SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat echt niet kunnen.. Je betaalt er voor, ik vind dat ze je dan niet mogen weigeren.. Ze hebben heus wel ergens (iell) een vergeten handdoek liggen
Ze hebben toch ook die spuitapparaten met keukenrol om de machines mee af te vegen, kun je dat toch gebruiken wanneer je iets hebt gebruikt. Ik snap er niks van.
Lol, dat mens heeft vast gewoon heel hard een beurt nodig, is blijkbaar niet te pruimen. Lullig in ieder geval..
Daarentegen wel een prima plaatje in de andere gym geschoten, je ziet er top uit!![]()
echt he!! Thanks chick!! Heb jij je motivatie weer wat teruggevonden?Heb ik ook gebruikt als argument maar het was blijkbaar niet goed genoeg. Denk ook dat het te zien is wie er op dat moment staat, een vriend van mij mocht wel binnen zonder handdoek en heeft zelf 1 gekregen om te gebruiken. In andere basic's mag je zelfs binnen zonder kaart dus ja

UPDATE TIJD!
![]()
Ik denk dat mijn weegschaal kapot is, althans dat hoop ik.. want hij werkt gewoon echt niet mee. Helemaal niet tevreden over deze meting.. Nu hebben we vorige week maar één keer gesport dus dat is vast een verklaarbare reden. Je zou bijna denken dat ik met mijn 900-1200kcal op onderhoud eet....
Zaterdag dansjes gedaan op Extrema Outdoor. Muziek was leuk, sfeer was goed, maar wat een kansloze organisatie zeg. 1x en nooit weer. Half uur in de rij voor een drankje... uur op de pendelbus moeten wachten.. vervolgens tenauwernood aangekomen op terrein omdat onze bestuurster sowieso onder invloed van iets was en inhaalde in bochten, veel te hard reed, afslagen mistte... damn... Zondag een goede refeed gehad. Ik zat er echt even - mede door narigheid in de privésfeer - even helemaal doorheen. Nog steeds, maar vandaag wel weer voeding ontrack.. Hoewel ik ontzettend snack naar snoep en chocola besloten er niet aan toe te geven.. Best knap al zeg ik het zelf.. Normaliter had ik allang gezegd dat het wel kan en mag.
Nouja, al met al een kutmeting. Niets op mijn zwemband eraf, alleen een centimetertje op m'n taille eraf, wel weer gains gemaakt op de biceps.. not bad.
Ik probeer deze week wat meer te sporten, en ook wat meer cardio te doen.. maar m'n glutezenuw zeurt en mijn emotionele toestand is niet helemaal okay, dus geen idee of ik me er toe kan zetten. We gaan het zien.
Laatste weken breken aan, dus ik wil er wel keihard tegen aan.. Eten is nog altijd comfort voor mij, dus ik hoop dat we de komende weken iets minder drukte e.d. aan ons hoofd hebben en dat het allemaal gewoon even een beetje mee gaat zitten.
to be continued...........................
Wat ik zie is dat ue cm's naar beneden gaan dus dat is perfect toch!
Ben je miss iets aan t supplementeren waardoor je in massa groeit? Bedoel t niet verkeerd hoor![]()
via @Punjab misschien.Vetzakske
Niet onnaannemelijk gezien de hoeveelheid proteïnes die ik "deel"![]()

2 jaar geleden toen ik de pendelbus naar Extrema nam reed de pendelbus voor ons ook vol door rood terwijl er een politie op de motor naast stond... Vast dezelfde chauffeur als die jullie hadden dit jaar.
Ehm...Hill....
Je weegt op fucking vloerbedekking
Zet dat ding eens in de badkamer ofzo...
De centimeters zakken gestaag door en hoef natuurlijk niet te zeggen dat dit er meer dan prima uitziet..![]()
Thanks!
Ik kan het niet laten. IK ZIE JE POES!
Onn-topic. Ik denk dat @Skatermarvin een goed punt heeft over de weegschaal. Daarnaast zie je er meer dan prima uit en maak je nog steeds progressie.... Kan ook zijn dat je gewicht wat meer met schokken naar beneden gaat. Heb ik ook altijd.
En die glutezenuw is een b*ch! Ik heb vorige week mijn behandeling stopgezet, mee progressie zat er niet in... Ik ben nog steeds zoekende naar de magische oplossing (als die er al is).
Succes met de laatste weken!
Wat ik zie is dat ue cm's naar beneden gaan dus dat is perfect toch!
Ben je miss iets aan t supplementeren waardoor je in massa groeit? Bedoel t niet verkeerd hoor![]()
/logic

Niks mis met die centimeters, gaat echt netjes zo!
Wat @Skatermarvin zegt over de vloerbedekking kan heel goed kloppen... Heb daar ook ooit gemeten en was toen 1,5kg zwaarder. Gewoon op de tegels in de badkamer oid meten.
Toch een nette shape update! Even nog de laatste loodjes, komt goed!
Wij hebben trouwens een vingerafdrukscanner bij onze gym, geen pasjes nodig!![]()
Ziet er goed uit meis
Gooi die weegschaal uit het raam. Haha vaag ding.

Wegschaal wegflikkeren en alleen maar genieten van je fysiek! Ziet er zo top uit!
Kan niet anders zeggen.
Zou inderdaad ook niet op vloerbedekking wegen
Maar ziet er goed uit, goed bezig!
Dankjewel!Zoals gezegd weegschaal op verharde ondergrond lijkt me beter en ook niet te veel naar gewicht kijken. Centimeters zeggen meer.
Neem je netjes een pendelbus is je chauffeur alsnog onder invloed2 jaar geleden toen ik de pendelbus naar Extrema nam reed de pendelbus voor ons ook vol door rood terwijl er een politie op de motor naast stond... Vast dezelfde chauffeur als die jullie hadden dit jaar.
De dag na Extrema ook nog gewogen toevallig? Daar word je vaak wel vrolijk van als je cut...![]()