AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Contestlog HillR

Thanks Sanne! Ik kan het ook gewoon nergens echt aan linken.. het is niet zo alsof ik als een debiel veel te hard ga in de gym of met cardio.. Van het weekend maar een halfuurtje gefietst en dan toch...

Op een gegeven moment gaan die standaard dingen je tegenstaan he.. Ik krijg dan vooral trek in lekkere pasta, met gehakt en saus.. of burrito's, of enchilada's.. of of of :roflol:

Moet eerlijk bekennen dat de groentes mij allemaal een beetje beginnen tegen te staan.. Maar dat komt ook meer door de zomer, dan wil ik geen vlees met groente.. maar gewoon lekkere pastasalades e.d. "fris eten". In de winter vind ik die gekookte groente e.d. heerlijk, maar zomers.. neh..

Haha.. ik weet nou ook niet precies wat hij er mee wilde zeggen :roflol: Nu gaat de wekker ook door de week rond 5u, en zit ik om half 7 in de trein en dan ben ik kwart over 8 op mijn werk.. blijkbaar word ik niet echt "fitter" van die uren in de trein zitten :P

Waarom zoek je geen werk dichterbij?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zoek je geen werk dichterbij?

Het is altijd maar weer de vraag of je een goede baan treft, of je daar na een tijdelijk contract langer terecht kunt.. Financiële zekerheid is voor mij erg belangrijk. Die financiële zekerheid, inclusief een baan met vrijheid tot op zekere hoogte heb ik nu.

Verder zijn we natuurlijk "net" verhuisd wat allemaal nieuw is.. Ik zou doodgaan van de stress als ik dan ook nog een nieuwe functie moet betrekken :P

Ik kijk wel om me heen hoor, maar de noodzaak om echt ander werk te hebben is er nog niet echt.. Mocht er wat moois op m'n pad komen is dat natuurlijk wel een logische stap.

Training

Veel zin in, komen we bij de gym, ben ik mn pasje vergeten.. mocht er niet in van die kansloze baliemedewerkster.. na roidrage pun te hebben ontmoet al helemaal niet meer, dus afgedropen naar huis. Pasje opgehaald en naar een andere gym gegaan :P

The heat.. het was wel 30+ graden in de gym, ik kan daar altijd zo slecht tegen.. wel een lekkere train neergezet.

Legpress ss Plateloaded pulldown
4x20x78,3 / 1x15x40, 1x10x60, 1x8x70, 1x8x80

Adductor ss legextension
3x12x18 / 1x10x18, 1x10x25, dropset: 1x8x32, 1x4x25, 1x4x18, 1x4x11

Smallgrip latpulldown ss Facepulls
3x10x18 / 3x10x18

Machine rows
3x10x25

Db shrugs ss Cable crunches
3x15x14 / 3x10x18

Db curls

3x10x7

Toen was t wel weer mooi geweest. Morgen hopelijk hamstrings, schouders en triceps.

Ennnnn een training telt natuurlijk niet als er niet een foto is gemaakt...
IMG_3130.JPG

Training

Veel zin in, komen we bij de gym, ben ik mn pasje vergeten.. mocht er niet in van die kansloze baliemedewerkster.. na roidrage pun te hebben ontmoet al helemaal niet meer, dus afgedropen naar huis. Pasje opgehaald en naar een andere gym gegaan :P

The heat.. het was wel 30+ graden in de gym, ik kan daar altijd zo slecht tegen.. wel een lekkere train neergezet.

Legpress ss Plateloaded pulldown
4x20x78,3 / 1x15x40, 1x10x60, 1x8x70, 1x8x80

Adductor ss legextension
3x12x18 / 1x10x18, 1x10x25, dropset: 1x8x32, 1x4x25, 1x4x18, 1x4x11

Smallgrip latpulldown ss Facepulls
3x10x18 / 3x10x18

Machine rows
3x10x25

Db shrugs ss Cable crunches
3x15x14 / 3x10x18

Db curls

3x10x7

Toen was t wel weer mooi geweest. Morgen hopelijk hamstrings, schouders en triceps.

Ennnnn een training telt natuurlijk niet als er niet een foto is gemaakt...
IMG_3130.JPG

Mooierd:heart:

Je traint toch vaker in die gym? Belachelijk dat je dan niet binnen mag.

Pasje als in basic fit?

Training

Pfff wat fucking hatelijk. Wat ben ik blij dat mijn gym oldskool is zonder pasjes of hekjes etc. Iedereen kan zo in en uitlopen.

Meen je dat nou!! Ben al tig x zonder pasje binnen gekomen en vind dat ook heel normaal als je gewoon lid bent. Gaan ze echt klanten mee verliezen.

Dikke tricepzz!

OMG die opmerking :P Te erg!!! Dat is een compliment geven en die direct keihard weer vloeren.

Balen van die zenuwpijn zeg:( Heb je geen last met wandelen/rustig fietsen?

:roflol:

Wandelen is ook niet prettig.. Het komt vanuit m'n onderrug en glute ofzo.. ik weet de precieze plek nooit zo goed. Met wandelen word ik dan op een gegeven moment een pinguin, m'n hele onderrug wordt stijf en het been ook.. Ik kan dan niet meer staan op het been welke pijn doet.. is gewoon echt onmogelijk.

Dus er zijn dan niet zoveel mogelijkheden. Fietsen is op zich wel te doen, als ik maar niet kracht hoef te zetten met het pijnlijke been.. nou.. Dan kan ik net zogoed niets doen :roflol:

Mooierd:heart:

Je traint toch vaker in die gym? Belachelijk dat je dan niet binnen mag.

Yup Basic Fit.. Trainen we inderdaad vaker..

Die was vast en zeker behoorlijk ongesteld, wat een ei.

Echt hé.. super achterlijk..

Pfff wat fucking hatelijk. Wat ben ik blij dat mijn gym oldskool is zonder pasjes of hekjes etc. Iedereen kan zo in en uitlopen.

Zou maar wat graag in zo'n gym trainen ook! Voordeel voor ons is dat we in verband met het reizen met ons werk met basic fit overal terecht kunnen.. Staat er file bij arnhem, gaan we trainen in Wageningen.. Anders kunnen we uitwijken naar 3 gyms in Nijmegen of in Barneveld of Ede.. Zo "verdoen" we nooit onze kostbare tijd :P

Meen je dat nou!! Ben al tig x zonder pasje binnen gekomen en vind dat ook heel normaal als je gewoon lid bent. Gaan ze echt klanten mee verliezen.

Dikke tricepzz!

Thanks chick!

Ernstig he.. Zelf ook nog nooit meegemaakt.. Normaliter zoeken ze je op in het systeem en laten ze je door..

:mad: het is dat er glas zat tussen dat vadsige snolletje en mij :mad:

:roflol: :heart:

Wat een haat actie van dat wijf!:mad:

Desalnietemin lekker getraind @HillR en die foto ziet er ook goed uit!:D

Thanks! Het voelt wel alsof ik deze week niet echt progressie boek.. maar dat zullen we zondag na een dagje dansen wel zien qua pics en cm's..

@Poepiemonster zou dat gewoon stuk geslaan hebben hoor :rolleyes:

Hij zou een poging hebben gewaagd en erna een topic erover hebben aangemaakt op DBB... Als je al niet eens een autoruitje in kunt beuken denk ik niet dat je safetyglass van 3cm dik kapot krijgt :roflol:

Hij zou een poging hebben gewaagd en erna een topic erover hebben aangemaakt op DBB... Als je al niet eens een autoruitje in kunt beuken denk ik niet dat je safetyglass van 3cm dik kapot krijgt :roflol:
Wtf zit die ook achter safety glass in een gym? Schrik dat er een whey-overval komt? Goed ja, na je rage van gisteren begrijp ik het wel :rolleyes:

Wtf zit die ook achter safety glass in een gym? Schrik dat er een whey-overval komt? Goed ja, na je rage van gisteren begrijp ik het wel :rolleyes:

Al die nieuwere Basic Fits hebben idd safetyglass en poortjes om binnen te komen die je in menig station ook hebt. Waarschijnlijk hebben ze dat ingevoerd, tegelijkertijd met het besluit mensen zonder pasje te weren :roflol:

Al die nieuwere Basic Fits hebben idd safetyglass en poortjes om binnen te komen die je in menig station ook hebt. Waarschijnlijk hebben ze dat ingevoerd, tegelijkertijd met het besluit mensen zonder pasje te weren :roflol:
Dat is ook mijn gedachte :roflol:

Bij mijn sportschool hier heb ik nooit mijn pasje mee... Ze zeggen bij binnenkomen al loop maar door. :o
Bij de sportschool bij mijn werk ben ik altijd de eerste en staat het systeem nog niet aan... pasje zit dan wel standaard in mijn tas maar haal ik er dan langs als ik wegga... of ik vergeet het.. nooit moeilijkheden. :D heb mazzel denk ik!

Mooie training weer en nice PIca! :heart:

hier ook al gehad, zelfs niet mogen trainen omdat ik handdoek vergeten was

Bij mijn sportschool hier heb ik nooit mijn pasje mee... Ze zeggen bij binnenkomen al loop maar door. :o
Bij de sportschool bij mijn werk ben ik altijd de eerste en staat het systeem nog niet aan... pasje zit dan wel standaard in mijn tas maar haal ik er dan langs als ik wegga... of ik vergeet het.. nooit moeilijkheden. :D heb mazzel denk ik!

Mooie training weer en nice PIca! :heart:

Mazzelaar!! Thanks!!

Was het eigenlijk diezelfde medewerker die toen ook voor iedereens neus een pizza zat weg te werken in de gym?

:roflol: had zomaar gekund, maar die kansloze vrouw werkt weer in een andere gym.
Ik tref het zo met alle medewerkers....................

hier ook al gehad, zelfs niet mogen trainen omdat ik handdoek vergeten was

Ik vind dat echt niet kunnen.. Je betaalt er voor, ik vind dat ze je dan niet mogen weigeren.. Ze hebben heus wel ergens (iell) een vergeten handdoek liggen :P
Ze hebben toch ook die spuitapparaten met keukenrol om de machines mee af te vegen, kun je dat toch gebruiken wanneer je iets hebt gebruikt. Ik snap er niks van.

Terug
Naar boven