XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Screenshot_20210623_163752_com.android.chrome_edit_360782895492343.jpg

:roflol:

Screenshot_20210623_163752_com.android.chrome_edit_360782895492343.jpg

:roflol:
Er zitten echt teveel vrouwelijke hormonen in het oppervlaktewater, hoe moet dit nu als de Russen komen?

Iedereen die zo nodig moet liggen, direct euthanasie geven ipv een vaccins.

Gingen die mannen, maar op die brancard liggen:

Flauwvallen​

De GGD ziet zowel mensen die bang zijn voor de naald of voor de pijn als mensen die het vaccin zelf en bijwerkingen vrezen. Na het prikken blijven ze nog enkele minuten op het brancard liggen. ,,De ervaring is namelijk dat het flauwvallen niet tijdens het prikken zelf, maar in vijf tot tien minuten erna gebeurt. Dan is de angst voorbij, ontspant het zenuwstelsel en worden de vaten verwijd, waardoor er wat minder bloed naar de hersenen gaat.”​
Ondanks de voorzorgen gebeurt het af en toe dat mensen toch flauwvallen, vorige week gebeurde dat bij GGD IJsselland enkele tientallen keren. Mogelijk had dat ook met de warmte te maken. Volgens Sideridou is het opvallend dat het vaker mannen dan vrouwen zijn die flauwvallen. ,,Vrouwen geven eerder van te voren aan dat ze bang zijn. Mannen vinden vaker van zichzelf dat ze zich niet moeten aanstellen en proberen zich groot te houden.’’

Janssen zit er in, mooi op tijd voor de festivals ook. Geen gezeur meer met testen. Ze wou helaas niet een extra ml van m'n eigen gebrachte trenbolone vial mee mixen in de syringe, maarja can't have it all.

Ik ga morgen voor pfizer geloof ik, WAS LEUK JULLIE GEKEND TE HEBBEN !@!##@!#!@#!@#!@

voor de mensen die nu gevaccineerd worden, via mijn werk hebben we (vooral mannelijke) deelnemers nodig voor het onderzoek naar de bijwerkingen hiervan (met name voor Janssen, maar ook de Pfizer en Moderna). het gaat hier om het invullen van vragenlijsten na het halen van de vaccinatie.

aanmelden kan via www.mijncoronavaccin.nl. mocht je mee willen doen zou dat enorm helpen voor het zoveel mogelijk verzamelen van data. meedoen is vrijblijvend, je kan altijd nog afmelden :)

voor de mensen die nu gevaccineerd worden, via mijn werk hebben we (vooral mannelijke) deelnemers nodig voor het onderzoek naar de bijwerkingen hiervan (met name voor Janssen, maar ook de Pfizer en Moderna). het gaat hier om het invullen van vragenlijsten na het halen van de vaccinatie.

aanmelden kan via www.mijncoronavaccin.nl. mocht je mee willen doen zou dat enorm helpen voor het zoveel mogelijk verzamelen van data. meedoen is vrijblijvend, je kan altijd nog afmelden :)
Done.

Janssen zit er in, mooi op tijd voor de festivals ook. Geen gezeur meer met testen. Ze wou helaas niet een extra ml van m'n eigen gebrachte trenbolone vial mee mixen in de syringe, maarja can't have it all.

Ik had hem zondag 15:00, 2 dagen goed ziek van geweest. Vandaag nog dikke koppijn maar geen griep verschijnselen meer. Eerste nacht dik zweten/warm koud rillen misselijk. Rare shit, terwijl ik nooit ziek ben. Jij ook klachten/bijwerkingen of viel het mee?

Ik had hem zondag 15:00, 2 dagen goed ziek van geweest. Vandaag nog dikke koppijn maar geen griep verschijnselen meer. Eerste nacht dik zweten/warm koud rillen misselijk. Rare shit, terwijl ik nooit ziek ben. Jij ook klachten/bijwerkingen of viel het mee?
Beetje hoofdpijn nog en vanochtend wat grieperig maar dat is wel weg, geen spierpijn op de injectie plek verder. Ibu erin en de hoofdpijn is wel te handelen nu.

Beetje hoofdpijn nog en vanochtend wat grieperig maar dat is wel weg, geen spierpijn op de injectie plek verder. Ibu erin en de hoofdpijn is wel te handelen nu.
Jup, zat maandag en dinsdag op 6 paracetamol per dag. Nu valt het idd ook wel mee, schouder nog wel beetje stijf

Moderna zit er in zometeen eens kijken of ik synthol schouders kan kweken er door

Terug
Naar boven