Fitness Seller

coolermasters trainingslog rippetoe

Gaat netjes ouwe! Ik probeer je vanavond voorbij te gaan op de military press, moet 3x5-45 pressen.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat netjes ouwe! Ik probeer je vanavond voorbij te gaan op de military press, moet 3x5-45 pressen.
Thanks! Dat kan ik je zo al vertellen dat me dat niet lukt. Verhoog de MP ook maximaal met 1kg per oefening. Maarja afgelopen woensdag training gemist dus vandaag geen MP op de kaart :p

Get it on! :thumb:

Beetje motivatie is nooit mis sarge, je vat het verkeerd op

Het is ook helemaal niet verkeerd bedoelt. Vind wel dat sarge vaak dingen vanuit een soort van ''dark side'' ziet, en al het negatieve eruit probeert te halen terwijl dat er vaak helemaal niet inzit. Verder niks tegen je hoor sarge, valt me alleen op.

Succes nog coolermaster!

Ok bro kwam anders over no problem!

?

Gebeurd er hier nog wat bro?

Ja ben je nog aant knallen ouwe koelmeester

Jaja mannen, zometeen weer he! ma/wo/vr is het schema :D

Heb wel vandaag beugel in me smoel gekregen en staat flink wat spanning op me kaak maar ik ga er gewoon mee trainen.
Zal er denk ik weinig last van hebben met trainen!
Je kaak train je later maar! ;)
Nu even een "full bodietje" ertegenaan! :D

Maandag Schema B (week10)

Barbell Squat (+0kg)
10 x 30
5 x 66
5 x 66
5 x 66

Barbell Military Press (+1kg)
10 x 20
5 x 43
4 x 43
3 x 43

Barbell Bent-over Row (+2kg)
10 x 30
5 x 58
5 x 58
5 x 58

Chin-ups
5 x BW
5 x BW

Hyperextensions
2 x 8

Zo, eindelijk weer terug op oude niveau van squat waar ik vorige keer last kreeg van me been. Damn wat haat ik squatten, het is zo zwaar :p
Verder ging het wel lekker! Ik blijf nog steeds verder verhogen dus het schema zal nog wel werken.

Laatst bewerkt:
goed getraind! Squatten vind ik ook het rotst! hehe

Omdat squats zo enorm veel inspanning vergen, worden ze ook zo weinig gedaan!
Maar gewoon blijven doen éh!
Goede training éh?!
Volgende keer de squats ook een kilootje zwaarder! :thumb:

Yeah die squat, progress is made dus! Ik heb ooit ook bij 60 eens wat gebrold, toen een deload gedaan en ik kreeg pas terug problemen bij 80. Het gaat hier vlot :) Volgende keer die press afmaken en dan kan je daar al 45 (!) van maken :)

Netjes hoor! Keep on going

goed getraind! Squatten vind ik ook het rotst! hehe
Thanks Spank! K*toefening is het idd.. maar we gaan door :D

Omdat squats zo enorm veel inspanning vergen, worden ze ook zo weinig gedaan!
Maar gewoon blijven doen éh!
Goede training éh?!
Volgende keer de squats ook een kilootje zwaarder! :thumb:
Thanks Hummer, ja woensdag gaat er 2kg bovenop. 70kg wil ik halen deze week :D

Yeah die squat, progress is made dus! Ik heb ooit ook bij 60 eens wat gebrold, toen een deload gedaan en ik kreeg pas terug problemen bij 80. Het gaat hier vlot :) Volgende keer die press afmaken en dan kan je daar al 45 (!) van maken :)
Thanks, ja die press ging heel makkelijk alleen bij de 2de set ineens kapot. 3de was dus helemaal verrot :p

Thx Jorin!

Eten is wel weer een opgave vandaag. Heb het gevoel alsof me tanden er zo'n beetje uitflikkeren zo'n pijn dat het doet als ik erop bijt.
Me kiezen werken nog wel redelijk dus druk alles met kleine stukjes me mond in en eten maar :meal:

gaat goed ... en toch weer net een beetje meer gewicht kunnen nemen. Top!

Terug
Naar boven