Ik heb niet helemaal stilgezeten.. al voelt het wel zo.
Gisteren upperbody en een beetje benen getraind. Het was fucking heet in de gym dus het viel me op mijn 450kcal die ik had gegeten die dag vrij zwaar.
Latpulldown ss Cable flyes
1x15x40 /1x15x9
1x10x60 / 1x15x9
1x8x70 / 1x6x18+1x8x9
Dude wilde de cablestation gebruiken en zei "ja, dan moet je er maar bij blijven" pfft, prima. Ik hoop dat je forever ecto blijft!
Dus verder latpulldowns gedaan
1x4x80 megafaal, ik wilde voor de 8 reps gaan, maar de 4e lukte amper, dus maar dropset gemaakt

1x4x70
1x5x60
/dood
Db rows SS sideraises
4x8x8 / 4x8x5
Rope pushdown SS Facepulls
1x10x9 / 1x15x18
2x10x9 / 2x10x20,3
Single arm rope curl
2x10x6,8
Deed zeer aan mn elleboog dus verder met double cable curl
2x10x18
Legextensions wooohooo
Moest eerst een kwartier wachten voor dat ding vrij was :/
4x15x20,3
Single leg extensions dropset
1 set van ongeveer 50 reps per been, gewicht weet ik niet meer.
Wel dat ik half dood was na de tijd.
Sorry voor de slechte opmaak van de tekst, maar zit op mijn telefoon
Mn zenuw gaat opzich best goed, vandaag voor het eerst (afkloppen) wakker geworden zonder pijn. Straks nog een fysiobehandeling en ik hoop dat ik dan eindelijk weer fatsoenlijk kan trainen en cardio'n.. nu kwam dit stiekem natuurlijk best mooi uit met dit hete weer
Over t weer gesproken,ik hou megaveel vocht vast en voel me een enorme fadsigerd. Ik woog vanochtend dan ook 58 kilo. Eerst 57,7, dat vond ik teveel dus verplaatste ik de schaal naar een andere plek

daar was het 58, dus deal with it.....
Ga vandaag een stuk mountainbiken op nuchtere maag, ik moet zon 5km fietsen naar de fysio, dus ik wil dan met een omweg naar huis, dat is om 12u, dus ik hoop dat de zon me niet kapotbrand....
Gisteren een lowcarbdag. Totaal 930 kcal gegeten. Vandaag lekker highcarb, maar nog niets ingepland, wel staat mn tonijn al klaar hnngg,
@Punjab 
, dus dat eet ik sws!