AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog HillR

Ik begin al wel behoorlijk cranky te worden van de honger.. heel erg in de verte zegt dan een stemmetje "je hebt zo goed je best gedaan, neem maar wat extra's, je hebt t verdiend!!"
f417ede6-7fb8-411b-b436-10a042a08471.jpg._CB276576667__SR970,300_.jpg

:trollface:

IMG_3091.JPG

Halfuurtje gemountainbiked vanochtend, ging lekker maar was wel epicly zwaar. Die heuvels hier in Limburg zijn heel anders dan de hei :roflol:

Vannacht om 04.00u werd ik wakker van de honger.. dat heb ik nog nooit meegemaakt, kon nog maar moeilijk in slaap komen daarna.

Gisteren braaf mn tonijn+salade gehad, 2 boterhammen met kaas en tomaat en als avondeten een beetje lasagne, caaaaaarbs!!! In totaal goed voor 1200kcal, erg netjes voor een weekenddag, al zeg ik t zelf!

Ik begin al wel behoorlijk cranky te worden van de honger.. heel erg in de verte zegt dan een stemmetje "je hebt zo goed je best gedaan, neem maar wat extra's, je hebt t verdiend!!"

Nou dat stemmetje heb ik zojuist begraven in t bos hier, not happening!

Fijne zondag!

Race je nog tegen @Punjab :heart: of is het lekker slakkentempo? (inb4 je hebt een betere conditie dan hij)

Ohja en over die tonijn; wel 75 gr hé en niet 65.

Gemeen :D

• Topic Starter Topic Starter

:roflol:

Snickers zijn helemaal niet zo lekker.. Bij gebrek aan beter okay, maar anders liever een Kitkat chunky.....

Race je nog tegen @Punjab :heart: of is het lekker slakkentempo? (inb4 je hebt een betere conditie dan hij)

Ohja en over die tonijn; wel 75 gr hé en niet 65.

Natuurlijk race ik tegen hem.. Ik verlies wel :( maar toch...

Op de mountainbike in het bos heb je soms niet altijd de keus om anders dan in een slakkentempo te gaan.. Er zijn zelfs een aantal heuvels met zand die ik niet op kwam :( /shame on me.... Dus dat is het volgende doel, dat wel kunnen :D

Je gaat zo goeeed!:clap:

En dit ziet er echt super smakelijk uit!

Thankss :D Die tonijnsalade redt mijn cut echt.. ik heb nog nooit zulk iets lekkers gegeten :roflol: Ik geef er zelfs de voorkeur aan over mijn brood :O

Oeh, nog nooit gehad, maar then again.. toch liever een kitkat chunky.

Ja.. de shit is aan.. Ik word op FB ook al getagged in foto's van eten enz..

:roflol:

Nog veel erger, de wekker ging vanochtend vroeg, ik draaide mij "nog even" om, en werd drie kwartier later wakker... Maar, ik heb echt een epic droom gehad :roflol: Ik heb een hele pot jelly beans leeggegeten.. Fuckk wat was dat lekker! Ik lust die dingen normaliter niet eens, maar nu was het echt hnnnggg.

Best 45 minutes of my life!

Nog veel erger, de wekker ging vanochtend vroeg, ik draaide mij "nog even" om, en werd drie kwartier later wakker... Maar, ik heb echt een epic droom gehad :roflol: Ik heb een hele pot jelly beans leeggegeten.. Fuckk wat was dat lekker! Ik lust die dingen normaliter niet eens, maar nu was het echt hnnnggg.

Best 45 minutes of my life!
Mooie cheat, nu kan je weer even verder!

Haha, best 45 minutes :D

Haha, goeie droom ook! :D

Het is weer zo ver.. Het mountainbiken was 'teveel' van het goede.. Heb weer last van m'n glutezenuw. Kutapparaat, waarom heb je zo'n ding eigenlijk nodig? Het is niet alsof je er daadwerkelijk wat aan hebt... Ondanks dat vanochtend maar naar het station gewandeld ipv gefietst.. Toch een extra "30 minuten" steady cardio.

Kon gisteren dus niet sporten, noch touwtjespringen vanochtend.

Eten gaat goed, al beginnen de roerbakgroenten met kipfilet op avond me tegen te staan dus dat vervang ik lekker door tartaar en gewoon broccoli ofzo. Kreeg het gisteren echt niet weg :roflol: Vandaag m'n highcarb dag, dus lekker 4 boterhammen en vanavond duitse biefstuk, groente en wat gebakken aardappeltjes..

Ik hoop dat ik met m'n lage kcal nog wel wat vet kan wegspelen.. want als m'n zenuw zo door blijft gaan kan er maar weinig extra verbrand worden..

Verder kreeg ik vanochtend nog een "compliment" van iemand in de trein :roflol: (en bedankt). "Zo, jij hebt er ook wel eens minder uitgezien.. Er zijn in de laatste weken ochtenden geweest dat ik me afvroeg of ik een stoffer en blik nodig had om je op te vegen, maar vandaag zie je er fit uit!".

Wait whut? Not sure if I should say Thank you or hit you in the face...

Verder kreeg ik vanochtend nog een "compliment" van iemand in de trein :roflol: (en bedankt). "Zo, jij hebt er ook wel eens minder uitgezien.. Er zijn in de laatste weken ochtenden geweest dat ik me afvroeg of ik een stoffer en blik nodig had om je op te vegen, maar vandaag zie je er fit uit!".
Wow:o

Waardeloos zeg van die zenuwpijn weer:sad: Take care:aai:

Balen van die zenuwpijn.. Blijft blijkbaar nog steeds regelmatig de kop op steken.
Hopelijk gaat het snel beter!

Dat verveeld zijn van de standaard groenten met kip, dat herken ik maar al te erg :o.
IIFYM blijft IIFYM toch? Variëren met bijvoorbeeld tartaar, andere groenten en aardappeltjes gaat het verschil uiteindelijk niet maken, denk ik :).

En euh.. Wat een vreemd compliment van die kwast in de trein..
Het zal vast positief bedoeld zijn, al is het wat vreemd geformuleerd :p.

Balen van die zenuwpijn.. Blijft blijkbaar nog steeds regelmatig de kop op steken.
Hopelijk gaat het snel beter!

Dat verveeld zijn van de standaard groenten met kip, dat herken ik maar al te erg :o.
IIFYM blijft IIFYM toch? Variëren met bijvoorbeeld tartaar, andere groenten en aardappeltjes gaat het verschil uiteindelijk niet maken, denk ik :).

En euh.. Wat een vreemd compliment van die kwast in de trein..
Het zal vast positief bedoeld zijn, al is het wat vreemd geformuleerd :p.

Thanks Sanne! Ik kan het ook gewoon nergens echt aan linken.. het is niet zo alsof ik als een debiel veel te hard ga in de gym of met cardio.. Van het weekend maar een halfuurtje gefietst en dan toch...

Op een gegeven moment gaan die standaard dingen je tegenstaan he.. Ik krijg dan vooral trek in lekkere pasta, met gehakt en saus.. of burrito's, of enchilada's.. of of of :roflol:

Moet eerlijk bekennen dat de groentes mij allemaal een beetje beginnen tegen te staan.. Maar dat komt ook meer door de zomer, dan wil ik geen vlees met groente.. maar gewoon lekkere pastasalades e.d. "fris eten". In de winter vind ik die gekookte groente e.d. heerlijk, maar zomers.. neh..

Haha.. ik weet nou ook niet precies wat hij er mee wilde zeggen :roflol: Nu gaat de wekker ook door de week rond 5u, en zit ik om half 7 in de trein en dan ben ik kwart over 8 op mijn werk.. blijkbaar word ik niet echt "fitter" van die uren in de trein zitten :P

Het is weer zo ver.. Het mountainbiken was 'teveel' van het goede.. Heb weer last van m'n glutezenuw..

Ik krijg er ook last van als ik flink aanzet op een fiets. Bv als ik sprintjes trek. Normaal fietsen gaat wel goed.
Ik heb er nu ook aardig last van... Weer veel auto gereden :driving::army:

Haha.. ik weet nou ook niet precies wat hij er mee wilde zeggen :roflol: Nu gaat de wekker ook door de week rond 5u, en zit ik om half 7 in de trein en dan ben ik kwart over 8 op mijn werk.. blijkbaar word ik niet echt "fitter" van die uren in de trein zitten :P

Damn, dat is wel lang... 1:45min?

Euhh vreemd compliment ja :p

Balen van de pijn nu weer... Maar niet opgeven, je resultaten tot nu toe zijn echt goed!

Ik krijg er ook last van als ik flink aanzet op een fiets. Bv als ik sprintjes trek. Normaal fietsen gaat wel goed.
Ik heb er nu ook aardig last van... Weer veel auto gereden :driving::army:

Damn, dat is wel lang... 1:45min?

Hmm, dan was dat misschien toch niet zo'n goed idee.. Stom hé.. dat we zo snel uit de running zijn. Misschien moet ik wat minder hard m'n best doen.. Ik heb, zoals nu met de contest, heel veel extra drive om het tot een goed resultaat te brengen. Ik probeer dan overal net even wat extra uit te halen, m'n zenuwen vinden dat alleen jammer genoeg wat minder leuk.

Vanavond in ieder geval weer even gymmen.. :D Zin in, want voor m'n gevoel sta ik nu stil. Hou ook weer redelijk veel vocht vast door de medicijnen, dus voel me gelijk een dikkertje..

Jaa.. is inderdaad lang, hoef gelukkig maar 2x per week met de trein, als het meezit.

Euhh vreemd compliment ja :p

Balen van de pijn nu weer... Maar niet opgeven, je resultaten tot nu toe zijn echt goed!

Thanks! Ik ga gewoon keihard door! :D

OMG die opmerking :P Te erg!!! Dat is een compliment geven en die direct keihard weer vloeren.

Balen van die zenuwpijn zeg:( Heb je geen last met wandelen/rustig fietsen?

Terug
Naar boven