MuscleMeat

coolermasters trainingslog rippetoe

Rare opwarming :D, goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
Ahh nice, misschien even langer pauze nemen? of zit dat al snor :scratch:?
70 squat moet zeker lukken, bijna BW
Nja neem opzich wel genoeg rust, moet ook niet te lang duren he :P

gaat goed ... en toch weer net een beetje meer gewicht kunnen nemen. Top!
Thanks Robke!

Rare opwarming :D, goed bezig!
Verklaar u nader :p nog een extra setje toevoegen ofzo?

Ik denk zo'n 3-5 minuten rust tussen MP setjes.. Kga het eens timen morgen.

Ik ben ook weer begonnen met rippetoe, dus ik ga logje volgen. Succes met je tanden

Verklaar u nader :p nog een extra setje toevoegen ofzo?

Originally Posted by Mark Rippetoe
As a general rule, it is best to start with the empty bar (45 lbs.), determine the work set or sets, and then divide the difference between them into even increments. Some examples are provided in figure 5." (pg. 196)

Squat
45 x 5 x 2
95 x 5 x 1
135 x 3 x 1
185 x 2 x 1
225 x 5 x 3 <--Work Sets

Maandag Schema B (week10)

Barbell Squat (+0kg)
10 x 30
5 x 66
5 x 66
5 x 66

Barbell Military Press (+1kg)
10 x 20
5 x 43
4 x 43
3 x 43

Barbell Bent-over Row (+2kg)
10 x 30
5 x 58
5 x 58
5 x 58

Chin-ups
5 x BW
5 x BW

Hyperextensions
2 x 8

Zo, eindelijk weer terug op oude niveau van squat waar ik vorige keer last kreeg van me been. Damn wat haat ik squatten, het is zo zwaar :p
Verder ging het wel lekker! Ik blijf nog steeds verder verhogen dus het schema zal nog wel werken.

Thats the way i like it! Volgens mij ben je tot het gaatje gegaan?
Goed bezig beest.....****ing sterk ben je weer. Lekker langzaam blijven verhogen en als het een weekje niet lukt geen probleem. Je bent goed bezig en je hebt de tijd!

Ik denk zo'n 3-5 minuten rust tussen MP setjes.. Kga het eens timen morgen.
Pfoe is dat niet erg lang? dacht dat je bij rippetoe ongeveer 1 tot 2 minuut rust mocht nemen.

Ik ben ook weer begonnen met rippetoe, dus ik ga logje volgen. Succes met je tanden
Thanks, jij ook succes met je trainingsschema!

Originally Posted by Mark Rippetoe
As a general rule, it is best to start with the empty bar (45 lbs.), determine the work set or sets, and then divide the difference between them into even increments. Some examples are provided in figure 5." (pg. 196)

Squat
45 x 5 x 2
95 x 5 x 1
135 x 3 x 1
185 x 2 x 1
225 x 5 x 3 <--Work Sets
Hmmm ja ik heb er toen wel het 1 en ander over gelezen. Ik vind het alleen zoveel? :eek: 5x2 met een barbell... doe ik liever wat meer reps. Ik zal eens kijken of dit veel scheelt. Moet me sowieso nog even wat meer verdiepen in warming-up. Bedankt.

Thats the way i like it! Volgens mij ben je tot het gaatje gegaan?
Goed bezig beest.....****ing sterk ben je weer. Lekker langzaam blijven verhogen en als het een weekje niet lukt geen probleem. Je bent goed bezig en je hebt de tijd!
Thanks mossad! Ja die laatste squat moest ik er echt uitpersen. :eek:
Vanavond weer hopelijk net zo'n training!

Pfoe is dat niet erg lang? dacht dat je bij rippetoe ongeveer 1 tot 2 minuut rust mocht nemen.

Neem je rust ongeveer even lang als je set duurt :).
Hmmm ja ik heb er toen wel het 1 en ander over gelezen. Ik vind het alleen zoveel? :eek: 5x2 met een barbell... doe ik liever wat meer reps. Ik zal eens kijken of dit veel scheelt. Moet me sowieso nog even wat meer verdiepen in warming-up. Bedankt.

Je moet het niet exact hetzelfde doen hé, maar het belangrijke is dat je lichaam voorbereid is op het gewicht van de werkset. Dat doe je het best door opbouwende setjes ipv je moe te maken door hoog te gaan in reps.

Woensdag Schema A

Barbell Squat (+2,5kg)
10 x 30
5 x 68
5 x 68
5 x 68

Barbell Bench Press
10 x 30
2 x 62
5 x 60
8 x 55

Barbell Deadlift (+5kg)
10 x 50
5 x 100

Triceps Dip
5 x BW
8 x BW
5 x BW

Dumbbell Side Bend
8 x 25 (per kant)
8 x 25 (per kant)

Squat was weer lekker zwaar maar het is gelukt. Vrijdag 70kg zit er wel in.
Benchpress wou ik toch op 62kg proberen maar mislukte toch. Na 2 keer durfde ik niet nog een keer. Volgende week 3x5x60 proberen.
En een 100kg DL. Heerlijk gevoel is dat. Alleen was blij als ik hem elke rep ff kon neerleggen om weer goede grip te krijgen.
Ik ben tevreden :)

Nette training! Kan ook niet wachten tot de 100 deadlift weer in zicht is. Lekker gevoel is dat hea? Dan op naar de 150 :D

Gaat goed éh?! :thumb:

Gaaf dat je zo ka bliven verhogen man.

!beest

Jij gaat keihard beest!

Lekker hoor die squat en DL.

Keep up the good work blijven vreten anders groei je niet!.....BF maakt geen reet eet gewoon bunkeren.

Nette training! Kan ook niet wachten tot de 100 deadlift weer in zicht is. Lekker gevoel is dat hea? Dan op naar de 150 :D
Thanks. Ja voelt echt lekker, die 150 gaat nog wel ff duren. Ik train ook thuis en heb geen zin om die 150 op de grond te laten fl*kkeren want dan heb ik ruzie thuis :p

Gaat goed éh?! :thumb:

Gaaf dat je zo ka bliven verhogen man.
Thanks Hummer :D Volgende week BW squat :D

Jij gaat keihard beest!

Lekker hoor die squat en DL.

Keep up the good work blijven vreten anders groei je niet!.....BF maakt geen reet eet gewoon bunkeren.
Ja zekers mossad, ik vreet nog steeds als een malle. Me moeder vroeg zich al af waar al dat brood enzo bleef :p
Toch heb ik het idee dat ik wel wat vet verbrand de laatste paar weken maar ik ben zeker niet gezakt in kilos.
Kan denk ik dus niet veel kwaad?

Ja zekers mossad, ik vreet nog steeds als een malle. Me moeder vroeg zich al af waar al dat brood enzo bleef :p
Toch heb ik het idee dat ik wel wat vet verbrand de laatste paar weken maar ik ben zeker niet gezakt in kilos.
Kan denk ik dus niet veel kwaad?

Je lijkt spankie wel. Kijk je bent nog niet echt groot. Dus je moet gewoon vreten. Weliswaar goede dingen maar jij hoeft absoluut geen zorgen te maken om een hoger BF%. Je doel is toch om een monsterfysiek te bouwen. Eerst een homp klei bouwen dus vreten en trainen. Over een jaar of 2/3 ga je finetunen. Dan mag je een keer aan een sixpack denken ok bro?

Je lijkt spankie wel. Kijk je bent nog niet echt groot. Dus je moet gewoon vreten. Weliswaar goede dingen maar jij hoeft absoluut geen zorgen te maken om een hoger BF%. Je doel is toch om een monsterfysiek te bouwen. Eerst een homp klei bouwen dus vreten en trainen. Over een jaar of 2/3 ga je finetunen. Dan mag je een keer aan een sixpack denken ok bro?
Als je het goed leest maak ik me er ook niet druk om, maar valt het me meer op.
Terwijl ik toch 2 of 3 keer zoveel eet als dat ik normaal deed ;)

Zo doe ik het ook! :thumb:

Ik heb alleen een beetje veel klei gepakt geloof ik.... :roflol:

Zo doe ik het ook! :thumb:

Ik heb alleen een beetje veel klei gepakt geloof ik.... :roflol:
Tja ik kan wel 5000kcal gaan wegwerken maar ik zit de hele dag met me luie gat achter me computertje dus dat gaat natuurlijk nooit goedkomen.
Zit nu al aan de 3000kcal en dat is ruim boven me onderhoud.

Yeahh man 100 Kg DL :)

Neem je rust ongeveer even lang als je set duurt :).
Dan ga je niet veel sterker worden denkik?
Gisteren wel vergeten de MP te timen (ik had beloofd dat ik dat ging doen), 2minuten max denkik. Voelde genoeg maar toch had ik 2e en 3e set maar 4 reps.
Ik weet niet of het er 5 waren geweest had ik 3 min gewacht. Ik weet wel dat het er volgende keer 5 zijn :)

Rust evenlang als een set? Dat is lang geen minuut, miss 45 Seconden.. Wat is er mis met 3 minuten rust?

Niks hoor, maar als ik alleen train doe ik dat toch zo :p. Tenzij ik met PR's bezig ben.

Terug
Naar boven