MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Lee’s je even in over hoe het in Zweden gegaan is aub.
Het laatste dat ik las was dat ze IC's opgeschaald hadden en het daardoor in de nieuwe golf nog steeds zonder een lockdown als de onze redden. Grafiek daalt al een maand en overlijdens zijn maanden laag.

Raar toch, volgens alle dunning kruger bureaustoelvirologen zou het oneindig exponentieel toenemen tot mensen op straat liggen dood te stikken en om zuurstof vechten net zoals in een 3e wereldland waar men in het jaar 2021 nog en-masse op straat poept en zich wast in een rivier waar lijken en dode beesten in ronddobberen.

Lee’s je even in over hoe het in Zweden gegaan is aub. Het Dunst bevolkte land in Europa zo ongeveer, waar mensen sowieso al afstand houden. Waar mensen gemiddeld hoogopgeleid zijn en zich ondanks geen harde lockdown (initieel, later wel)
Wat versta je onder harde lockdown? Alles is er gewoon open gebleven, horeca, gyms, winkels, zwembaden, etc. Scholen misschien? Mondkapjes voor rush hour in OV.

From March 6th, the new tighter restrictions on shops, department stores, gyms, pools, and sports facilities came into force. Here's what you need to know.
What are the changed restrictions?
  • New 500 maximum: The number of people in a shop, department store, gym, or sports facility must never exceed 500.

Heftige lockdown inderdaad :roflol:

Uppsala in April urged all residents to “enter a personal lockdown” and “consider all human contacts as a potential risk” after an increase in new cases of coronavirus. The messaging was stronger than elsewhere in Sweden, but the advice to limit your social contacts was essentially the same as what applied nationally. However, health officials said the stronger tone had achieved the desired outcome.

Lokaal een sterkere toon gebruikt in het advies. :eek:

Grote kans dat je al wel een afspraak kan maken hoor, helemaal omdat de brief al onderweg zou moeten zijn.
Geen brief ontvangen, maar ik heb besloten er geen werk van te maken en wacht wel af tot de gezonde mensen van mijn leeftijdscategorie aan de beurt zijn. De huisartsen en assistentes hebben het al druk genoeg en ik ben nooit ziek, dus zal die paar weken langer wachten ook nog wel overleven. Vanaf gisteren konden de mensen geboren in '63 en '64 een afspraak maken, dus het zal niet lang meer duren tot de groep van '69 aan de beurt is.

Dat kan nooit heel lang duren inderdaad. Week of twee?

Laatst bewerkt:
Misschien wel handig om te zien wanneer je aan de beurt bent.

Misschien wel handig om te zien wanneer je aan de beurt bent.
Deze is van de rijksoverheid zelf (iets dichter bij de bron dus):
https://www.rijksoverheid.nl/onderw...krijg-ik-een-vaccinatie-tegen-het-coronavirus

:roflol: gewoon stug blijven volhouden dat anderhalve meter belangrijker is, en ventileren overgewaardeerd, ongeacht wat andere wetenschappers zeggen

En recirculeren is weer wat anders dan ventileren :D

Landelijk schijnen de ziekenhuizen in de richting van 250.000 operatie uren achter te lopen. En elke dag komen daar uren bij. Alleen het aantal achterlopende uren kost sommige ziekenhuizen al een jaar, zonder dat daar nog de huidige geplande operaties bij zitten. Kortom, dat wordt nog een uitdaging. Balen als je een versleten knie of heup hebt, dat kan langer wachten dan een tumor verwijderen. Waardoor je verder naar onder op de lijst wordt geplaatst.

Draadje.jpg

Laatst bewerkt:
Texas: 0 Covid doden, slechts 30% van de bevolking gevaccineerd. Zo hoort het te gaan imo: Vaccineer de 20 a 30% kwetsbaren dan kan de rest van de gezonde bevolking groeps immuniteit opbouwen en ben je er vanaf zonder allerlei vreemde en elkaar tegensprekenen maatregelen.

Texas: 0 Covid doden, slechts 30% van de bevolking gevaccineerd. Zo hoort het te gaan imo: Vaccineer de 20 a 30% kwetsbaren dan kan de rest van de gezonde bevolking groeps immuniteit opbouwen en ben je er vanaf zonder allerlei vreemde en elkaar tegensprekenen maatregelen.

Heeft Ernst Kuipers net bij Beau uitgelegd wat de preventie paradox wel betekent, zeg jij dit.

Heeft Ernst Kuipers net bij Beau uitgelegd wat de preventie paradox wel betekent, zeg jij dit.
Kijk geen TV en je wordt niet geinformeerd, kijk wel TV en je word verkeerd geinformeerd. Ik heb bovenstaand niet zelf bedacht, gepikt van een immunoloog ;)

Kun jij me kort uitleggen wat die paradox volgens Kuijpers inhoud?

Laatst bewerkt:
Kijk geen TV en je wordt niet geinformeerd, kijk wel TV en je word verkeerd geinformeerd. Ik heb bovenstaand niet zelf bedacht, gepikt van een immunoloog ;)

Kun jij me kort uitleggen wat die paradox volgens Kuijpers inhoud?
Volgens Kuijpers houdt de preventie paradox in dat je je niet richt op de kleine groep kwetsbaren, maar juist op de grote groep niet kwetsbaren.

En dus niet dat je door te acteren op een voorspelling de uitkomst verandert, zoals achteraf over het invoeren van de avondklok. Hoewel dat beestje volgens mij ook een specifieke naam heeft.

Terug
Naar boven