- Waardering
- 10.710
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk sportenGyms gaan open.. ben alleen benieuwd wat er daarna gaat gebeuren.
Ik ben inderdaad geneigd om de andere kant te willen laten zien als iedereen meehuilt met de wolven in het bos. Heb trouwens meermaals gezegd dat je het met individuele maatregelen ineens kan zijn. Ik vind sommige maatregelen ook onzin. Maar houd me er wel aan.Ok, ik zal mij er op instellen dat @Steks @Mentat @Sparks79 gewoon af en toe advocaat van de duivel spelen.
Bij Steks weet ik het wel, hij heeft weleens gezegd de maatregelen buiten proporties zijn. Maar wil hem dat vaker horen roepen
Het blijft daarentegen wel erg leuk de grote voorstanders van de maatregelen er telkens op te wijzen dat ze het puntje bij paaltje toch niet zo serieus nemen, zoals mijn eigen schoonfamilie.
Het zou eens tijd worden.Ben benieuwd wanneer Bill Gates de microchips activeert en controle neemt over alle schaapjes.
En hoe moeten de hulporganisaties daar dan aan verdienen?Waarom is er überhaupt een giro555 nodig? Kunnen de filantropen + farmaceutische industrie dit niet financieren?
![]()
Giro555 geopend voor coronasteun aan kwetsbare landen
Om corona in kwetsbare landen te bestrijden openen samenwerkende hulporganisaties vandaag Giro555 voor een nationale inzamelingsactie. Het geld is onder meer bedoeld voor medische noodhulp aan coronaslachtoffers en om vaccinaties in de landen mogelijk te maken.www.rtlnieuws.nl
Dat ging het daar 5 jaar geleden ook al niet.Trouwens ook leuk om de tegenstanders te wijzen op Brazilië, alsof het daar allemaal zo leuk aan toe gaat.
Alleen in een land zo achterlijk en vraatzuchtig als Amerika werkt dit.
Dat hoop je soms toch stiekem dat covid wel dodelijk muteert met een mortaliteit van 90% onder vatsige mensen.
Allemaal gelezen?
Ik heb veel van hem gelezen ja, maar meeste al langer geleden. Vond zijn korte verhalen eigenlijk het leukste. Maar supergrote science fiction. Voor de echte nerds 😆
Gezien de hoeveelheid poep die men soms praat was dit mij al een tijdje duidelijk.Die schept weer meer overlevingskansen voor mensen op de IC, of had men al een vermoeden en werden ze daarom op hun buik gelegd?
![]()
Mammals can breathe through anus in emergencies: Study
TOKYO: A team of Japanese scientists has shown it is possible for mammals to absorb oxygen via the anus. Intrigued by how certain sea creatures ...www.channelnewsasia.com
Waarom kom jij zo snel in aanmerking? Welk vaccin krijg je? Ik meen mij te herinneren dat jij een hoog hematocriet had, 0.51 ofzo?
Geen idee, er stond in de brief dat ik een medische indicatie heb. Ik vermoed door mijn atriumfibrilleren van vorig jaar.Waarom kom jij zo snel in aanmerking? Welk vaccin krijg je? Ik meen mij te herinneren dat jij een hoog hematocriet had, 0.51 ofzo?

Huisarts bellen een optie?Volgens mij behoor ik ook tot die 1,4 miljoen Nederlands tussen 18 en 60 die tot de risicogroep behoren. Ik gebruik een tweetal auto-immuun medicijnen die het afweersysteem zouden kunnen verzwakken. In het eerste jaar dat ik begon met die medicatie, kreeg ik een uitnodiging om een griepprik te halen, maar daar heb ik toen geen gebruik van gemaakt. Daarna heb ik nooit weer een uitnodiging gekregen voor de griepprik, en nu heb ik dus ook geen uitnodiging gekregen van de huisarts om vervroegd een afspraak te kunnen maken voor het coronavaccin.![]()