XXL Nutrition

Coolbuilder's log

Bezoekers in dit topic

In! ben benieuwd.
 
die shape in maart 2016 is wel sick....
 
Paar vraagjes mbt voeding
- je vetten zijn redelijk hoog in verhouding met bijv koolhydraten, is daar een reden voor?
- let je op je vezelintake? Want het lijkt er op dat je te weinig vezels binnenkrijgt
- zit je nu in een cut? Hoe lang zijn je bulk/cut cycles?
 
Ik ben ook in. Streefwaardig fysiek hoor!
 
Je hebt wel een zwoele blik in je ogen bro...........

Daar val ik voor ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik volg. Ondanks dat ik niet veel post zal ik het meeste wel blijven lezen. Vind het altijd interessant wat je te melden hebt en je fysiek spreekt uiteraard boekdelen.
Thanks voor het volgen man!
 
Ik ga hier huilend meelezen..niet normaal deze genen!:janken:
 
Heb gisteren dus geskipt.. Begint al lekker:D, dus vandaag wordt een training van 1.5- 2 uur waarin ik alles van wat ik gisteren moest doen erbij doe.
Vandaag wordt dus weer een 200-250 gram carbdag:D
 
Paar vraagjes mbt voeding
- je vetten zijn redelijk hoog in verhouding met bijv koolhydraten, is daar een reden voor?
- let je op je vezelintake? Want het lijkt er op dat je te weinig vezels binnenkrijgt
- zit je nu in een cut? Hoe lang zijn je bulk/cut cycles?
Hey man,
Ik heb volgende week donderdag een fotoshoot dus ik wil nu al de koolhydraten wat verlagen. Ik wil deze woensdag, donderdag, vrijdag nog rond de 100-250 gram carbs gaan zitten en zondag, maandag, dinsdag op 50-150 en de laatste dagen moet ik nog zien.
Eerlijk gezegd let ik niet op mijn vezelinname, gelukkig nog geen last gehad bij:toilet::D

Ik zit eigenlijk in een soort cut, als je het geheel van april tot nu bekijkt tenminste ;)
Maar ik heb ook in de periode afentoe voor 1, 2, 3 dagen tot een week "gebulkt" !
Maar voor mij is jouw definitie van bulk iegenlijk niet duidelijk. Bedoel je met bulk een kcal-overschot + veel vet aanzetten, of alleen het eerste?
Na dat ik een vetpercentage bereikt heb wil ik dit behouden en kijk ik dagelijks naar wat de spiegel mij zegt.
Vet aanzetten en afvallen voor spiermassa is naar mijn mening minder benodigd als je natural bent(extremen buiten beschouwing). Bij cycling hoort cycling(m.u.v. carb cycling) ben ik van mening;)
 
Heb je vroeger ook 2 keer in de week elke spiergroep getraind? dus een PPL schema bijvoorbeeld.
Of altijd een split schema aangehouden zoals dit?
 
Hey man,
Ik heb volgende week donderdag een fotoshoot dus ik wil nu al de koolhydraten wat verlagen. Ik wil deze woensdag, donderdag, vrijdag nog rond de 100-250 gram carbs gaan zitten en zondag, maandag, dinsdag op 50-150 en de laatste dagen moet ik nog zien.
Eerlijk gezegd let ik niet op mijn vezelinname, gelukkig nog geen last gehad bij:toilet::D

Ik zit eigenlijk in een soort cut, als je het geheel van april tot nu bekijkt tenminste ;)
Maar ik heb ook in de periode afentoe voor 1, 2, 3 dagen tot een week "gebulkt" !
Maar voor mij is jouw definitie van bulk iegenlijk niet duidelijk. Bedoel je met bulk een kcal-overschot + veel vet aanzetten, of alleen het eerste?
Na dat ik een vetpercentage bereikt heb wil ik dit behouden en kijk ik dagelijks naar wat de spiegel mij zegt.
Vet aanzetten en afvallen voor spiermassa is naar mijn mening minder benodigd als je natural bent(extremen buiten beschouwing). Bij cycling hoort cycling(m.u.v. carb cycling) ben ik van mening;)

Thanks, ja ik zit zelf nu in mijn bulk. Ben na 2 jaar weer begonnen en mik nu op 0.5kg per week. VP stijgt nog niet extreem snel.
Maar in jouw theorie zou ik dus lager moeten zitten en dit voor langere tijd doen? Wat bedoel je met je laatste zin, bij cycling hort cycling?
 
Heb je vroeger ook 2 keer in de week elke spiergroep getraind? dus een PPL schema bijvoorbeeld.
Of altijd een split schema aangehouden zoals dit?
Niet altijd 2x per week. Chest wel altijd 2x per week Heb eigenlijk altijd wel ppl of een split gedaan, meestal een combinatie van beide. Vind een split waarbij je alles 1x pw pakt niet voldoende..
 
Thanks, ja ik zit zelf nu in mijn bulk. Ben na 2 jaar weer begonnen en mik nu op 0.5kg per week. VP stijgt nog niet extreem snel.
Maar in jouw theorie zou ik dus lager moeten zitten en dit voor langere tijd doen? Wat bedoel je met je laatste zin, bij cycling hort cycling?
Ja precies.. Op het moment dat je vet aanzet zit je te hoog in calorieën naar mijn mening. Maar in zekere zin doe ik ook "bulking" en "cutting" alleen bekijk ik het per dag en doe ik het niet bewust als ik eenmaal het gewenste percentage bereikt hebt.

Haha iemand die cycled, oftewel aas gebruikt zit continu in een hormonale rollercoaster. In het ene stadium dat je gebruikt dalen en stijgen bepaalde hormonen in je lichaam waardoor het heel moeilijk te bepalen is hoeveel calorieën je nodig gaat hebben. In de fase daarna, de nakuur gebeurt juist het tegenovergestelde. In die fase kan je het spierverlies beperken door wat vet aan te komen, dan weet je in ieder geval dat lichaam genoeg voedingsstoffen binnen krijgt om zo veel mogelijk spiermassa te behouden.
 
Back
Naar boven