MuscleMeat

Corleoné wordt terug slank

Heb je nou de wedstrijd gewonnen tegen die worsten draaier?

• Topic Starter Topic Starter
Dag lieve DBB'rs.

Heb het dus niet gehaald. Maar het had wel gemakkelijk gelukt want halverwege oktober zat ik op 87kg, minste dat ik gewogen heb was 86,6 dacht ik. Reden waarom ik niet verder gedaan heb is omdat ik de weddenschap afgelast heb en ik als gevolg besloten heb om het tijdelijk wat kalmer aan te doen met m'n dieet. M'n maat had namelijk z'n trouwpak al laten maken in augustus en zijn pak zou anders (weet niet in hoeverre het echt waar is natuurlijk) te groot geweest zijn en heb hem dus ook een plezier gedaan door hem te zeggen dat het ook voor mij niet meer hoefde. Hij stond op 96kg en moest 90kg wegen dus die 5 of 600€ ging ik toch niet kunnen aannemen.

Zit nu momenteel op 88kg want heb de laatste maand vrij ongezond gegeten en m'n gewicht interesseerde me in feite niet zo heel veel meer. Maar het is hoog tijd om er weer aan te beginnen want m'n bf is nog steeds een stuk te hoog en wil terug het cijfer 80 op de weegschaal zien staan.:)

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 15:41 ----------

Heb je nou de wedstrijd gewonnen tegen die worsten draaier?

:roflol::roflol: (het is wel een goede maat btw en hij is al een tijdje chef van de beenhouwerij)

Laatst bewerkt:
Inderdaad Corleoné, vroeger was je hardcore. :(

Valt weer tegen..

nfNeT7YvTozx0cv7ze3mplZpo1_500.gif

Te druk met zijn carrière gehad

Laatst bewerkt:
Ja , flauwerik , je onderhoud je blog niet

Hihi, mja, het was gewoon even tijd om DBB wat minder serieus te nemen..

Hens zit aan de Wiener schnitzels.

I wish.:(

en te arm geworden om zijn internetconnectie te betalen :D

Mama en papa doen dat gelukkig.:D

no money, no food --> in no time zo slank als zijn idool Di Rupo :verneder:

:D

:roflol:, Elio is wel een baas. De grootste politicus die België al gehad heeft.

Open Vld? Wat een pervers ventje.

Ben momenteel niet meer Blauw maar Groen..

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 16:00 ----------

Inderdaad Corleoné, vroeger was je hardcore. :(

Zal ik terug worden, éénmaal ik 80 weeg begin ik terug te kuren met creatine en zo.

Sorry als ik jullie teleurstel.:(

Btw wat een loser is die Simon Cowell ook. Kzou hem graag eens mijn gedacht zeggen.

Laatst bewerkt:

Dus je doel is om nog steeds naar de 80 te gaan, Cor? Wat is je gameplan?

:heart::heart: Die man is precies het geluk zelf.

Dus je doel is om nog steeds naar de 80 te gaan, Cor? Wat is je gameplan?

Idd, en dan terug op te bouwen. Wil zeker niet overdreven veel spiermassa meer hebben (zoals vroeger), want wil m'n lichtvoetigheid niet verliezen. M'n doel is nu 90kg met een BF van 10-13%. Als ik daar ben zie ik dan wel als ik nog groter wil worden of niet.

Lichtvoetigheid voor wat?

Voor dit soort dansjes?

tumblr_ln0h7f81V01qk6utro1_500.gif

Ik beken, ik ook niet. :(

Laatst bewerkt:
Wel buffer dan onze duimspijker. :(

Terug
Naar boven