XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog HillR

De motivatie komt volledig uit jou!
Wij hebben niet gedaan wat jij hier aan prestatie hebt neergezet .. Dat is allemaal aan jezelf te danken! Dus credits gaan volledig naar jezelf! :thumb:

Ben benieuwd naar de foto's!
Succes!

Nou anders damn sexy pic @ je insta dus met wat minder aan zal dit vast en zeker ook zo zijn. Lijnen komen wel. Je hebt ook niets in je lijf en spieren plat dus geen wonder dat je minder ziet;)

Jullie kunnen straks allemaal wel op het podium gaan, dit contest word erg serieus genomen :)!

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd naar de foto's.

Thanks, ik ook!

De motivatie komt volledig uit jou!
Wij hebben niet gedaan wat jij hier aan prestatie hebt neergezet .. Dat is allemaal aan jezelf te danken! Dus credits gaan volledig naar jezelf! :thumb:

Ben benieuwd naar de foto's!
Succes!

:D De laatste uurtjes!!!!

Nou anders damn sexy pic @ je insta dus met wat minder aan zal dit vast en zeker ook zo zijn. Lijnen komen wel. Je hebt ook niets in je lijf en spieren plat dus geen wonder dat je minder ziet;)

:heart:

Mogen we ook foto's posten met kleren... dan heb ik meer kans :roflol:

Jullie kunnen straks allemaal wel op het podium gaan, dit contest word erg serieus genomen :)!

:roflol:

NOOIT.

Ik vond dit afzien meer dan genoeg.. Ik ben daar echt niet voor gemaakt. Ik ben gemaakt voor lekker eten, veel eten, drinken, gezelligheid, nog meer eten enzovoorts.. Mocht ik ooit nog eens aan een DBB contest meedoen ga ik er in ieder geval voor zorgen dat ik in januari al begin :roflol: kan ik lekker rustig aan doen...... :haha:

Dit was echt wel een aanslag op mijn lichaam en ondanks dat ik wel erg blij ben met de progressie die je boekt als je wel dedicated bezig bent weet ik niet of alle spanning, de frustratie, de pijn en het ellendig voelen dat waard is.

Desalniettemin ga ik gewoon na de contest lekker door, zij het iets minder rigoureus.. Eind augustus op vakantie, dus dan heb ik nog 4 weken om abs te kweken :roflol:

:roflol: Wat een kutstreken dat je op je telefoon er altijd veel strakker er uit ziet dan wanneer je zo'n foto op een groot scherm ziet.. /weg trots :roflol:
HAhahahaha altijd denk ik. Boh ik zie abs!! Serratus popping. En dan post ik hem in m'n log op de computer. Denk ik wtf

HAhahahaha altijd denk ik. Boh ik zie abs!! Serratus popping. En dan post ik hem in m'n log op de computer. Denk ik wtf

IMG_3516.JPG

f**k this shit, dan maar geen abs :roflol:

Je kunt toch foto's maken voordat je je vol gooit met carbs en vetten en alles en een paar uur nadat je alles hebt gegeten waar je zin in hebt? Dan de foto's posten waar je er het best uitkomt.

Als mensen een wedstrijd doen moeten ze pieken tijdens die paar minuten op het podium, maar jij kunt gewoon foto's maken gedurende het hele proces van laden en vocht afdrijven etc :)

Succes en geniet van het snoep!

PS: geef die dropjes maar aan je kat :D

Je kunt toch foto's maken voordat je je vol gooit met carbs en vetten en alles en een paar uur nadat je alles hebt gegeten waar je zin in hebt? Dan de foto's posten waar je er het best uitkomt.

Als mensen een wedstrijd doen moeten ze pieken tijdens die paar minuten op het podium, maar jij kunt gewoon foto's maken gedurende het hele proces van laden en vocht afdrijven etc :)

Succes en geniet van het snoep!

PS: geef die dropjes maar aan je kat :D

Ja klopt! Ik maak vanmiddag zonder carbs en daarna met carbs en dan evt morgen nog als ik wat meer carbs op heb.. als er dan niets bij zit weet ik het ook niet meer :roflol:

Thanks!

Ja klopt! Ik maak vanmiddag zonder carbs en daarna met carbs en dan evt morgen nog als ik wat meer carbs op heb.. als er dan niets bij zit weet ik het ook niet meer :roflol:

Thanks!
Gaat echt wel goed komen! Op die manier kun je ook zien wat koolhydraten etc voor invloed kunnen hebben op je shape na een aantal dagen extreem laag in carbs te hebben gezeten.

Voor wanneer moeten je foto's ingeleverd worden voor de contest?

Ik heb een flinke 6-pack
Maar die staat niet eens op mijn foto's. Je mag hem wel lenen hoor :roflol:

Gaat echt wel goed komen! Op die manier kun je ook zien wat koolhydraten etc voor invloed kunnen hebben op je shape na een aantal dagen extreem laag in carbs te hebben gezeten.

Voor wanneer moeten je foto's ingeleverd worden voor de contest?

Jaa ik ben heel benieuwd.. net koud geschoten, met pomp en op zich niet heel ontevreden.. beetje jammer dat je alles moet aanspannen en ook nog een fatsoenlijk gezicht moet trekken :roflol: nu net cola met suiker en een kitkat chunky op...

De fotos moeten voor 31 juli 1800u ingeleverd zijn!

Ik heb een flinke 6-pack
Maar die staat niet eens op mijn foto's. Je mag hem wel lenen hoor :roflol:

Nou! Die kan ik wel gebruiken!! Zou het eerste zijn wat ik opde foto zet :P

Jaa ik ben heel benieuwd.. net koud geschoten, met pomp en op zich niet heel ontevreden.. beetje jammer dat je alles moet aanspannen en ook nog een fatsoenlijk gezicht moet trekken :roflol: nu net cola met suiker en een kitkat chunky op...

De fotos moeten voor 31 juli 1800u ingeleverd zijn!

Nou! Die kan ik wel gebruiken!! Zou het eerste zijn wat ik opde foto zet :P
Nice, ben benieuwd! Ik heb vanmiddag ook foto's geschoten. Ben niet ontevreden, maar ik moet zeggen dat het hele laden en depleten bij mij weinig verschil heeft uitgemaakt, dus ik heb het gevoel dat ik wat moeite voor niets heb gedaan. Ik heb nu ook niet eens zin meer in suikers en cheaten door al die carbs :(.

Nice, ben benieuwd! Ik heb vanmiddag ook foto's geschoten. Ben niet ontevreden, maar ik moet zeggen dat het hele laden en depleten bij mij weinig verschil heeft uitgemaakt, dus ik heb het gevoel dat ik wat moeite voor niets heb gedaan. Ik heb nu ook niet eens zin meer in suikers en cheaten door al die carbs :(.

Ben benieuwd naar je fotos zeg! Het zit er op!! Fijn dat je niet ontevreden bent, maar wel balen dat je hebt moeten afzien "voor niks".. maar daar heb je dan iig van geleerd toch.. Voor nu zit het erop!! Eindelijk weer "normaal"!

Ik heb niet geladen omdat ik er een beetje bang voor was, en terecht, want na een glas cola en een kitkatchunky waren mn benen en buik gelijk verloren, rug, schouders en armen hadden er wel heel veel baat bij, dus dat is een voordeel!

Ik ben er wel uit, erg satisfied over de fotos van vandaag, dus ik doe mezelf een lol en ga morgen geen fotos meer schieten, zou betekenen dat ik niet meer mag drinken want het glas drinken wat ik heb gehad hangt als een vochtzak in mn buik en benen..

Jammer genoeg met de fotos wel moeten constateren dat ik vrij veel los vel op mn buik heb.. no wonder dat abs niet te zien zijn.. daar baal ik wel een beetje van! Maarja wat wil je ook als je 20kg zwaarder bent geweest..

Wel enorm tevreden over hoe we het hebben aangepakt de afgelopen weken, en ook de week naar de shoot toe! Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik in mn beste shape ooit sta (stond, darn sugar :roflol: )

Nu de fotos uitzoeken en een keuze maken tussen frietjes of pizza......... nog tips? :P

Voel me overigens wel ontzettend kut nu na de carbs, misselijk, opgezet en ontzettend moe. Heb 10 snoepjes gehad, 200ml cola met suiker en 1 kitkat chunky.. dus misschien dat ik het avondeten gewoon carbloos doe en braaf mn kip eet ofzo.. eens kijken wie wint, mn verstand of the inner fatty....

Ben benieuwd naar je fotos zeg! Het zit er op!! Fijn dat je niet ontevreden bent, maar wel balen dat je hebt moeten afzien "voor niks".. maar daar heb je dan iig van geleerd toch.. Voor nu zit het erop!! Eindelijk weer "normaal"!

Ik heb niet geladen omdat ik er een beetje bang voor was, en terecht, want na een glas cola en een kitkatchunky waren mn benen en buik gelijk verloren, rug, schouders en armen hadden er wel heel veel baat bij, dus dat is een voordeel!

Ik ben er wel uit, erg satisfied over de fotos van vandaag, dus ik doe mezelf een lol en ga morgen geen fotos meer schieten, zou betekenen dat ik niet meer mag drinken want het glas drinken wat ik heb gehad hangt als een vochtzak in mn buik en benen..

Jammer genoeg met de fotos wel moeten constateren dat ik vrij veel los vel op mn buik heb.. no wonder dat abs niet te zien zijn.. daar baal ik wel een beetje van! Maarja wat wil je ook als je 20kg zwaarder bent geweest..

Wel enorm tevreden over hoe we het hebben aangepakt de afgelopen weken, en ook de week naar de shoot toe! Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik in mn beste shape ooit sta (stond, darn sugar :roflol: )

Nu de fotos uitzoeken en een keuze maken tussen frietjes of pizza......... nog tips? :P

Voel me overigens wel ontzettend kut nu na de carbs, misselijk, opgezet en ontzettend moe. Heb 10 snoepjes gehad, 200ml cola met suiker en 1 kitkat chunky.. dus misschien dat ik het avondeten gewoon carbloos doe en braaf mn kip eet ofzo.. eens kijken wie wint, mn verstand of the inner fatty....
Ha, goed dat je het hebt volbracht, ben trots. Zeker goed dat je dat laden achterwege heb gelaten. Ik heb er niet echt van 'genoten' zeg maar, dus had ook beter gewoon pics kunnen schieten en daarna lekker kunnen cheaten. Ik heb net water gedronken maar het gekke is dat ik megavol zit en amper zin heb om te drinken. Knap dat je 20 kg (!) heb verloren. Deze cut heb ik 14 kg verloren, dat klinkt gelijk alsof ik een dikz*k was, maar dat ben ik nooit geweest. Anderhalf jaar gelden woog ik nog 5 kg minder dan nu (was toen een skinny hardloper met wel wat spiermassa). Ik herken precies wat je zegt, ik voel me door die suikers ook helemaal niet vol energie en heb ook niet echt zin in eten, ook al had ik mij er zo op verheugd. Ik twijfel ook nog wat ik doe, kan ook morgenavond wat lekkers eten. Ik zou niet voor frietjes gaan, maar dat is mijn smaak. Ik ga denk ik of Italiaans of Indiaas eten, maar das mijn persoonlijke voorkeur.

Je moet wel even genieten van het eten he, na zo'n periode van afzien ga je echt niet aankomen in vet van 1 of 2 dagen goed eten (kreeg net deze van @Galen door, interessant Glycogeen laden - PeterBond.nl). Ik vind het vervelend voor je dat je zo'n vocht vasthoudt, maar je moet maar denken, het is enkel water, geen vet. Als het moet kun je daar zo weer vanaf.

Ik denk dat ik komende week doordeweeks gewoon nog even iets onder onderhoud blijf om de carbs van dit weekend weer te compenseren en dan kijk wat volgend weekend mijn gewicht is. Mijn planning voor komende maanden is gewoon doordeweeks sowieso clean rondom onderhoud blijven en in het weekend eventueel iets cheaten of IIFIYM op onderhoud blijven, dat lijkt mij goed vol te houden. Wat zijn jouw doelen nu?

Sowieso pizza boven patat natuurlijk!

Misschien sta je er morgen na een nacht slaap, ondanks alle suikers van nu, ineens nog beter bij! 't Kan raar lopen in bodydildoland :p

Terug
Naar boven