WEEKEND VOEDING

Better prepare.
Zaterdag:
12.30u 1 witte bol met graskaas
17.00u 1 hamburger
BBQ:
1 hamburger
1 varkensfiletlapje
1 mini kipsaté
50ml pindasaus
50ml fritessaus
100gr airfryer friet
2 stukjes stokbrood met kruidenboter
100gr huzarensalade
+/- 2.000 kcal ofzo? Geen idee... Was enigszins ook ter compensatie van vrijdag. Toen had ik maar 600kcal op. Dat voelde ik zaterdag na het sporten wel zeg.. pfff.
Zondag:
09.30u 1 witte bol met cheddarkaas
09.30u 1 chocoladecroissant
17.00u 2 plakjes kipfilet
19.00u
Bladslamix met 200gr kipfilet, 2 eieren, pasta, klein beetje yoghurtsaus, komkommer en tomaat
+/-1500kcal ??
Na het eten van zaterdag natuurlijk epic honger. Ik wilde snoepjes, chocola, chips, meer bbq'n, stokbrood met kruidenboter enzovoorts. Gelukkig is daar dan
@Punjab die mij dan vertelt waar het op staat. En dan kan ik me wel weer herpakken. Hij heeft ipv BBQ dus een lekkere gezonde salade voor me gemaakt
SPORTEN
Vandaag sla ik het sporten over. Het weekend was een hel qua pijn. Zaterdagavond kon ik me gewoon niet meer bewegen. Allerleukste was dat we in een boot hebben geslapen. Nou, klim met je brieke lijf maar eens een boot in, vervolgens zo'n bed in en ga dan nog maar eens comfortabel liggen. Nee. Helemaal niet leuk! Gisteravond ook weer erg veel pijn. Ondanks dat ik wel mijn upperbody zou kunnen trainen doe ik het vandaag even niet. Een extra dagje rust geeft misschien net dat extra zodat ik straks weer fatsoenlijk kan bewegen.
Verder de voeding natuurlijk weer on point!
De lijnen komen langzaam weer tevoorschijn (dit was gister), wel epic veel vocht in m'n benen vanwege de ibu's en alle carbs.. maar agh.