Fitness Seller

Contest Log (v) Contestlog HillR

Goede rugdefinite al!

Maar lilliputers hebben toch altijd al een hoge hartslag? :D

• Topic Starter Topic Starter
WEEK 1 - UPDATE

Voor m'n gevoel een erg goede week gehad. Echt ontzettend goed opgelet op m'n eten en hier en daar zelfs wat onder mijn doel qua kcal gezeten. Trainingen gingen goed, veel spierpijn gehad omdat het de eerste keer weer was in een lange tijd.

Enige minpuntje is dat ik geen cardio heb kunnen doen. Niet omdat ik niet wilde, maar m'n glutes zijn weer erg geirriteerd waardoor ik veel last heb gehad. Wel m'n trainingen doorgezet maar ik wilde ze niet nog meer belasten, ervaring leert dat het dan langer duurt voordat het weer beter is.

Al met al een goede week. Enigszins teleurgesteld dat er "maar" 1kg af is, en op m'n glutes geen cm's. Wel een halve cm gegained op m'n biceps, dat is altijd goed!

DBB-Contest2017-HillR-02.jpg

Training lowerbody 10/6

Ondanks de pijn in m'n glutes toch besloten om m'n lowerbody te gaan trainen. Op lege maag gaan trainen. Op advies van een aantal hier besloten om toch wat later te gaan eten. Afgelopen dagen mijn eerste maaltijd pas genomen om 13.00 uur. Meer rek zit er niet in haha.

Vorige train vertelde ik over m'n legpress, dat ik zo baalde dat ik maar 60kg kon wegdrukken.. Vandaag zag ik dat dat apparaat blijkbaar al een gewicht heeft van 79,4 kg :roflol:

Kettlebell swings
4x10x8kg
IMG_6075.JPG

Legpress
1x10x99,4
1x10x119,4
1x10x139,4
IMG_6083.JPG

Front squat SS RDL
3x10x25 / 3x10x25

Legextension SS Legcurl
1x10x20 / 1x10x20
1x10x25 / 1x10x25
1x10x30 / 1x10x30

Bloedheet in de gym, en ik merkte dat ik nog niet had gegeten. Maar wel een goede training, erg voldaan en blij met de gewichten. Blij ook dat ik toch kon frontsquatten en RDL'n ivm heup/glute. Daarna braaf m'n tonijnsalade gegeten:

image1 (10).JPG

Dit weekend verder eten bij schoonouders en een bbq morgen... Dat wordt doorbijten!!

Goed weekend allemaal!!!! :heart:

1kg eraf in een week is toch harstikke goed? Ik vind voor mezelf 1kg in een week teveel haha. Training ziet er ook goed uit!

Bij die kettlebell swing zak je veel te veel door je benen. Er hoort maar een kleine hoek in je knie te zitten en de swing komt vanuit de heupen/glutes.

als je geen cardio kan doen moet je wat meer horizontale cardio doen ;)

Als die oude man @Punjab dat nog aan kan dan :P

Nog ff doorzetten paar weekjes!!

Snel kauwen bedoel je zodat niemand het ziet...;)

Je gaat goed Hill!!

Thanks Marv! Ik heb me erg netjes gedragen al zeg ik het zelf....

Thanks! :D

1kg eraf in een week is toch harstikke goed? Ik vind voor mezelf 1kg in een week teveel haha. Training ziet er ook goed uit!

Dankje Flexx! 1kg is zeker niet slecht, maar ik heb ook periodes gehad waarin ik de eerste week makkelijk 1,5-2kg afviel.. maarja.. vrouwen he ???

Bij die kettlebell swing zak je veel te veel door je benen. Er hoort maar een kleine hoek in je knie te zitten en de swing komt vanuit de heupen/glutes.

Dankjewel Sven, altijd goed om tips te krijgen over de houding, ik zal weer eens wat filmpjes opzoeken en proberen de vorm wat onder de knie te krijgen.

als je geen cardio kan doen moet je wat meer horizontale cardio doen ;)

Als die oude man @Punjab dat nog aan kan dan :P

Nog ff doorzetten paar weekjes!!

:roflol: zit daar maar niet over in hoor.

Komt zeker goed @ doorzetten, jij ook hé (alsof jij nog motivatie nodig hebt.. lol....)

Np. Onderstaand filmpje illustreert hoe jij hem ongeveer doet en hoe die zou moeten.

WEEKEND

Alright, dit was m'n eerste weekend van de cut. Ik heb het erg netjes gedaan al zeg ik het zelf.

Zaterdag:
Tonijn & sla
Carpaccio á 250kcal ongeveer
Biefstuk, 100gr frietjes uit de airfryer, 3 rolletjes boontjes met spek
100gr vanilleijs met 100gr aardbeien en een beetje slagroom

1600 kcal (E: 102, KH 96, V 98)

Zondag:
Tonijn & Sla (heel klein beetje, 40gr tonijn 100gr sla oid)
1 hamburger
75gr pastasalade
2 Kipsate (zonder satésaus)
1 stukje stokbroodje in een klein beetje satésaus gedipt
1 malibu (50 ml, godver wat weinig :( )

+- 1200/1300 kcal denk ik. Myfitnesspal zegt 1200, en daar heb ik alles vrij ruim gerekend..

Sinds gisteren echt weer epic last van m'n bilzenuw. Ik kon echt niet meer lopen, zakte gewoon door m'n benen. Voelt vandaag gelukkig iets beter aan na een massage van Pun, maar ik ben bang dat ook deze week cardio weer op een laag pitje komt (megahaat). Ik ga in ieder geval proberen zoveel mogelijk te doen.

Vanavond maar een upperbodytraining want benen kan zo echt niet.

Misschien toch bij XXL een fatburner oid kopen om evt. honger te stillen zodat ik misschien nog iets minder kan gaan eten.. Ik wil, ik moet en ik zal mijn doel bereiken!!!

Voeding vandaag

12.30u Tonijn 60gr + sla + ieniemieniedressing

14.30u Plakjes kipfilet

16.00u Crunchy smartbar, hnnnnnnggg.

19.00u 200gr kipfilet + 400gr Chinese roerbakgroenten + 20ml ketjap + 10 ml olijfolie

900 kcal, E:102, KH: 41, V: 30 (whut?)

Klein compensatiedagje dus en op aanraden van @Skatermarvin toch maar eens kijken of het me lukt om later te gaan eten. Ik heb mijn eetmomenten niet groter gemaakt, maar de periode waarin je eet is dan wel korter, dus dan voelt het net alsof je meer eet :roflol: Sinds vorige week donderdag eigenlijk telkens pas rond 12.00u gegeten, vandaag proberen om pas om 12.30u te eten.

Gisteren heb ik het overigens volgehouden tot 15.00 uur. Toen voelde ik me zo'n ontiegelijke zombie dat ik toch maar wat tonijn naar binnen heb geschoven. Ik wilde wachten tot we gingen bbq'n, zodat ik me daar op kon storten, maar die ging pas aan om 18.00u. Dat is echt onmogelijk haha.

Planning Training:

Seated Rows SS Lat pulldown
Cable Flyes SS Cable Lateral raises oid
DB Row SS DB Sideraises
Tricep Pushdown SS Cable curl

Hopelijk kan ik er dan nog een kwartiertje cardio oid achter aanplakken als het niet te druk is in de gym.

IF it is, ben er ook groot voorstander van :thumbs:

Succes! You can do it:cheer:

Terug
Naar boven