MuscleMeat

Coolbuilder's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja precies.. Op het moment dat je vet aanzet zit je te hoog in calorieën naar mijn mening. Maar in zekere zin doe ik ook "bulking" en "cutting" alleen bekijk ik het per dag en doe ik het niet bewust als ik eenmaal het gewenste percentage bereikt hebt.

Haha iemand die cycled, oftewel aas gebruikt zit continu in een hormonale rollercoaster. In het ene stadium dat je gebruikt dalen en stijgen bepaalde hormonen in je lichaam waardoor het heel moeilijk te bepalen is hoeveel calorieën je nodig gaat hebben. In de fase daarna, de nakuur gebeurt juist het tegenovergestelde. In die fase kan je het spierverlies beperken door wat vet aan te komen, dan weet je in ieder geval dat lichaam genoeg voedingsstoffen binnen krijgt om zo veel mogelijk spiermassa te behouden.
Thanks, maar jij "gelooft" dus dat het mogelijk is om aan te komen puur in spieren. Dacht dat het altijd zo'n 50/50 verdeling was qua spier/vet als je in kcal overschot zit. Je kan niet magisch gewicht aankomen dus moet wel in een kcal overschot zitten. Tenzij je kuurt inderdaad. Maar dat doen wij (;)) niet.
 
Thanks, maar jij "gelooft" dus dat het mogelijk is om aan te komen puur in spieren. Dacht dat het altijd zo'n 50/50 verdeling was qua spier/vet als je in kcal overschot zit. Je kan niet magisch gewicht aankomen dus moet wel in een kcal overschot zitten. Tenzij je kuurt inderdaad. Maar dat doen wij (;)) niet.
Ja precies. In sommige gevallen geloof ik ook dat je natural tijdens een cut spier aan kan komen. Ik krijg nu ook spier erbij in een cut. Misschien omdat mijn testosterone weer op peil is en het begrip spiergeheugen niet alleen bestaat tussen trainen en niet trainen maar ook kuren, niet kuren/laag testosterone en niet kuren/normaal testosterone.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Hoop broscience bro, toch in.
Als je het ergens mee oneens ben mag je me erop wijzen hoor. Ik zal eerlijk toegeven als ik het op aannames etc baseer. Op gebied van sommige dingen zijn er ook gewoon geen onderzoeken... Ik sta altijd open voor andere theorieën haha
 
Als je het ergens mee oneens ben mag je me erop wijzen hoor. Ik zal eerlijk toegeven als ik het op aannames etc baseer. Op gebied van sommige dingen zijn er ook gewoon geen onderzoeken... Ik sta altijd open voor andere theorieën haha

No problem bro, ik heb zeker niet de wijsheid in pacht en ik volg je uit interesse.
Je moet wel iets goed doen imo anders zie je er niet zo uit en ik ben ook niet te beroerd om m'n mening te herzien, in case.
 
Coolbuilder (hoe) track of programmeer jij je progressie in de gym?
Ik weet niet of ik je goed begrijp maar ik heb een vrij goed geheugen. De zwaarste setjes onthoud ik de weken erop ook nog wel.
Ik kan ook de hele dag van alles eten en dan aan het einde van de dag alles invoeren in myfitnesspal.

Of bedoel je hoe ik bepaal of wat ik doe in de gym werkt? Weet al wat werkt voor mij en ik weeg mezelf, meet m'n armen, middel en benen van tijd tot tijd op. Zoals nu blijven mijn armen netzo groot terwijl de omtrek van mijn middel daalt en gewicht blijft gelijk...goed teken.
 
Interessant! Ik volg
 
hoe ziet je trainingsschema er precies uit?
 
Ja precies. In sommige gevallen geloof ik ook dat je natural tijdens een cut spier aan kan komen. Ik krijg nu ook spier erbij in een cut. Misschien omdat mijn testosterone weer op peil is en het begrip spiergeheugen niet alleen bestaat tussen trainen en niet trainen maar ook kuren, niet kuren/laag testosterone en niet kuren/normaal testosterone.
Dik gedrukt is het geval. Je profiteert nog maximaal van wat het ooit geweest is..
 
hoe ziet je trainingsschema er precies uit?
Heb geen vast trainingsschema.
Ik pak alles 2 keer per week, 1x met focus de andere keer als bijzaak.. Benen wel 2x met focus omdat benen niet maar 1 spiergroep is. Voor deze week is het dit:

Ma: borst (2), rug (2), biceps (1), triceps (2), abs (1)

Wo:benen (6), onderrug (1), borst (4), triceps (2)

Do: rug (5), biceps (3), onderarmen (1), schouders (2), abs (1)

Vrij: benen (7), abs (1)

Za: schouders (6), abs (1), zijkant abs (2)

3-4 sets per oefening. Tussenhaakjes staan het aantal oefeningen erachter. Oefeningen improviseer ik minimaal de helft van..
 
Dus op maandag pak je borst 2 oefeningen vervolgens 2 rug oefeningen etc etc... is dat niet weinig? dus voor borst benchpress+incline dumbell press bijv...
 
Dik gedrukt is het geval. Je profiteert nog maximaal van wat het ooit geweest is..
Dat dacht ik ook. Nooit gehoopt dat ik er long-term nog wat aan zou overhouden.. anders zou m'n progressie vanaf januari 2016 langzaam toegenomen zijn..weet niet waar ik dan nu stond
 
Dus op maandag pak je borst 2 oefeningen vervolgens 2 rug oefeningen etc etc... is dat niet weinig? dus voor borst benchpress+incline dumbell press bijv...
Is het ook. Maar ik trainde eerlijk gezegd met een meid en wilde met haar wat meer doen dan alleen chest en triceps.:p Normaal pak ik chest en rug wel 2x met minimaal 4 tot 5 oefeningen per workout
 
snap ik maar je moet met haar op een hele andere manier trainen.... gewoon slopen die handel
 
Zeker in! Heb je al vaker gevolgd, ook tijdens de contest vorig jaar. Toch wel streeffysiek voor mij.
Heb je naast het model zijn/worden ook wedstrijdambities? Als je natty wil zijn/blijven kun je op de INBA zo internationaal meedoen. Ook bij IFBB zal je al veel gebruikers achter je laten en A-atleet kunnen worden.
 
Als je natty wil zijn/blijven kun je op de INBA zo internationaal meedoen
Tussen alle andere hypocrieten die een paar jaar niet natty bouwen..en vervolgens kort off gaan en dan meedoen aan de wedstrijd onder de (fake)natty's:woot:
 
Back
Naar boven