- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Ik volg ook nu..., waarom wil het op het laatste moment laten aankomen eigenlijk? Volgens je eerste planning lig je al achter. Stelt steeds uit. Waarom niet uit even 3 a 4 weken volledig crashen en dan weer rustig aan verder zodat je voorsprong hebt?
Zit nu op 96,3kg.., dus zit idd wel iets achter op schema want had graag de 15e (binnen 2 dagen) 95 gewogen wat dus niet zal lukken. Moet nu zoiezo wel volgende week donderdag 95 wegen want dan moet m'n haar er echt af. (is nog een weddenschap dat ik m'n haar maar ging afdoen op 95kg
). & I know, maar wil de kilo's toch liever zo goed mogelijk spreiden in die 6 maand, heb nl vrij veel schrik van overtollige/losse huid. Als ik zo blijf doorgaan zoals nu zal ik er zeker ook raken en is er minder kans op losse huid.. M'n eerste doel is nu tegen volgende week donderdag 95 wegen, dan tegen de 27ste nog enkele kilo's eraf want ga dan 2 dagen naar een festival en zal toch wel serieus wat alcohol gedronken worden. Daarna heb ik een goede maand de tijd om er 100% voor te gaan en wil ik tegen 1 september zeker 90 wegen. Als ik op 1 september 90 weeg heb ik nog 2 maand tijd om 5kg kwijt te spelen, is dus goed te doen.
Ben daarstraks btw gaan lopen (tijdje niet gedaan, altijd hometrainer), en is echt ongelofelijk wat een verschil 10kg maakt. 3 maand terug kon ik amper een km lopen, en nu met vrij veel gemak 4km in 26min.. Zoiets motiveert je ieg wel om er nog eens 10kg vanaf te doen.
Laatst bewerkt: