Fitness Seller

coolermasters trainingslog rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag Schema A

Barbell Squat
10 x 30
5 x 60
5 x 60
5 x 60

Barbell Bench Press
10 x 30
4 x 58
4 x 58
8 x 50

Barbell Deadlift
10 x 40
5 x 90

Bench Dip
12 x BW
12 x BW
12 x BW

Me been voelt gelukkig weer goed, had dus echt wat rust nodig. Alleen die benchpress zuigt hard. Verdoet heel me training imo.. snap niet dat die niet hoger wil.
Verder ging alles prima maar ben er niet tevreden mee.
Misschien toch maar even deloaden voor me benchpress.

goed getraind! Squat is gewoon een rottige oefening!

goed getraind! Squat is gewoon een rottige oefening!

Thanks spank! Ja squat ik zeker k*t maar die gaat nog wel.. alleen die benchpress niet :eek:

Ben er net ook achter gekomen dat ik een vertyft lichaam heb.
Ga ik net op de weegschaal staan ben ik 4kg lichter? :eek::eek: Zit ik verdomme veel meer te vreten dan normaal en dan val ik af ??? Hopelijk is dat k*tding kapot.
Ben nu 68kg met een BF van 18,5% , goeiemorge zeg wat is er met mij aan de hand ???

Thanks spank! Ja squat ik zeker k*t maar die gaat nog wel.. alleen die benchpress niet :eek:

Ben er net ook achter gekomen dat ik een vertyft lichaam heb.
Ga ik net op de weegschaal staan ben ik 4kg lichter? :eek::eek: Zit ik verdomme veel meer te vreten dan normaal en dan val ik af ??? Hopelijk is dat k*tding kapot.
Ben nu 68kg met een BF van 18,5% , goeiemorge zeg wat is er met mij aan de hand ???
En wat zegt de spiegel..? ???
Dat is veel belangrijker! ;)
En iedereen heeft wel eens een periode dat een oefening niet lekker loopt.
Gewoon door buffelen, en doen wat je kan!
Even een beetje deloaden kan ook een oplossing zijn.
Daar moet je zelf achterkomen. :rolleyes:

En wat zegt de spiegel..? ???
Dat is veel belangrijker! ;)
En iedereen heeft wel eens een periode dat een oefening niet lekker loopt.
Gewoon door buffelen, en doen wat je kan!
Even een beetje deloaden kan ook een oplossing zijn.
Daar moet je zelf achterkomen. :rolleyes:

De spiegel vertelt me weinig Hummer. Buik is misschien wel weer iets strakker geworden maar me taille is nog steeds hetzelfde of zelfs iets breder gemeten.
Maar wat vooral niet klopt, ik eet veel meer en val ineens keihard af?
En ik eet echt wel boven onderhoud. Dat weet ik zeker.

Die benchpress vond ik erg, totdat ik op de weegschaal stond. Kan toch niet waar zijn zo licht. Me ma zei al, een normaal mens is blij als die wat afvalt :rolleyes: Heb ik weer.

Nouja woensdag pas weer benchen dus we zullen het zien. Mocht dan die 58kg niet lukken dan ga ik deloaden die volgende week.
Voeding moet ik ook nog maar eens gaan bekijken wat we daar mee doen. :rolleyes:

Maandag Schema B (week9)

Barbell Squat
10 x 30
5 x 62
5 x 62
5 x 62

Barbell Military Press
10 x 20
4 x 42
5 x 42
4 x 42

Barbell Bent-over Row
10 x 30
5 x 56
5 x 56
5 x 56

Chin-ups
6 x BW
5 x BW

Weer lekkere training gehad. Squats gaan weer goed. Gewoon rustig de tijd ervoor nemen scheelt enorm.
MP zit ik weer op vast met die 42kg denk ik, maar dan nog vind ik het geen slechte MP.

Gister voor de grap even wat db side bends gedaan voor me schuine buikspieren aangezien ik van die kuilen in me buik heb zitten. Resultaat is een flinke spierpijn in me buik :p
Hoop alleen wel dat het nut heeft aangezien je schuine buikspieren je taille alleen maar verbreden.

Heb overigens nog een keer op de weegschaal gestaan en gelukkig, HIJ IS KAPOT! :D

Netjes weer hoor! Ik moet zo ook 42.5 gaan military pressen, ben benieuwd wat ik er vanavond uitkrijg!

Netjes die BOR! voor jouw status bro..

Ga zo door en veel blijven vreten anders groei je niet,

goeie press man

Netjes weer hoor! Ik moet zo ook 42.5 gaan military pressen, ben benieuwd wat ik er vanavond uitkrijg!
Thanks, heb gezien dat het jou ook gelukt is :thumbs:

Netjes die BOR! voor jouw status bro..

Ga zo door en veel blijven vreten anders groei je niet,
Thanks! Jaja ik blijf lekker aan het vreten, geniet er ook van :D

Thanks andy!

Morgen 2 kiezen laten trekken... zal mij benieuwen hoe me dat vergaat :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Voeding zal wel k*t zijn :p

Zo, 2 kiezen zijn eruit. Voeding zal k*t wezen zo te voelen en training van vanavond gaat niet door.
Geen lichamelijke zware inspanning op de dag van de ingreep dus helaas :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon alles derin pleuren jo :)

K*t ouwe, blender is inderdaad een goede optie

Nja vandaag niet zo heel veel moeite gehad, heb als avondeten maar havermout gegeten met wat whey erdoor.
Moet zoveel mogelijk zuivel vermijden ivm de bacterien ofzo die de wond kunnen verkloten.

Maar er komt de hele tijd nog wel een beetje bloed uit. Zal morgen wel over zijn en ga gewoon weer brood proberen te vreten. Desnoods zonder korsten.
En anders ga ik lekker blenderen idd :D

Wond heeft overigens 10 dagen de tijd nodig om te genezen, dat vind ik wel bout :rolleyes:

Je kan gewoon vreten hoor als je je verstandskiezen hebt getrokken bro.
Heb ik ook laten doen.....alleen goed gorgelen s`avonds met een speciaal spulletje om te desinfecteren.

Goede MP bro t*ring die schouders zijn lomp sterk tov de rest van je lichaam

idd gewoon schema aanhouden, tenzij je met druk zetten erg veel last krijgt.

Qua gewichten lijken we redelijk op te gaan.
Leuk om jouw vorderingen naast die van mij te volgen.
suc6

Je kan gewoon vreten hoor als je je verstandskiezen hebt getrokken bro.
Heb ik ook laten doen.....alleen goed gorgelen s`avonds met een speciaal spulletje om te desinfecteren.

Goede MP bro t*ring die schouders zijn lomp sterk tov de rest van je lichaam
Thanks Xtralarge. Mag alleen de 1e 24uur niet spoelen met me mond. Verder moet alles weer toegestaan zijn behalve alcohol/roken :p
Dus gaat wel weer goedkomen vandaag!

MP is idd erg uit verhouding met de rest vind ik. Hoewel je me schouders nog niet echt goed ziet als ik ze aanspan vind ik.

idd gewoon schema aanhouden, tenzij je met druk zetten erg veel last krijgt.

Qua gewichten lijken we redelijk op te gaan.
Leuk om jouw vorderingen naast die van mij te volgen.
suc6
Nou gister had ik echt niet kunnen trainen. Had nieuwe gewichten besteld en die moest ik ff verslepen en voelde meteen die kloppingen in me kaak.
Das ook geen fijn gevoel :p
Haha toen ik gister opstond van die stoel zou ik bijna wegflikkeren zo dizzy dat ik was.

Heb jij ook een logje? Zal ik die ook eens bekijken!

Vrijdag Schema A

Barbell Squat
10 x 30
5 x 64
5 x 64
5 x 64

Barbell Bench Press
10 x 30
4 x 60
2 x 60
5 x 50
5 x 50

Barbell Deadlift
10 x 50
5 x 95

**** yeah! 60kg BP en ik ben er blij mee :D Oké daarna wel een fail maar dat boeit me niet.
Misschien was die 100% rust van woensdag ook wel ff goed. Had er zin in en ging lekker.
Heb het bij deze 3 oefeningen gelaten en volgende week weer lekker knallen.
Druk op me kaak is ook weg en eten gaat ook weer prima dus ik ben er weer klaar voor :rolleyes:

Terug
Naar boven