XXL Nutrition

Corleoné wordt terug slank

• Topic Starter Topic Starter
Spiermassa behouden heeft geen prioriteit gezien de doelstelling in de eerste post. Wees niet bang om een groter calorietekort te maken (IMO). Wat ik graag mag doen is het in korte periodes laag houden gevolgd door een refeed. Daarnaast is spierverlies niet echt een issue bij dit vetpercentage, mits voldoende eiwit en krachttraining.

Zoek eens op rapid fat loss van Lyle McDonald... goed boek over een crash-dieet. Staan ook dingen in over training tijdens een crash-dieet en vooral over de duur ervan.

Nee, maar zou het wel graag behouden, zelfde met kracht. Wil graag als ik 85 weeg nog altijd minimum 5 keer 100kg kunnen bankdrukken en zo. Ga nu eerst enkele weken proberen met 2000 Kcal en als dit niet vlug genoeg gaat verminderen in Kcal. & thx, ga ik doen, maar een crash-dieet zou ik houden voor als ik bv in september nog boven de 90kg zou wegen en die laatste 5 er vlug afmoeten.

Je hebt iig iets te doen ;) Succes man

Hehe I know, thx!!

Nee, maar zou het wel graag behouden, zelfde met kracht. Wil graag als ik 85 weeg nog altijd minimum 5 keer 100kg kunnen bankdrukken en zo. Ga nu eerst enkele weken proberen met 2000 Kcal en als dit niet vlug genoeg gaat verminderen in Kcal. & thx, ga ik doen, maar een crash-dieet zou ik houden voor als ik bv in september nog boven de 90kg zou wegen en die laatste 5 er vlug afmoeten.

Bij een verantwoord crash dieet verlies je geen spiermassa en kracht. Ik vermoed zelfs dat als je het in September zou gaan doen je een hoger risico zou lopen dan wanneer je het nu eerst kortdurend zou doen. Maar goed, het is jouw feestje :)

Bij een verantwoord crash dieet verlies je geen spiermassa en kracht. Ik vermoed zelfs dat als je het in September zou gaan doen je een hoger risico zou lopen dan wanneer je het nu eerst kortdurend zou doen. Maar goed, het is jouw feestje :)

Ok thx, zal zien, als het echt te traag zou gaan zou ik wel een week of max 2 een crash dieet volgen.

Update, Cor? Weight/ bf? Klok tikt door!

Update, Cor? Weight/ bf? Klok tikt door!

+1 Al een week niks van je laten horen, je hebt toch niet opgegeven hè?!

Haha I know, nee zeker niet want ben niet van plan om ook maar iets te betalen. Woog deze morgen 104.7kg, ben dus nog maar 1,3kg kwijt, nog 19.7kg te gaan dus.
Reden dat ik nog maar 1,3kg kwijt ben is dat ik nog altijd soms 's nachts opsta om iets te eten.. (is begonnen als ik gestart ben met anti-depressiva te nemen zo'n 4 jaar geleden en is eig de hoofdreden waarom ik zoveel bijgekomen ben). Grote probleem is dat ik dan vrijwel geen controle heb over mezelf en m'n dieet me dan jammer genoeg ook gestolen kan worden. Heb nu wel maatregelen genomen, m'n ouders zullen de choco en zo elke keer meedoen naar hun slaapkamer en ga ook kijken voor een goede slaappil voor een tijdje zodat ik heel de nacht doorslaap en hopelijk zo deze hatelijke gewoonte afleer. Normaalgezien gaat het vanaf nu dus wel een stuk vlugger gaan.:)
Voorbije week heb ik ook 3 keer een half uur intensief gefietst op de hometrainer en om te beginnen 3 keer 1km gelopen.

Je bent toch geen vrouw? Met je "Ik heb daar geen controle over". Koop het gewoon niet of negeer het. Het geeft je een veel machtiger gevoel als iedereen te zwak is om 'lekker' eten te weerstaan en jij het wel kan.

Je bent toch geen vrouw? Met je "Ik heb daar geen controle over". Koop het gewoon niet of negeer het. Het geeft je een veel machtiger gevoel als iedereen te zwak is om 'lekker' eten te weerstaan en jij het wel kan.

Haha nee, & idd, overdag kan ik het ook weerstaan en heb ik alles onder controle, is gewoon snachts dat ik nog altijd soms precies op automatische piloot naar de keuken loop en iets eet.:o

Echt grote bullshit man. Je kan ook een bak kwark pakken. Serieus, je zegt dat je het graag wilt en ik geloof je, maar je kunt jezelf niet wijsmaken dat je van die chocolade af moet blijven?

Maak anders zelf eiwitrepen/eiwitmuffins of iets anders lekkers.
Ik maak zelf eiwitrepen met Casseine heel handig als avondsnack :D
Dan kan je gewoon snacken en is het nog verantwoord ook!

Echt grote bullshit man. Je kan ook een bak kwark pakken. Serieus, je zegt dat je het graag wilt en ik geloof je, maar je kunt jezelf niet wijsmaken dat je van die chocolade af moet blijven?

Je hebt gelijk, als er iets anders en beters voor handen is zou ik er normaal wel moeten kunnen van blijven. Probleem is nu toch voorlopig opgelost, choco gaat voor de zekerheid altijd de frigo in en heb nu zo'n grany biscuit met granen liggen en als ik wakker word door de honger eet ik gewoon 1 zo'n biscuit van 65 Kcal. Neem sinds gisteren ook 0,5mg melatonine voor ik ga slapen en vanacht niet wakker geworden..

Maak anders zelf eiwitrepen/eiwitmuffins of iets anders lekkers.
Ik maak zelf eiwitrepen met Casseine heel handig als avondsnack :D
Dan kan je gewoon snacken en is het nog verantwoord ook!

Is wel een goed idee idd. Hoe maak je dit dan juist? Lijkt me ook een stuk goedkoper dan eiwitrepen te moeten kopen.

Moet je even rondsnuffelen in het topic erover bij voeding , je hebt er 1 van rijst eiwitrepen ofso en nog iets.

Die van mij zijn denk ik niet echt geschikt voor jou omdat het meer bulkrepen zijn (+/- 350 kcal per reep :o )
Ik doe iniedergeval 150gr pindakaas, 260 gr havermout, 150 gr studentenhaver 60 gr whey, 60gr casseine en ongveer 2-300 ml melk. En wat speculaaskruiden voor de smaak.

's avonds blikje tonijn in water mixen met stukjes tomaat en komkommer misschien idee? Vroeger weleens flink kilos mee verloren.

En Corleone, is er al een beetje progressie?

ja , hoe zit het , kom op met de uitslag

Nutella is voor wijven, kinderen van tien en faggets. Je hoort brinta of havermout te eten 's ochtends, gvd.

Je dwaalt nu al 9 jaar rond op dit forum en je weet niet wat goede voeding is?
Succes met inlezen ;)

Een schande is dat vind ik . Je hebt maw 9 jaar geluld in allerlei en geen enkel artikel gelezen mbt dieet/voeding ...

Je hebt gelijk, als er iets anders en beters voor handen is zou ik er normaal wel moeten kunnen van blijven. Probleem is nu toch voorlopig opgelost, choco gaat voor de zekerheid altijd de frigo in en heb nu zo'n grany biscuit met granen liggen en als ik wakker word door de honger eet ik gewoon 1 zo'n biscuit van 65 Kcal. Neem sinds gisteren ook 0,5mg melatonine voor ik ga slapen en vanacht niet wakker geworden..

Niet voorlopig, zorg dat het definitief is! Het is echt niet dat die chocola je roept of zomaar je mond inloopt. Is gewoon een pure mindset om niet die shit te eten. FOCUS BRO!

Verder, je zou begin mei kijken hoe het gaat qua afvallen, hoeveel zit je nu?

slank :gay:

begin februari woog ik 105kg en sta nu op 88kg , ni bullshitten hé en een beetje moeite doen. Ben zelfs nog niet extreem gaan dieeten tot begin deze maand..

Terug
Naar boven