XXL Nutrition

Corleoné wordt terug slank

• Topic Starter Topic Starter
Moet je even rondsnuffelen in het topic erover bij voeding , je hebt er 1 van rijst eiwitrepen ofso en nog iets.

Die van mij zijn denk ik niet echt geschikt voor jou omdat het meer bulkrepen zijn (+/- 350 kcal per reep :o )
Ik doe iniedergeval 150gr pindakaas, 260 gr havermout, 150 gr studentenhaver 60 gr whey, 60gr casseine en ongveer 2-300 ml melk. En wat speculaaskruiden voor de smaak.

Ok, thx! Zal eens zoeken hoe je het precies moet klaarmaken en mss een keer proberen.

's avonds blikje tonijn in water mixen met stukjes tomaat en komkommer misschien idee? Vroeger weleens flink kilos mee verloren.

Tonijn met tomaat en komkommer ga ik eens doen thx, is eens iets anders dan met ei en wat light mayonaise.

Niet voorlopig, zorg dat het definitief is! Het is echt niet dat die chocola je roept of zomaar je mond inloopt. Is gewoon een pure mindset om niet die shit te eten. FOCUS BRO!

Verder, je zou begin mei kijken hoe het gaat qua afvallen, hoeveel zit je nu?

Nee, & idd, maar voor alle zekerheid steek ik die choco toch maar nog in de koelkast voorlopig:D:o. Thx.

En Corleone, is er al een beetje progressie?

ja , hoe zit het , kom op met de uitslag

Gaat het de goede kant op corleone? :)

Vanmorgen 103.5.. Toch 1,2kg kwijt in 9 dagen en nog 18,5kg te gaan. Heb nu nog precies 6 maand dus ga er wel geraken als ik zo blijf doordoen. Verlang al tot ik terug onder de 100 zit, ga ik mij toch al terug een stuk minder dik voelen.

Als ik onder de 100 zit post ik ook wel even een nieuwe foto, moet dan normaal toch al een verschil te zien zijn. Tegen 1 juni wil ik zoiezo onder de 100 zitten.

Kan btw al weer m'n powerbelt aandoen om te trainen:p

Een schande is dat vind ik . Je hebt maw 9 jaar geluld in allerlei en geen enkel artikel gelezen mbt dieet/voeding ...

Haha, mja, moest mij idd al veel eerder wat ingelezen hebben over voeding en die aangepast hebben. Zeker toen ik zoveel bijkwam in vet. Ervoor vond ik het niet echt nodig omdat ik toch niet wou eten volgens een voedingsschema, vond dit er altijd wat over.

Corleone , je kan niet ontkennen dat er hier waarheid inzit , herpak jezelf , be a man , stop acting like a p*ssy !

Zit zeker waarheid in, en heb mezelf gelukkig al herpakt.:) Als ik alle kilo's terug kwijt ben, ben ik in elk geval van plan om naturel zo groot mogelijk te worden.

begin februari woog ik 105kg en sta nu op 88kg , ni bullshitten hé en een beetje moeite doen. Ben zelfs nog niet extreem gaan dieeten tot begin deze maand..

Nice, maar heb je dan geen last van wat losse huid als je in zo'n korte tijd zoveel verliest?

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde tonijn dat in een blikje zit in water (eigen nat) Ze zijn er namelijk ook in zonnebloem- en olijfolie.

op dit moment niet te veel last van loshangend vel nee, zal mss meer opvallen als ik nog droger sta wat vel is en wat vet is

Ik bedoelde tonijn dat in een blikje zit in water (eigen nat) Ze zijn er namelijk ook in zonnebloem- en olijfolie.

Idd, normaal is het in water en niet in olie dat m'n ma meebrengt.

op dit moment niet te veel last van loshangend vel nee, zal mss meer opvallen als ik nog droger sta wat vel is en wat vet is

Thx, heb er toch wat schrik voor want ga denk ik maar op 10% staan als ik 78kg ofzo weeg, zal dan toch 30kg verschil in totaal zijn. Ga daarom de kilo's zo goed mogelijk proberen te verdelen over de komende 6 maand. Dan mss een tijdje wachten om dan nog door te gaan tot 10-12%.

alweer 6 dagen geleden dat je iets hebt laten horen corleoné, de tijd tikt door hè. Nogsteeds op de goede weg?

Hey Ubermensch, hoe staan de zaken ervoor? Zit je nog steeds aan de nutella te smikkelen?

InB4 Telegraaf/Het Laatste Nieuws artikel 'Bodybuilding eist weer een slachtoffer'

alweer 6 dagen geleden dat je iets hebt laten horen corleoné, de tijd tikt door hè. Nogsteeds op de goede weg?

Hey Ubermensch, hoe staan de zaken ervoor? Zit je nog steeds aan de nutella te smikkelen?

Hoop morgen onder de 102 te zitten (vanmorgen 102.4). Doe nog steeds 4 dagen per week een half uur vrij intens cardio (hometrainer). Voedingsschema volg ik wel niet zo strikt maar let wel goed op m'n voeding (kalkoen/kipfilet, havermout, volkoren rijst enz) en ga zeker nooit boven de 2000Kcal per dag. Nutella ben ik nu toch al een tijdje niet meer aangekomen.:)

Vorige week wel even een zwak moment gehad, moest confituretaart maken en heb die in 10u tijd eig helemaal opgegeten.:o:o Was dan natuurlijk bijna een kilo bij de volgende dag, en was echt enorm pissed op mezelf. Heb me wel meteen herpakt en ben nu terug 5 dagen goed bezig (heb zelfs geen frieten gegeten gisteren).

Zelfs geen frieten.. :roflol:

Volgens mij kun je beter superstrict gaan qua voeding, want een beetje werkt kennelijk niet bij jou. ;)
Een keer cheaten in de week is niet dramatisch, maar een taart maken en dan helemaal opeten vind ik jezelf voor de gek houden.

Zo'n logje werkt niet echt voor jou hè Corleoné?

Hoe staat het er nou voor dan?

Hoop morgen onder de 102 te zitten (vanmorgen 102.4). Doe nog steeds 4 dagen per week een half uur vrij intens cardio (hometrainer). Voedingsschema volg ik wel niet zo strikt maar let wel goed op m'n voeding (kalkoen/kipfilet, havermout, volkoren rijst enz) en ga zeker nooit boven de 2000Kcal per dag. Nutella ben ik nu toch al een tijdje niet meer aangekomen.:)

Vorige week wel even een zwak moment gehad, moest confituretaart maken en heb die in 10u tijd eig helemaal opgegeten.:o:o Was dan natuurlijk bijna een kilo bij de volgende dag, en was echt enorm pissed op mezelf. Heb me wel meteen herpakt en ben nu terug 5 dagen goed bezig (heb zelfs geen frieten gegeten gisteren).

Di rupo , oe zit het , zijt ge nu al bitje vermagerd , zo gemakkelijk kom je er niet vanaf é ?

Is leangains niet wat voor jou? Als je strict kan zijn in het 16 uur niet eten, dan heb je daarna 8 uur de tijd om te eten. Als je die 8 uur met een goede maaltijd begint zal je (denk ik) minder snel grijpen naar zoetigheid.

M.b.t. energierepen: Absoluut niet doen. Zo'n 20 gr eiwitten per reep, maar ook 24 gram koolhydraten waarvan 12 gram suikers.

Ook oppassen met fruit, in verband met koolhydraten. Een peer heeft bv al 12 gram koolhydraten.

Nog een tip: eiwit-pannenkoeken. Bevatten zo'n 150 kcal, minder dan 4gram koolhydraten en toch 30 gram eiwit.
Recept:
4 ei-eiwitten
1 theelepel honing (4gr)
20 gr hüttenkase (1 eetlepel geloof ik)
halve schep whey (12gr geloof ik)

flink mixen die hap. Pan zacht opzetten, olijfolie erin, mengsel erin en doen alsof het een pannenkoek is. Ze zullen wel snel zwart worden, maar dat komt door de honing.

Corleone is lost in music

11a080112b.jpg

:trollface:

Dat der dedication!

Iedereen heeft wel eens een zwak momentje :)
Probeer gewoon je doelen voor ogen te houden, dan kan je deze misschien beter vermijden. Lukt althans bij mij.

THx, idd, heb sindsdien gelukkig wel geen zwakke momenten meer gehad..

Volgens mij kun je beter superstrict gaan qua voeding, want een beetje werkt kennelijk niet bij jou. ;)
Een keer cheaten in de week is niet dramatisch, maar een taart maken en dan helemaal opeten vind ik jezelf voor de gek houden.

Was er idd wel serieus over. Ga eerst nog enkele weken zo verder doen en kijken hoe het loopt en dan mss superstrict gaan als het nodig is aangezien ik tegen 15 juli kost wat kost 95kg moet wegen.

Zo'n logje werkt niet echt voor jou hè Corleoné?

Hoe staat het er nou voor dan?

Di rupo , oe zit het , zijt ge nu al bitje vermagerd , zo gemakkelijk kom je er niet vanaf é ?

Haha, ben toch al wat kilo's kwijt ondertussen. Vanmorgen 99.6kg, nog een kleine 15kg dus. Maar zou graag doorgaan tot 80kg zodat m'n bf nog iets van 12% is. Ben zoiezo al enorm blij dat ik terug onder de 100 zit en als het zo blijft doorgaan zit ik tegen november zonder probleem onder die 85.

Is leangains niet wat voor jou? Als je strict kan zijn in het 16 uur niet eten, dan heb je daarna 8 uur de tijd om te eten. Als je die 8 uur met een goede maaltijd begint zal je (denk ik) minder snel grijpen naar zoetigheid.

M.b.t. energierepen: Absoluut niet doen. Zo'n 20 gr eiwitten per reep, maar ook 24 gram koolhydraten waarvan 12 gram suikers.

Ook oppassen met fruit, in verband met koolhydraten. Een peer heeft bv al 12 gram koolhydraten.

Nog een tip: eiwit-pannenkoeken. Bevatten zo'n 150 kcal, minder dan 4gram koolhydraten en toch 30 gram eiwit.
Recept:
4 ei-eiwitten
1 theelepel honing (4gr)
20 gr hüttenkase (1 eetlepel geloof ik)
halve schep whey (12gr geloof ik)

flink mixen die hap. Pan zacht opzetten, olijfolie erin, mengsel erin en doen alsof het een pannenkoek is. Ze zullen wel snel zwart worden, maar dat komt door de honing.

Mss wel, zou dan wel m'n ontbijt moeten overslaan anders is het praktisch niet haalbaar. Van 12u tot 20u eten zou goed te doen zijn. Om 12u en om 18/19u dan een grote maaltijd bv.

En die pannekoeken lijkt me wel wat, thx. Ga in elk geval om te beginnen zeker die Hüttenkase eens kopen, kan dit nl ook eten in plaats van fruit.

:roflol:

Ik volg ook nu..., waarom wil het op het laatste moment laten aankomen eigenlijk? Volgens je eerste planning lig je al achter. Stelt steeds uit. Waarom niet uit even 3 a 4 weken volledig crashen en dan weer rustig aan verder zodat je voorsprong hebt?

Ik volg ook nu..., waarom wil het op het laatste moment laten aankomen eigenlijk? Volgens je eerste planning lig je al achter. Stelt steeds uit. Waarom niet uit even 3 a 4 weken volledig crashen en dan weer rustig aan verder zodat je voorsprong hebt?

Ja, Corleone. Ben ook wel benieuwd.

Terug
Naar boven