Fitness Seller

Corleoné wordt terug slank

Waarom cardio-en? Eet dan gewoon de hoeveelheid kcal die je eraf wou cardioen minder en cycle wat met je voedingsinname om er voor te zorgen dat je metabolisme niet inkakt.
Cardio is echt een verspilling van tijd en geld als je het doet om af te vallen.

Juist, al geldt dat dan weer niet voor hoge intensiteits-cardio als je het mij vraagt.

Begin pics maken een log extra interessant, Cor.

• Topic Starter Topic Starter
Domste weddenschap ooit , als jij ooit 21kg ga willen kwijtspelen in 7 maand , zal je echt serieus karakter erachter moeten steken .

Ik zou beginnen met een voedingsschemaen iedere dag cardio in combinatie met KT

Is ook omdat ik serieus karakter zou moeten tonen want wil het nl al 4 jaar.. Was het gewoon beu om zoveel te wegen en dit leek me de ideale manier om me te motiveren.

En zal tegen 1 mei eens een voedingsschema uitdokteren voor de zekerheid. Cardio ben ik al lichtjes mee begonnen.

Waarom cardio-en? Eet dan gewoon de hoeveelheid kcal die je eraf wou cardioen minder en cycle wat met je voedingsinname om er voor te zorgen dat je metabolisme niet inkakt.
Cardio is echt een verspilling van tijd en geld als je het doet om af te vallen.

Maar je kan dan wel de dag als je cardio doet 500Kcal meer eten..:p En cyclen, je bedoelt af en toe cheat meals en refeed dagen?

Is ook omdat ik serieus karakter zou moeten tonen want wil het nl al 4 jaar.. Was het gewoon beu om zoveel te wegen en dit leek me de ideale manier om me te motiveren.

En zal tegen 1 mei eens een voedingsschema uitdokteren voor de zekerheid. Cardio ben ik al lichtjes mee begonnen.

Maar je kan dan wel de dag als je cardio doet 500Kcal meer eten..:p En cyclen, je bedoelt af en toe cheat meals en zo?

Cardio is voor je metabolisme sterk op gang te krijgen , ik geef deze kritiek niet om je af te breken , ik wil gewoon dat je de realiteit te horen krijgt , dat je ervoor moet gaan .

Begin pics maken een log extra interessant, Cor.

Zal eens zien wat ik kan doen.:D Zijfoto van m'n vetbuik wil ik wel maken.

Cardio is voor je metabolisme sterk op gang te krijgen , ik geef deze kritiek niet om je af te breken , ik wil gewoon dat je de realiteit te horen krijgt , dat je ervoor moet gaan .

Ok thx, en I know, besef ook dat ik er serieus wat voor zal mogen doen.

Tegen 1 mei? Wat dacht van nu meteen? En cardio moet je niet lichtjes doen... neem aan dat je geen conditie hebt m.b.t. hardlopen. Ik doe het al een tijdje niet meer maar in een paar maanden tijd ben ik van 1 minuut naar +60 minuten gegaan. Begin gewoon 1 minuut hardlopen, flink tempo (12 km/h). Bouw het op, 3x per week hardlopen, na een maand zit je gegarandeerd over de 10. Zorg dat je 2 a 3 uur voor het hardlopen een goede maaltijd met veel carbs binnenkrijgt.... succes en ga ervoor.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 17:11 ----------

En ik zie extreme cutting staan. Laatste wat je moet doen is een crashdieet want zodra je weer normaal gaat eten komt het vet alleen maar erger terug. Stel geen datum dat je zoveel kilo wil wegen, zo werkt het niet. Als je zorgt dat je cardio en voeding in orde is kom je er vanzelf wel, en definitief.

Tegen 1 mei? Wat dacht van nu meteen? En cardio moet je niet lichtjes doen... neem aan dat je geen conditie hebt m.b.t. hardlopen. Ik doe het al een tijdje niet meer maar in een paar maanden tijd ben ik van 1 minuut naar +60 minuten gegaan. Begin gewoon 1 minuut hardlopen, flink tempo (12 km/h). Bouw het op, 3x per week hardlopen, na een maand zit je gegarandeerd over de 10. Zorg dat je 2 a 3 uur voor het hardlopen een goede maaltijd met veel carbs binnenkrijgt.... succes en ga ervoor.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 17:11 ----------

En ik zie extreme cutting staan. Laatste wat je moet doen is een crashdieet want zodra je weer normaal gaat eten komt het vet alleen maar erger terug. Stel geen datum dat je zoveel kilo wil wegen, zo werkt het niet. Als je zorgt dat je cardio en voeding in orde is kom je er vanzelf wel, en definitief.

Heb nu idd niets van conditie & hardlopen is zoiezo meer m'n ding dan cardio, zal er vnv mee starten, thx. Heb al m'n energiebehoefte uitgerekend en zal een voedingsschema opstellen. & idd, een crashdieet ben ik ook niet meer van plan, wil zoiezo niet te veel honger gaan lijden en zoveel mogelijk spiermassa behouden.

Heb even een voorlopig voedingsschema opgemaakt, denk wel dat het redelijk goed is, maar tips zijn altijd welkom:

8u20: 100 gram Havermout (of Brinta) met melk. (+- 500 Kcal)

12u: Ma en Di koude schotel, andere dagen 3 boterhammen met kalkoen of kipfilet. (+- 400 Kcal)

3u30/4u: Whey shake (40 gram whey + 300ml magere melk)(+- 260Kcal) Of 40 gram hazelnoten, walnoten of 47 gram amandelen.(+- 270Kcal) Zal ook eens kijken voor Muesli of Proteine-repen.

18/19u: dagelijkse warme kost. (+- 600 Kcal)

8u30/21u: fruitsalade (1 banaan, 1 appel, 1 peer en 100 gram aardbeien of 1 kiwi) (+- 250 Kcal)

Totaal: 2020 Kcal (Energieverbruik in rust is 2211Kcal, dus met cardio en zo erbij zal het zoiezo al boven 2500Kcal zijn)

Zat en zondag wissel ik 12 en 18/19u gewoon om.

Eet hier btw al veel meer eiwitten dan ik de laatste 4 jaar per dag heb gegeten..

En enige supplement buiten whey dat ik momenteel neem is CLA Tonalin

Iemand mss ook nog een alternatief voor kalkoen/kipfilet? Zou mooi zijn als ik wat meer kon afwisselen.

en ik dacht dat je al zo lang bezig was met cutten???

Met een stevig voedingsschema kom jij er wel, je gaat je zoveel beter voelen als je weer onder de 15% zit geloof me.

Zeker als je werkloos bent (srs).

Als ik jou was zou ik keto gaan met 1 cheatmeal in de week. Ochtendcardio op nuchtere maag, en 7 dagen per week een daily max maken op de squat en clean&press.

Ik zou eerder fruItsalade in de middag zetten, avond gewoon kwark eten als je je spiermassa wilt behouden.. Overigens I know ur feeling: ik zit ook nu te cutten want mijn buikvet wil ik omzetten naar een sixpack (duh). En dit wilde ik ook al jaren, maar nu ook srs mee aan begonnen. Maak een schema naar gelang jij denkt te kunnen volhouden! Dan lukt het wel.

Vul alles anders eens in in dit schema (wat je onderaan in de eerste post vind), hoef je niet alles te berekenen en heb je vrij precieze waardes en procenten :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschame-304269/

Thx, heb het ingevuld en kom op 1984Kcal, verschil is dus verwaarloosbaar. M'n onderhoudsniveau is ong 3000 Kcal dus met dit schema zou ik normaal vrij vlot moeten afvallen.

en ik dacht dat je al zo lang bezig was met cutten???

Haha, welja, zit zo, in oktober 2010 woog ik terug 86 kg (kwam toen van 99 en is gelukt zonder al te veel moeite (zonder schema en zo) en was m'n BF terug rond de 20%. Dan is echter het noodlot een beetje toegeslaan, ben ik randpsychotisch geworden door een anti-depressiva, en heb ik dus een anti-psychoticum voorgeschreven gekregen.:o Kwam daardoor iedere weke zo'n 3kg bij waardoor ik no time terug aan 100 zat. Dan heb ik er eig ook een hele periode niet echt achter gekeken, maar neem nu al een tijd zo goed als niets meer van medicatie dus zou nu geen probleem mogen zijn om af te vallen en definitief op een gezond gewicht te blijven.

Met een stevig voedingsschema kom jij er wel, je gaat je zoveel beter voelen als je weer onder de 15% zit geloof me.

Idd, ben daar ook zeker van, want nu met zoveel overgewicht voel ik me echt niet goed.. Zal ook een boost geven aan m'n zelfvertrouwen.

Zeker als je werkloos bent (srs).

Als ik jou was zou ik keto gaan met 1 cheatmeal in de week. Ochtendcardio op nuchtere maag, en 7 dagen per week een daily max maken op de squat en clean&press.

Zal eens wat info opzoeken over het keto dieet & cardio (hardlopen) op nuchtere maag ga ik zeker doen. Zaterdag is het zoiezo altijd biefstuk friet dus dit wordt dan m'n cheatmeal:p

Ik zou eerder fruItsalade in de middag zetten, avond gewoon kwark eten als je je spiermassa wilt behouden.. Overigens I know ur feeling: ik zit ook nu te cutten want mijn buikvet wil ik omzetten naar een sixpack (duh). En dit wilde ik ook al jaren, maar nu ook srs mee aan begonnen. Maak een schema naar gelang jij denkt te kunnen volhouden! Dan lukt het wel.

Thx, fruitsala in de namiddag is wel een goed idee. Zou dan ook die whey 's of proteine reep die laag is in Kcal 's avonds zetten want kwark krijg ik echt bijna niet binnen (zou het alleen doen in bulk om die extra eiwitten binnen te krijgen). En kan idd moeilijk zijn en lang duren om de stap te zetten er serieus voor te gaan.

1000 is imo aan de hoge kant, ik zou 0,8*3000 = 2400 calorieen doen, heb je geen groot en geen klein tekort... benefits from both sides ;)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 23:10 ----------

En zoals al gezegd post gewoon foto's, is alleen maar een ****ing lekker gevoel wanneer je goed afvalt en je before pics ziet ;)

1000 is imo aan de hoge kant, ik zou 0,8*3000 = 2400 calorieen doen, heb je geen groot en geen klein tekort... benefits from both sides ;)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 23:10 ----------

En zoals al gezegd post gewoon foto's, is alleen maar een ****ing lekker gevoel wanneer je goed afvalt en je before pics ziet ;)

Mss idd eerst beter beginnen met een verschil van 600Kcal. Zal eens kijken wat ik nog kan toevoegen van eiwitten. Mss event een Proteine reep en een whey shake.

En is idd wel een goed idee om dan de after pics te kunnen te zien:p

Heb enkele foto's genomen van m'n belly:
2r3hvn4.jpg

14j2dy0.jpg

Heb hem hier wel volledig uitgeduwd.

dude je hebt je volledig laten gaan ofwa

Spiermassa behouden heeft geen prioriteit gezien de doelstelling in de eerste post. Wees niet bang om een groter calorietekort te maken (IMO). Wat ik graag mag doen is het in korte periodes laag houden gevolgd door een refeed. Daarnaast is spierverlies niet echt een issue bij dit vetpercentage, mits voldoende eiwit en krachttraining.

Zoek eens op rapid fat loss van Lyle McDonald... goed boek over een crash-dieet. Staan ook dingen in over training tijdens een crash-dieet en vooral over de duur ervan.

Je hebt iig iets te doen ;) Succes man

Terug
Naar boven