MuscleMeat

Coolbuilder's log

Tussen alle andere hypocrieten die een paar jaar niet natty bouwen..en vervolgens kort off gaan en dan meedoen aan de wedstrijd onder de (fake)natty's:woot:
Als @CoolBuilder enkel de middelen heeft gebruikt die in het buitenland (GB, D) wel legaal zijn, beschouw ik dit nog steeds als natty. Net als T5, yohimbine of hoe dat spul ook heet, 1,3-DMAA pwo's etc.

Als @CoolBuilder enkel de middelen heeft gebruikt die in het buitenland (GB, D) wel legaal zijn, beschouw ik dit nog steeds als natty. Net als T5, yohimbine of hoe dat spul ook heet, 1,3-DMAA pwo's etc.
Ho ho..dit ging niet om wat fatburners en preworkouts hè. In Duitsland en Engeland zijn heel lang ook andere zaken legaal geweest en nog steeds..

• Topic Starter Topic Starter
Zeker in! Heb je al vaker gevolgd, ook tijdens de contest vorig jaar. Toch wel streeffysiek voor mij.
Heb je naast het model zijn/worden ook wedstrijdambities? Als je natty wil zijn/blijven kun je op de INBA zo internationaal meedoen. Ook bij IFBB zal je al veel gebruikers achter je laten en A-atleet kunnen worden.
Thanks man! Wat bereik je ermee? Ik hoef geen foto's van mezelf dat ik op een podium sta te flexen. Kost ook veel geld, die hele bb industrie houdt elkaar het hand boven het hoofd. Coaching voor 12 weken kan je zo al 500 euro voor kwijt zijn. Ik ga liever voor iets normalers. In het begin kan ik op TFP-basis veel shoots doen. Levert veel meer op dan dat het kost imo

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Je leest met je neus. Door dit soort discussies twijfel ik of ik mn log voort wil zetten. Alles staat gewoon in mn OP en mocht je meer willen weten erover dan kan je mij pmen
??
Misschien begrijpen we elkaar verkeerd, maar ik nam het alleen maar voor je op. Ik startte verder ook geen discussie en ook al zou je aan de groeihormonen zitten, zou ik nog steeds met plezier je log volgen en dit niet veroordelen.

Ik heb je post gelezen, daarom gaf ik ook aan "in GB en D verkrijgbare middelen", of doel je op het woord 'hormonale'?
"Vanaf augustus ben ik ook gestopt met de in Duitsland/Engeland legale hormonale middeltjes."
Ik wist niet dat er in GB en D ook AAS legaal verkrijgbaar was, maar dat is slechts mijn onwetendheid.

Het is verder ook niet relevant, ik begrijp dat je nu niets gebruikt en wil ook echt nieniet een natty / niet-natty discussie initiëren hoor. Ik zei enkel dat je zo mee kan doen aan wedstrijden, maar snap je redenen dit niet te doen en het kost je zeker meer geld dan dat het iets oplevert.

Gewoon lekker aan je fysiek werken en ik zie wel wanneer je op de cover van Men's Health staat. :thumbs:

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
In voor logje!

Hoop binnenkort 220kg te deadliften. Eigenlijk wil ik dat voor het einde van volgende week wel bereiken! Doe het pas weer sinds een maandje ongeveer.. Doel is einde van het jaar minimaal 230kg te liften! Vorige week 215kg gelift. Mijn geheim is : death metal (kataklysm) + microdosering psilocybin atlantis = extreme agressie

Kataklysm onlangs nog live gezien en meen je serieus microdosing met psychedelica pwo te doen? Zag dat meer als nootropic shit man. Atlantis is trouwens ook gewoon goeie shit om op te trippen :P.

Laatst bewerkt:
Wbt microdosing van psylocibine, alleen met trainen of ook voor andere gelegenheden?

Het is al goed. Zit hem inderdaad in dat woordje! Verder bedankt voor de mooie woorden kerel. Ik heb gewoon een schijthekel aan die discussie en de obsessie(ik zeg niet dat jij dat hebt ) van sommigen met het onderwerp. Maar voor mijn geloofwaardigheid vond ik wel dat ik het in mijn log moest benoemen. Ik ben niet alleen door minder te trainen 7kg aan spier verloren. Tussen de 2 foto's van rond jan 2016 en mrt 2016 kan je goed het verschil zien van de eerste keer. (Foto 6 =lifetime natural) En ja dat verkopen ze in duitsland;) Verkochten iig
Mij lukt het ook om 6 kg aan spier te verliezen. Gewoon eerst shredded een wedstrijd doen en kort daarna een kaakoperatie ondergaan en 6 weken niet trainen en door een rietje eten. :P Maar ik ben op de weg terug. Enige overeenkomst is dat ik ook weet hoe het is om ineens fucking veel kracht en gainz verloren te hebben en weer op te moeten starten.

-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Haha echt? Goede shit schrijven die. Kataklysm en Evile luister ik de laatste tijd veel bij het deadliften en squaten! Ja ik microdose daarmee! Neem maar eens 2-5 gram verse truffels/paddo's een uur voor het trainen (dried 1/10). Luister onderweg maar naar Evile en Kataklysm. Kijk maar eens hoe agressief je wordt..

Die schrijven zeker goede shit. Hoe ben je er opgekomen om dat pwo te nemen dan? Enige goeie redenen waarom het werkt? Of gewoon random uitgeprobeerd en pakte goed uit?
Ik ben dan overigens meer van het microdoseren van LSD aangezien ik hier gewoon blotters in de microdosering van kan nemen.

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Het versterkt je emoties!! Heb het van een kerel waar ik 4 jaar terug wel eens mee omging. Toen zag ik paddo's nog als harddrugs. Paar maanden terug voor het eerst truffels genomen en zodoende ook een keer 2 gram pwo geprobeert. Is zo lekker trainen, je wekt zoveel agressie en ook adrenaline op... de stof in beide is hetzelfde..
Is dit persoonsafhankelijk (welke emoties versterkt worden)? Ik heb zelf nooit op (en ook niet van plan), maar ken gasten die moesten janken toen ze paddo's namen. Neem je het als PWO of i.c.m.?

-

Laatst bewerkt:
Is dit persoonsafhankelijk (welke emoties versterkt worden)? Ik heb zelf nooit op (en ook niet van plan), maar ken gasten die moesten janken toen ze paddo's namen. Neem je het als PWO of i.c.m.?

Je moet in ieder geval de dosissen die je online leest vermijden. Het doel van microdoseren is dat je niet tript maar alleen de nootropic benefits hebt.

• Like
Waarderingen: BB_
In!

Op woensdag 6oef benen en dan nog 4* borst erna.. Heb je daar nog energie voor over?

Terug
Naar boven