Ben benieuwd naar je fotos zeg! Het zit er op!! Fijn dat je niet ontevreden bent, maar wel balen dat je hebt moeten afzien "voor niks".. maar daar heb je dan iig van geleerd toch.. Voor nu zit het erop!! Eindelijk weer "normaal"!
Ik heb niet geladen omdat ik er een beetje bang voor was, en terecht, want na een glas cola en een kitkatchunky waren mn benen en buik gelijk verloren, rug, schouders en armen hadden er wel heel veel baat bij, dus dat is een voordeel!
Ik ben er wel uit, erg satisfied over de fotos van vandaag, dus ik doe mezelf een lol en ga morgen geen fotos meer schieten, zou betekenen dat ik niet meer mag drinken want het glas drinken wat ik heb gehad hangt als een vochtzak in mn buik en benen..
Jammer genoeg met de fotos wel moeten constateren dat ik vrij veel los vel op mn buik heb.. no wonder dat abs niet te zien zijn.. daar baal ik wel een beetje van! Maarja wat wil je ook als je 20kg zwaarder bent geweest..
Wel enorm tevreden over hoe we het hebben aangepakt de afgelopen weken, en ook de week naar de shoot toe! Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik in mn beste shape ooit sta (stond, darn sugar

)
Nu de fotos uitzoeken en een keuze maken tussen frietjes of pizza......... nog tips?
Voel me overigens wel ontzettend kut nu na de carbs, misselijk, opgezet en ontzettend moe. Heb 10 snoepjes gehad, 200ml cola met suiker en 1 kitkat chunky.. dus misschien dat ik het avondeten gewoon carbloos doe en braaf mn kip eet ofzo.. eens kijken wie wint, mn verstand of the inner fatty....