XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog HillR

Wat ben je ook een bikkel! :thumb: echt top dat je wel gegaan bent!

Maar jee..... 728 kcal? :eek: das wel heel weinig....

Ik denk dat er veel mannen jaloers kunnen zijn op jouw triceps ;)

Echt jouw tricep:heart:

Wat ben jij een bikkel zeg, een beste training en dat piepkleine beetje kcals.

TRICEPS:bow2:

Damn wat zit jij laag in kcal
Respect

Trots op je kleine bikkel!!! :flexbiceps: :kiss:

Flinke tricep idd!:) Goed bezig hier.

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag
Ik kon gelukkig bij de fysio terecht, aardige kerel. Manueel therapeut. Begreep het sporten goed, en luisterde goed naar me. Was ook blij dat ik zelf al een diagnose had gesteld :roflol: "dan hoef ik dat niet meer te doen hé".

Hij heeft de triggerpoints opgezocht en mij behoorlijk gemarteld door op die punten te drukken en aan te houden (die behandeling heb ik overigens nog niet eerder gehad.. Ik ben al zo'n 7 fysio's verder en iedereen doet wat anders :roflol: ) Wonder boven wonder, kon ik daarna gewoon lopen... Niet te geloven!! Ik had geen pijn niets meer! Dus ik daarna zo blij als een HillR in de snoepwinkel naar huis gefietst. (En vervolgens nog 3x op de fiets gestapt om een rondje te fietsen).

Advies meegekregen om voorlopig niet mijn hamstrings/glutes te trainen. Fietsen en wandelen mag, maar niet intensief en max 20 minuten. Upperbody mag ik gewoon trainen, en als ik aanvoel dat het okay gaat mag ik ook licht mijn quads trainen (Wat, quads? "Ja, m'n quadriceps op de legextension ofzo" ooooo de legextension...... | goed gesprek). Zolang ik mijn hamstrings/glutes maar ontzie.

Knap balen natuurlijk, volgende week donderdag opnieuw een afspraak.

Inmiddels alweer enorm last hoor, dus de pret van pijnloos leven duurde maar ongeveer 5 uurtjes. Vandaag al weer veel moeite met lopen en zitten is een hel. Ik probeer maar veel te rekken en te strekken.

Gisteren waren we uitgenodigd door onze buren om te komen eten.. Wat een ellende. Omdat het een "verrassing" was wat we voorgeschoteld kregen de hele dag gecompenseerd, als in niets gegeten. Ik dacht dat het om 1800u was. Pun zei "nee, om 18.30 volgens mij hoor..." Om het zeker te weten maar een appje gestuurd, verwachten ze ons pas om fucking 19.00u. Toen heb ik maar 4 snoeptomaatjes gegeten om dat laatste uur door te komen.

Ze hadden wel rekening gehouden met ons sportleven, want we kregen kip met rijst en een sausje. Was erg lekker overigens. Kansloos wel dat ik 2x heb opgeschept.. Maargoed, ik zal hooguit 1250 kcal aan avondeten binnen hebben gekregen denk ik. Dat is prima voor één dag.

Sporten
Vandaag sla ik het sporten over, in plaats daarvan gaan we morgenochtend. Dan hebben we iets langer de tijd en kan ik wellicht nog wat preventieve cardio doen omdat we morgen weer een bbq hebben (zucht, waarom is deze contest eigenlijk midden in de zomer!?).

Misschien, als ik @Punjab zo ver krijg dat we vanavond een klein stukje gaan fietsen, maar dan moet ik eerst beter kunnen lopen, ik zou nu niet eens op kunnen stappen.

Wat ben je ook een bikkel! :thumb: echt top dat je wel gegaan bent!

Maar jee..... 728 kcal? :eek: das wel heel weinig....

Pfff nou en of.. Maar we moeten toch wat hé.. Het voelt nu al alsof het niks gaat worden :(

Ik denk dat er veel mannen jaloers kunnen zijn op jouw triceps ;)

:D Dankjewel!

:heart: Jij beetje tricep, ik beetje benen?

Wat ben jij een bikkel zeg, een beste training en dat piepkleine beetje kcals.

TRICEPS:bow2:

Dankjewel voor de motivatie :D

Damn wat zit jij laag in kcal
Respect

Dankjewel Pillz!

Fixed

kon het niet laten..:titty:

:roflol:

Toch wel een beetje raar, mannen met zulke borsten :roflol:

Trots op je kleine bikkel!!! :flexbiceps: :kiss:

:heart: Couldn't do it without you.

Flinke tricep idd!:) Goed bezig hier.

Dankjewel Flex, ik doe m'n best!

Fysiek

Zoals te zien hou ik ernstig veel vocht vast. Vooral mn benen zijn klompen.

Ik voelde me donderdagochtend "best licht", dus kon me zelf niet weerhouden om even op de weegschaal te staan. Dom, want ik woog 0,5kg meer dan afgelopen zaterdag.

Ondanks dat dit absoluut niet een fysiek is wat ik graag deel toch maar een foto, misschien is het goed om de progressie te laten zien en mezelf hiermee te motiveren, ben in staat om de rest van de weken gewoon niets meer te eten :P JK, dat kan ik echt niet :roflol:

IMG_2805.JPG

Hoezo dit is geen fysiek die je wilt delen??? ???

0,0 definitie in benen, ze zien er een beetje dikkig uit, opgezette buik, bolle voeten. Enige pluspunt op deze foto is dat het in een opgeruimde kamer is..

Nee zonder gekheid, de foto is op zich best okay. Ik heb er alleen veel beter bij gestaan. En mijn benen kunnen ook echt veel beter. Ik ben op het moment echt enorm aan het afzien, maar het is nog niet te zien aan mijn fysiek. Maar ik wil altijd te snel, dus ik zal geduld hebben. Laten we verder niet vergeten dat ik een vrouw ben, doe dat in combinatie en bodybuilding = never satisfied

Het liefst zou ik alleen m'n eindfoto plaatsen, ik vind "de weg er naar toe foto's", nooit zo pleasing omdat dat niet is hoe ik er graag uit wil zien.. Beetje moeilijk uit te leggen. Sorry :roflol:

Denk dat heel veel mannen hier graag wel hun bed met je delen..

Maar snap je struggle..we zitten hier op een bodybuilding forum en je wilt gewoon graag meer, beter etc.

De hele dag preventief compenseren...ik reken het goed:marvin:

Keep it up Hill!

0,0 definitie in benen, ze zien er een beetje dikkig uit, opgezette buik, bolle voeten. Enige pluspunt op deze foto is dat het in een opgeruimde kamer is..

Nee zonder gekheid, de foto is op zich best okay. Ik heb er alleen veel beter bij gestaan. En mijn benen kunnen ook echt veel beter. Ik ben op het moment echt enorm aan het afzien, maar het is nog niet te zien aan mijn fysiek. Maar ik wil altijd te snel, dus ik zal geduld hebben. Laten we verder niet vergeten dat ik een vrouw ben, doe dat in combinatie en bodybuilding = never satisfied

Het liefst zou ik alleen m'n eindfoto plaatsen, ik vind "de weg er naar toe foto's", nooit zo pleasing omdat dat niet is hoe ik er graag uit wil zien.. Beetje moeilijk uit te leggen. Sorry :roflol:
Misschien ben je wat hard voor jezelf, maar ach misschien zijn we dat allemaal wel. Kudos voor de opgeruimde kamer trouwens.

ik blijf verliefd op jouw armen <3

(ow en @DieNase; ik zou het ook zo beschrijven hoor dat masseren alleen noem jij het dan palperen of deep tissue massage of fasciarelease whatever...en ja, dan doe je behalve die naalden erin zetten ook nog bekken rechtzetten en andere zaken maar wat ik maar wil zeggen: niet letterlijk aannemen wat leken zeggen: dat is slechts onze interpretatie van wat jullie doen en lang niet iedere therapeut legt uit wat hij doet en waarom ;))

Jemig, niet fanatiek kunnen sporten en dan 700 kcal eten. Respect!! Ik zal niet meer klagen, beloofd:p

Mooie armen heb je trouwens!! Ook mooi figuur, maar wat @Skatermarvin ook zegt.. het is een bb forum dus we hebben nu eenmaal een ander ideaalbeeld. Mensen in mijn omgeving snappen echt niet dat ik op dieet ga, waar moet het vanaf zeggen ze dan.. :p

Fysiek

Zoals te zien hou ik ernstig veel vocht vast. Vooral mn benen zijn klompen.

Ik voelde me donderdagochtend "best licht", dus kon me zelf niet weerhouden om even op de weegschaal te staan. Dom, want ik woog 0,5kg meer dan afgelopen zaterdag.

Ondanks dat dit absoluut niet een fysiek is wat ik graag deel toch maar een foto, misschien is het goed om de progressie te laten zien en mezelf hiermee te motiveren, ben in staat om de rest van de weken gewoon niets meer te eten :P JK, dat kan ik echt niet :roflol:

IMG_2805.JPG

Geen best fysiek idd (:gek:). Volgens mij mag je best wel iets minder hard zijn voor jezelf....

Maar goed, ik ben op de een of andere manier wel blij dat ik een medelotgenoot heb gevonden met piriformus problematiek...

Ik heb gisteren weer een behandeling gehad, maar mijn gevoel zegt dat deze behandelmethode wel verlicht, maar niet het probleem gaat oplossen. Ik blijf je volgen, hopelijk komt er voor ons beide een oplossing.

:rolleyes: je (en de andere deelnemers) hebben allemaal een fysiek waar 75% van de bevolking een moord voor zou doen. Ben blij dat je er iig nog een beetje tevreden over bent......ga ik ondertussen even een moord plegen:p

:roflol: Bedankt dat je me aan het lachen maakt!

Denk dat heel veel mannen hier graag wel hun bed met je delen..

Maar snap je struggle..we zitten hier op een bodybuilding forum en je wilt gewoon graag meer, beter etc.

De hele dag preventief compenseren...ik reken het goed:marvin:

Keep it up Hill!

:roflol:

Jij kent het wel, we willen beter fysiek en meer eten..

Haha, ik dacht wel dat je trots zou zijn!

Misschien ben je wat hard voor jezelf, maar ach misschien zijn we dat allemaal wel. Kudos voor de opgeruimde kamer trouwens.

Misschien wel.. Ik kan me herinneren toen ik 75kg woog en ik in de spiegel keek ik zou zweren dat ik een mooi figuur had. Ik vond mezelf in die periode nooit dik, en voelde me geweldig. Tot ik foto's terug zag van een vakantie waarin ik wel degelijk een enorme fatty was. Dat heeft me denk ik getekend voor het leven. Toen was ik positief over mijn eigen figuur en was dat alles behalve de realiteit. Ik durf nu niet zo goed meer toe te geven aan het mooi vinden van mijn fysiek (want dat dacht ik toen immers ook, toen zat ik er ook ver naast). Ik geloof er nu gewoon niet zo goed meer in haha.

Ik weet wel dat ik niet meer die 75kg weeg en niet dik meer ben. Maar ik weet ook dat ik nog niet ben waar ik wil zijn.

ik blijf verliefd op jouw armen <3

(ow en @DieNase; ik zou het ook zo beschrijven hoor dat masseren alleen noem jij het dan palperen of deep tissue massage of fasciarelease whatever...en ja, dan doe je behalve die naalden erin zetten ook nog bekken rechtzetten en andere zaken maar wat ik maar wil zeggen: niet letterlijk aannemen wat leken zeggen: dat is slechts onze interpretatie van wat jullie doen en lang niet iedere therapeut legt uit wat hij doet en waarom ;))

Jemig, niet fanatiek kunnen sporten en dan 700 kcal eten. Respect!! Ik zal niet meer klagen, beloofd:p

Mooie armen heb je trouwens!! Ook mooi figuur, maar wat @Skatermarvin ook zegt.. het is een bb forum dus we hebben nu eenmaal een ander ideaalbeeld. Mensen in mijn omgeving snappen echt niet dat ik op dieet ga, waar moet het vanaf zeggen ze dan.. :p

:roflol: ernstig he.. Vandaag ook een behoorlijk lage dag, want morgen bbq :treuren:

Dat wordt weer ernstig "Waarom eet je zo weinig, neem nou nog een ijsje! Waarom drink je geen alcohol?! Heb je geen honger!? Voel je je niet lekker ofzo!? 1 dag niet dieeten kan toch wel? Ik snap niet dat je zo geobsedeerd bent!? Je moet toch ook gewoon kunnen leven!?

Ik zou ze allemaal al kunnen beantwoorden voordat ze gesteld zijn :roflol: maar ze gaan komen, dat is een ding wat zeker is. Dat maakt het nog het meest vervelend. Het niet kunnen eten is tot daaraan toe, maar al die mensen die het eten je nog het liefst zelf in de mond stoppen......

Geen best fysiek idd (:gek:). Volgens mij mag je best wel iets minder hard zijn voor jezelf....

Maar goed, ik ben op de een of andere manier wel blij dat ik een medelotgenoot heb gevonden met piriformus problematiek...

Ik heb gisteren weer een behandeling gehad, maar mijn gevoel zegt dat deze behandelmethode wel verlicht, maar niet het probleem gaat oplossen. Ik blijf je volgen, hopelijk komt er voor ons beide een oplossing.

Ik zal m'n best doen Hans.

Ik kijk vandaag even aan, ik kan maar heel moeilijk zeggen of ik nu gewoon nog dezelfde pijn heb, of dat het napijn is van de fysiotherapie. Hij heeft me gezegd dat opwarmen voor je trainingen heel belangrijk is, en dat je waar mogelijk met een tennisbal of foamroller de spier soepel kunt houden. Verder veel rekken en strekken en zorgen dat je niet overbelast.

Dan voortaan zorgen dat je niet te hard er in gaat, maar je spier de kans geeft om rustig te groeien in plaats van hem gelijk weer over te belasten.

Fijn dat je blij bent dat ik er ook last van heb :roflol: Nee jk. Het is idd fijn om te weten dat je niet de enige bent, dat maakt het helemaal frustrerend, dat mensen je pijn niet kennen en je het gevoel hebt dat er niets aan te doen is.

Gewoon je ding doen. Je komt tenminste naar de bbq je had ook weg kunnen blijven.
Het gezeur hou je toch wel.

Soms helpt het ook direct te zijn en te vragen of ze klaar zijn met hun geklaag gezeur en oordelen en nu weer gezellig kunnen doen. Je zit hun toch ook niet te vertellen dat ze zich te vol vreten en misschien rustiger aan moeten doen?
Vaak zijn het juist ook die mensen die achteraf klagen dat ze 5kg zijn aangekomen in 1 dag. Hehe

Terug
Naar boven