Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Dat kan ik je zo al vertellen dat me dat niet lukt. Verhoog de MP ook maximaal met 1kg per oefening. Maarja afgelopen woensdag training gemist dus vandaag geen MP op de kaartGaat netjes ouwe! Ik probeer je vanavond voorbij te gaan op de military press, moet 3x5-45 pressen.

Gaat netjes ouwe! Ik probeer je vanavond voorbij te gaan op de military press, moet 3x5-45 pressen.
Thanks Hummer!

Ik had het nog niet eens zo opgevat eigenlijkJorin come on bro. Laat ieder zijn eigen ding doen dit is coolermaster zijn log.
Coolermaster op zijn manier ontzettend goed bezig!
Maar ik weet wel dat ie het niet verkeerd bedoeld hoor.

Je kaak train je later maar!Jaja mannen, zometeen weer he! ma/wo/vr is het schema
Heb wel vandaag beugel in me smoel gekregen en staat flink wat spanning op me kaak maar ik ga er gewoon mee trainen.
Zal er denk ik weinig last van hebben met trainen!

Thanks Spank! K*toefening is het idd.. maar we gaan doorgoed getraind! Squatten vind ik ook het rotst! hehe

Thanks Hummer, ja woensdag gaat er 2kg bovenop. 70kg wil ik halen deze weekOmdat squats zo enorm veel inspanning vergen, worden ze ook zo weinig gedaan!
Maar gewoon blijven doen éh!
Goede training éh?!
Volgende keer de squats ook een kilootje zwaarder!![]()

Thanks, ja die press ging heel makkelijk alleen bij de 2de set ineens kapot. 3de was dus helemaal verrotYeah die squat, progress is made dus! Ik heb ooit ook bij 60 eens wat gebrold, toen een deload gedaan en ik kreeg pas terug problemen bij 80. Het gaat hier vlotVolgende keer die press afmaken en dan kan je daar al 45 (!) van maken
![]()

Thx Jorin!

Ahh nice, misschien even langer pauze nemen? of zit dat al snorThanks, ja die press ging heel makkelijk alleen bij de 2de set ineens kapot. 3de was dus helemaal verrot![]()
?