- Waardering
- 231
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan mij heb je niets qua tips tav carbs reloaden, vocht depletion of juist niet wat je nu doet. Ben een domme roeier, heb KT nodig als basis. Ben een beetje meer mentale coach, ook in mijn vak. Dus..: goed bezig, luister een beetje naar mensen die er echt verstand van hebben.The end is near...

Aan mij heb je niets qua tips tav carbs reloaden, vocht depletion of juist niet wat je nu doet. Ben een domme roeier, heb KT nodig als basis. Ben een beetje meer mentale coach, ook in mijn vak. Dus..: goed bezig, luister een beetje naar mensen die er echt verstand van hebben.The end is near...
) Ik heb er alle vertrouwen in.. 
).Zet 'm op he, je bent er bijna. Ik neem ook brandnetelthee, vandaag helaas maar 1 kopje. Heb tot nu vandaag nog niks gedronken, mag maximaal 0,5 liter. Bijna niks drinken is erger dan heel veel moeten drinken. Ik neem nu geen zout, maar m'n coach zegt dat de laatste maaltijd voor de shoot het wel aan te raden is, maar dit is zeer persoonsafhankelijk (hij zegt, neem de avond voor een wedstrijd pizza of McDonalds).
Gelukkig net m'n eitje op, dus heb helemaal geen trek! HA!
Ik schiet morgen de foto's. Vandaag vrijwel niets drinken en carbs laden. Ik doe maar 1 laaddag en neem morgen voor de foto's nog wel wat carbs en beetje oppompen met gewichten. McDonalds ben ik al 8 jaar niet geweest. Pizza eet ik denk ik 2 x per jaar, en dan wel een echte Italiaanse, dus geen New York of Domino's (nog nooit geweest)We zijn er bijna Cool Novice! Woohoo! Pfoeh, dat klinkt behoorlijk zwaar inderdaad. Vandaag mag ik dus 2,25 liter, en dat valt me op zich wel mee.. Tuurlijk ik heb wel dorst.. maar niet ontiegelijk, dat zal morgen wel anders zijn.
Schiet jij vandaag de foto's?
Fuaaaarrrrkk, ik zou een moord doen voor McDonalds, of een goeie Calzone..Gelukkig net m'n eitje op, dus heb helemaal geen trek! HA!
Wat ik nu alleen merk is dat ik me kapot zweet.. Super raar.. ik heb het echt mega warm en heb zelfs zweethanden.. Heb al 4 dagen geen carbs op, dus geen flauw idee wat er nu loos is.. Misschien van de hete thee ofzo?
Succes nog even, you can do it!
.
.
Kan je er geen tips in geven ook.... Wat dat betreft kan ik jullie allemaal alleen maar steunen met een zooi woorden!

Maar dat fixen we wel met wat make up..

know the feelingWat een kutstreken dat je op je telefoon er altijd veel strakker er uit ziet dan wanneer je zo'n foto op een groot scherm ziet.. /weg trots
![]()

Ik schiet morgen de foto's. Vandaag vrijwel niets drinken en carbs laden. Ik doe maar 1 laaddag en neem morgen voor de foto's nog wel wat carbs en beetje oppompen met gewichten. McDonalds ben ik al 8 jaar niet geweest. Pizza eet ik denk ik 2 x per jaar, en dan wel een echte Italiaanse, dus geen New York of Domino's (nog nooit geweest).
Raar van dat zweten, van thee zou op zich wel kunnen of van pittig eten. Er zijn wel kruiden en theesoorten waarvan je kan gaan zweten, maar het is voor zover ik weet geen bijwerking van brandnetel(thee). Ik heb sinds gisteren wel een soort huiduitslag, dat zou wel van brandnetelthee kunnen zijn. Ik heb vanochtend even op de spinningfiets gezeten met trui en lange broek en begon pas na een half uur te zweten, ondanks dat ik normaal binnen 10 minuten zweet (in shirt/hemd). Alsof mijn lichaam doorheeft dat het geen vocht meer moet verliezen.
Mijn lichaam is ook druk bezig zich aan al het vocht vast te klampen.. Ik heb echt enorm veel respect voor je.. lage kcal.... vocht depletion... carb loading en alles eromheen...
Ik kan over niets van die dingen meepratenKan je er geen tips in geven ook.... Wat dat betreft kan ik jullie allemaal alleen maar steunen met een zooi woorden!
DUS YOU GO!! Nog even doorbikkelen
Dit gaat een "hell of a competition" worden tussen de dames!
Zweetaanvallen kunnen ook komen door een kcal tekort... Dus na de foto's even lekker uit je dak gaan?
Dat klagen mag je zeker, je slaat je er toch maar wel mooi ff doorheen. Nog eeeeeven doorbijten bikkel!![]()
We zijn er bijna!!!Voelde me op den duur zelfs wat koortsig. Warm en dan weer koud etc....
Je geeft lichaam wel een flinke opdonder en daarnaast heb je niet voor niets een kuur gekregen he![]()

Nouja.. we doen 't er maar mee.. Om de pic nu weg te halen is ook weer zulk iets 

Veel succes vandaag! Ik maak zelf m'n pics thuis, dus niet echt professioneel. Ik heb niet het gevoel dat ik er beter uitzie dan gisteren, jij wel? Zo meteen in de gym een beetje oppompen. Ik ben bang dat ik met carbs eten mezelf weer veel te vol maak en mijn definitie verdwijnt, werd vanochtend ook met een vol gevoel wakker. Geen dorst (gisteren 1 kop thee gedronken), niet bijzonder trek, alsof ik niet meer tegen die suikers kan.
Jij hebt in ieder geval een vriend en bekenden in je omgeving die ook fanatiek zijn, dat scheelt al!
Good luck!![]()
maar dat vond @Punjab dan weer geen goed idee.. Heel veel succes HiLL! Je bent er bijna en je mag super trots zijn op je prestatie. Het is in je eigen ogen toch nooit goed genoeg, kan altijd strakker, voller etc., maar fok it...je hebt het maar mooi gedaan! Ben benieuwd naar je eindresultaat...![]()