MuscleMeat

Contest Log (v) Contestlog HillR

Blijven knallen Hill, je bent lekker bezig! Jezelf gek laten maken door de weegschaal is erg makkelijk, maar damn, als ik naar die foto's kijk..
Dat zegt toch eigenlijk genoeg! :kiss:
Ik hoop dat je deze week wat meer kunt sporten zoals je in je hoofd hebt zitten, zou fijn zijn als je lijf meewerkt ^^.

• Topic Starter Topic Starter
Blijven knallen Hill, je bent lekker bezig! Jezelf gek laten maken door de weegschaal is erg makkelijk, maar damn, als ik naar die foto's kijk..
Dat zegt toch eigenlijk genoeg! :kiss:
Ik hoop dat je deze week wat meer kunt sporten zoals je in je hoofd hebt zitten, zou fijn zijn als je lijf meewerkt ^^.

Thanks meis! Helaas is de enige mogelijkheid deze week om de gym van binnen te zien aanstaande vrijdag.. Vrijdag ben ik vrij, dus ik hoop dan ook touwtje te springen en te fietsen, als het weer een beetje okay is.

Vraagje aan de andere deelnemers @natty87 @SP1988 @pat82 @marina1975 (of mensen die een antwoord hebben :D)
Gaan jullie vocht afdrijven en depleten en dat soort dingen? Ik heb er echt helemaal geen verstand van.. Hoe doen jullie zulk iets?
Zal wel niet heel veel uithalen bij mijn fysiek aangezien ik daar niet droog genoeg voor ben? Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Ik wil graag een plan maken voor de laatste 2 weken...

Nou.... Ik weet daar ook niets van :o
Ik doe daar niets mee. Ik hou überhaupt geen vocht vast... Gortdroog en ook hele droge huid helaas. :( Dus ik kan je er echt niet bij helpen of tips geven ... Sorry

Nou.... Ik weet daar ook niets van :o
Ik doe daar niets mee. Ik hou überhaupt geen vocht vast... Gortdroog en ook hele droge huid helaas. :( Dus ik kan je er echt niet bij helpen of tips geven ... Sorry

Ik snap dat jij er niets mee doet, maar je weet altijd wel veel dus ik denk ik nooit geschoten altijd mis :D

Ehmm ik ga wel proberen wat vocht af te drijven mbv water en wat lager carbs of iets dergelijks. Zie je altijd wel wat terug in je fysiek.
Als je zoekt op watercut vind je wel eea.

Deplete gedoe ga ik niet doen en imo geen zin wanneer je niet erg droog staat.

Ik reageer even, ook al ben ik geen vrouw. Ik heb er zelf ook geen tot weinig verstand van en ben nu voor het eerst aan het cutten (en doe ook mee met de contest). Ik weet niet of er voor vrouwen andere principes gelden dan voor mannen, maar ik haal hieronder wat info vandaan wat ik ga volgen:

- Vochtafdrijven:
Wedstrijdtip voor een papierdunne huid (natrium kalium / sodium potassium)
- Depletion tranining:
Tips for Your Pre-Contest Bodybuilding Depletion Routine
- Algemene tips qua training/voeding/posing/wedstrijdvoorbereiding:
Layne Norton Peak Week: Training & Cardio

Ik zie zelf altijd een flink verschil in mijn fysiek zodra ik zoutarm ga eten in combi met veel water en meer kalium dus dat is mijn plan de dagen voor de foto's:) Niks geks verder, maar genoeg om een verschil te zien.

Als je altijd rijst met kip eet krijg je al weinig zout binnen dus Hill R heeft een makkie :D

Kansloos hoe tegenstrijdig sommige medewerkers zijn. Het is mij ook nog nooit eerder gebeurd dat we niet naar binnen mochten.. Belachelijk...

tis echt triestig, dat al die gym's met de zelfde regels toch hun regels zo kunnen omdraaien

Ehmm ik ga wel proberen wat vocht af te drijven mbv water en wat lager carbs of iets dergelijks. Zie je altijd wel wat terug in je fysiek.
Als je zoekt op watercut vind je wel eea.

Deplete gedoe ga ik niet doen en imo geen zin wanneer je niet erg droog staat.

Thanks! Ik ben benieuwd wat het voor je doet.. Ik zal voor mezelf nog even kijken wat handig is..

Ik reageer even, ook al ben ik geen vrouw. Ik heb er zelf ook geen tot weinig verstand van en ben nu voor het eerst aan het cutten (en doe ook mee met de contest). Ik weet niet of er voor vrouwen andere principes gelden dan voor mannen, maar ik haal hieronder wat info vandaan wat ik ga volgen:

- Vochtafdrijven:
Wedstrijdtip voor een papierdunne huid (natrium kalium / sodium potassium)
- Depletion tranining:
Tips for Your Pre-Contest Bodybuilding Depletion Routine
- Algemene tips qua training/voeding/posing/wedstrijdvoorbereiding:
Layne Norton Peak Week: Training & Cardio

Dankjewel voor de tips! Ik ga het weekend daar even voor zitten!!

Ik zie zelf altijd een flink verschil in mijn fysiek zodra ik zoutarm ga eten in combi met veel water en meer kalium dus dat is mijn plan de dagen voor de foto's:) Niks geks verder, maar genoeg om een verschil te zien.

Nice! Voor mij is ook altijd redelijk snel verschil te zien tussen carbloos en carbdagen.. Hoe doe je dat dan met die kalium? Supplementeer je dat gewoon, of haal je dat uit voeding?

Staat ook in die sticky; ga ik ook doen :D.
Ik heb deze gekocht in de aanbieding:
Holland & Barrett Kalium 99mg | De Tuinen / Holland & Barrett

Ohh, dat is misschien nog een idee.. Maar hoeveel moet je dan nemen?

:D

Als je altijd rijst met kip eet krijg je al weinig zout binnen dus Hill R heeft een makkie :D
Ik eet geen eens rijst :sad:

Ik ga mijn voeding wel wat veranderen weer.. Vanaf volgende week geen brood meer denk ik :bang: Moet nog even kijken hoe ik het precies gan doen.. morgen maar eens voor gaan zitten..

Dan heb je mijn kip nog nooit gezien zeker:roflol:

:P

Jij eet toch alleen maar taart 24/7 ? :P

:haha::haha:

Zit daar veel zout in eigenlijk?

Een snuifje in het deeg normaal ;)

:roflol:

tis echt triestig, dat al die gym's met de zelfde regels toch hun regels zo kunnen omdraaien

Nou en of.. we moeten het er maar mee doen he... :grumble:

Voor meer info daarover: Zie mijn log:roflol:

:roflol:

Omgekeerde wereld, maar stiekem heb ik een hekel aan snuiven.. Als ik mensen dat zie doen komt er gelijk afgunst opzetten.. Dat heb ik in de afgelopen jaren wel wat achter me kunnen laten en kunnen relativeren.. Maar soms betrap ik me er nog op als ik iemand te midden van het festival een sleutel in z'n neus zie duwen dat ik denk: WAT FUCKING TRIEST!!!

Ik ben natuurlijk opgegroeid in een dorpje met ongeveer 500 inwoners en in het verre noorden, waar mensen een beetje achterlopen, toch :emo:, dus ik ben altijd enorm antidrugs geweest.. (Tot ik op DBB kwam en bleek dat dit alles de gewoonste zaak van de wereld is... :windup:)

Af en toe moet kunnen vind ik, maar ik blijf snuiven en spuiten echt helemaal niks vinden.. Die afkeer raak ik niet kwijt denk ik, die zit er in gebrand. Gelukkig ben ik inmiddels al wel op het punt dat ik mezelf daarin ontzettend hypocriet vindt :roflol: that dere zelfkennis :laugh:

Herken die afgunst maar al te goed. Heb zelf op softdrugs na nooit wat gebruikt, maar in mijn vriendenkring was dit de normaalste zaak. De afkeer is daar ook ontstaan, zag ze allemaal kapot gaan aan die troep. Een keertje is niet zo'n ramp, maar ken helaas weinig mensen die het bij een keertje houden.

Heb ook een x iemand zien spuiten, werd daar echt misselijk van:gek:

Terug
Naar boven