is precies genoeg en is niet zo risicovol. :D

Ik zag er na een aantal dagen Yolo eten ook een stuk voller uit :D waarom pomp je enkel schouders?

Het vetpercentage waarbij ik gewoon gezellig alles mee kan eten s'avonds op de bank zonder over kcal te beginnen denk ik.
Whahaha...zo herkenbaar dit!:roflol:

That's it.
Ben meer dan benieuwd man!

worden vast zieke pics bro!

Puur om te peilen. Het valt mij op dat over het algemeen mannen een shredded fysiek veel mooier vinden dan dat vrouwen dat doen, als ik voor mijn omgeving spreek.

Puur om te peilen. Het valt mij op dat over het algemeen mannen een shredded fysiek veel mooier vinden dan dat vrouwen dat doen, als ik voor mijn omgeving spreek.

Dat merk ik toch ook vaak. Ze vallen op gespierde mannen met vp van 12-15%. Lager is niet per se aantrekkelijker volgens de doorsnee vrouw.

Volgens mij een citaat van Arnold (of iemand anders), zoiets als:
"Je weet dat je op de goede weg zit als je complimenten krijgt van andere kerels en als de vrouwen je niet mooi vinden, omdat je te groot bent."

Volgens mij een citaat van Arnold (of iemand anders), zoiets als:
"Je weet dat je op de goede weg zit als je complimenten krijgt van andere kerels en als de vrouwen je niet mooi vinden, omdat je te groot bent."
Dan ben ik goed op weg. Vrouwen vinden me al niet mooi, nu nog de complimenten zien te krijgen van andere kerels.

hmm. Ik weet wel dat m'n vriendin enorm blij was toen ik plots keto deed.
Ik eindigde op 8% en was zo plat als een pannenkoek en was letterlijk maar 80kg.
Toen ik flinke carb up deed was ik na paar dagen weer 6kg zwaarder.
Is niet alleen droogheid maar ook massa.
Ze vindt grote borstspieren niet mooi en vindt andere verhoudingen mooier dan wij gewend zijn

maar ik train totaal niet voor iemand ander behalve mezelf! Je krijgt netzo veel beledigingen als complimenten. ;)

Dat merk ik toch ook vaak. Ze vallen op gespierde mannen met vp van 12-15%. Lager is niet per se aantrekkelijker volgens de doorsnee vrouw.
Ik denk dat het of of is:
Of 1.85m bij 75kg en 7%
Of 1.85m bij 90kg en 15%

Droog en groot samen iig niet vermoed ik. Maar nu generaliseer ik, uitzonderingen bevestigen de regel

Terug
Naar boven