XXL Nutrition

Gestopt Contestlog Fronter 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend ingewogen op 84.3 kg na het weekend. Totaal dus 2,4 kg verschil met afgelopen vrijdag. :o

Op zowel zaterdag als zondag de dag begonnen met 30 min cardio. Volgens watch beide sessies 300 kcal. Op beide dagen rond de 20.000 stappen gezet. Zaterdag echt alles gegeten waar ik zin in had. Keek er voornamelijk erg naar uit om bij COCO Donuts het e.e.a. te halen. De donuts zijn huge en heel luchtig. M'n favoriet was toch wel de New York Roll. Denk de dag geëindigd op zo'n 8.000 kcal (ruim gerekend).

Vandaag een dagje op 2.700 kcals en morgen weer volledig terug op plan.

f69dc62c-4b01-444c-afc0-580b6b142008.JPG
7fadd585-373e-43ab-b93d-5c796fcd3e40.JPG
Merk dat dat voor mezelf ook goed werkt
1-2 dagen ff jezelf laten gaan en dan weer on track

Prima techniek als je voldoende discipline hebt

Heb toevallig zelf deze week vrijdag zo’n dag en donuts staan ook zeker op de planning :roflol:

Vanochtend ingewogen op 84.3 kg na het weekend. Totaal dus 2,4 kg verschil met afgelopen vrijdag. :o

Op zowel zaterdag als zondag de dag begonnen met 30 min cardio. Volgens watch beide sessies 300 kcal. Op beide dagen rond de 20.000 stappen gezet. Zaterdag echt alles gegeten waar ik zin in had. Keek er voornamelijk erg naar uit om bij COCO Donuts het e.e.a. te halen. De donuts zijn huge en heel luchtig. M'n favoriet was toch wel de New York Roll. Denk de dag geëindigd op zo'n 8.000 kcal (ruim gerekend).

zo dan waar zit dit?

Klopt, maar er is meer in het leven dan alleen bodybuilding, vooral als je er geen geld mee maakt
Ik vind dat zo een dooddoener om alles ten goede te verantwoorden. Zeg dan gewoon dat je zin hebt om te je vol te vreten maar gooi het niet op dat je de discipline hebt om te stoppen.
Ik maak /maakte ook vreetfouten maar het is gewoon mijn discipline die me dan in de steek laat.

No offence en sorry voor de vervuiling TS

Zeg dan gewoon dat je zin hebt om te je vol te vreten maar gooi het niet op dat je de discipline hebt om te stoppen.
Ja als je daar zin hebt dan kan dat toch gewoon? Ik snap niet wat dat ten min doet aan je discipline :roflol:

Het is niet dat je om 1 dag gelijk je hele jaar aan progressie verneukt, in tegen deel eerder

Ik heb nooit vreetbuien. Ik plan gewoon 1 dag in per cut en dat is prima

Het wordt een probleem als het omslaat in dagelijks/wekelijks bingen wat bij sommige gebeurd

Ik vind dat zo een dooddoener om alles ten goede te verantwoorden. Zeg dan gewoon dat je zin hebt om te je vol te vreten maar gooi het niet op dat je de discipline hebt om te stoppen.
Ik maak /maakte ook vreetfouten maar het is gewoon mijn discipline die me dan in de steek laat.

No offence en sorry voor de vervuiling TS
Ik vind het ook best wel schrijnend om te zien hoe mensen hun hele shape vernaggelen.

Ja als je daar zin hebt dan kan dat toch gewoon? Ik snap niet wat dat ten min doet aan je discipline :roflol:

Het is niet dat je om 1 dag gelijk je hele jaar aan progressie verneukt, in tegen deel eerder

Het wordt een probleem als het omslaat in dagelijks/wekelijks bingen wat bij sommige gebeurd
Na jouw mainstream optreden verwacht ik niet anders dan " alles of niks"😝😝

Neem het ook niet te zwaar bro. Probeer wat competitie erin te brengen😘

• Topic Starter Topic Starter
Merk dat dat voor mezelf ook goed werkt
1-2 dagen ff jezelf laten gaan en dan weer on track

Prima techniek als je voldoende discipline hebt

Heb toevallig zelf deze week vrijdag zo’n dag en donuts staan ook zeker op de planning :roflol:
Normaal gesproken heb ik geen volledige vreetdagen. Wel elke week een geplande cheat dat onderdeel is van het plan. Echter was dit wel iets meer dan de geplande cheat :o

Eens.

M'n stageweight was 76.0 en we zijn nu iets meer dan 5 weken post show. Al met al dus redelijk tevreden met waar ik sta.

In Brussel!

Lekkerrr mennnn

Hoe gaat het hier?

• Topic Starter Topic Starter
Even tijdje offline geweest, maar bij deze de check in die ik vanochtend met coach heb gedeeld.

Huidig gewicht nu: 83.5 kg (-0,3 tov vorige week)

Alles gaat voor de rest goed. Geen last van verteringsproblemen e.d. Kracht gaat vooruit. Slaap is wel wat minder geweest de afgelopen weken, maar dat gaat nu het wat koeler is ook weer beter.

Op korte termijn ga ik m'n bloed laten checken bij de Android Health Clinic + een echocardiogram laten maken.

Kcals nog steeds op:
3800 TD
3000 NTD

Indien er veranderingen komen, zal ik dat hier posten.

Bijlagen

• IMG_3548.png
    IMG_3548.png
    1,4 MB · Weergaven: 130
  • IMG_3544.png
    IMG_3544.png
    1,4 MB · Weergaven: 133
  • IMG_3549.png
    IMG_3549.png
    1,4 MB · Weergaven: 128
  • IMG_3550.png
    IMG_3550.png