- Waardering
- 22.487
Veel succes!1!!1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel succes!1!!1
Same maar dan MODERNAAAAAAGisteren ook mijn enkele dosis pfizer gehad, delts zijn injecties wel gewend dus lichtelijk gevoelig bij aanraken maar dat is het dan ook wel![]()
gister m'n dosis gehad. pzifer extra kan nooit kwaad zeker. haha 🤣
wel vandaag last van een lamme en pijnlijke arm
Gisteren ook mijn enkele dosis pfizer gehad, delts zijn injecties wel gewend dus lichtelijk gevoelig bij aanraken maar dat is het dan ook wel![]()
Ik spuit me vol met van alles, lekker hypocriet dan om bang te zijn voor eventuele bijwerkingen van een vaccin. Verder neem ik het meer voor mijn omgeving(moeder is risicogroep) en zodat ik weer lekker normaal kan leven (vakantie etc etc.).Wat is jullie overweging eigenlijk om een prik te halen?
Wat is jullie overweging eigenlijk om een prik te halen?
Ik spuit me vol met van alles, lekker hypocriet dan om bang te zijn voor eventuele bijwerkingen van een vaccin. Verder neem ik het meer voor mijn omgeving(moeder is risicogroep) en zodat ik weer lekker normaal kan leven (vakantie etc etc.).
juistIk spuit me vol met van alles, lekker hypocriet dan om bang te zijn voor eventuele bijwerkingen van een vaccin. Verder neem ik het meer voor mijn omgeving(moeder is risicogroep) en zodat ik weer lekker normaal kan leven (vakantie etc etc.).
doe nou niet moeilijk... is al moeilijk genoeg.Haha ja zo kun je het ook bekijken. Maar als jouw moeder risicogroep is, dan is zij toch al voor haar eigen bescherming ingeeent?
punt..Ik doe niet moeilijk, ik stel gewoon terechte vragen![]()
Geen enkel vaccin biedt 100% bescherming, dus hoe meer mensen gevaccineerd zijn, hoe minder kans dat het virus zich verder verspreidt en een bekende in je omgeving uit de risicogroep dus besmet kan raken en daardoor ziek kan worden.Haha ja zo kun je het ook bekijken. Maar als jouw moeder risicogroep is, dan is zij toch al voor haar eigen bescherming ingeeent?
Zeg je nu dat als ik het vaccin neem ik net zo goed aan de AAS kan?Geen enkel vaccin biedt 100% bescherming, dus hoe meer mensen gevaccineerd zijn, hoe minder kans dat het virus zich verder verspreidt en een bekende in je omgeving uit de risicogroep dus besmet kan raken en daardoor ziek kan worden.
Ik heb eerst ook lang getwijfeld, maar eigenlijk wat Sven al zegt. We spuiten ons al vol me zoveel troep, zou een beetje hypocriet zijn om zo’n vaccin dan te weigeren.

Geen enkel vaccin biedt 100% bescherming, dus hoe meer mensen gevaccineerd zijn, hoe minder kans dat het virus zich verder verspreidt en een bekende in je omgeving uit de risicogroep dus besmet kan raken en daardoor ziek kan worden.
Ik heb eerst ook lang getwijfeld, maar eigenlijk wat Sven al zegt. We spuiten ons al vol me zoveel troep, zou een beetje hypocriet zijn om zo’n vaccin dan te weigeren.
Zeg je nu dat als ik het vaccin neem ik net zo goed aan de AAS kan?
Ik laat immers toch al genoeg troep in m'n lichaam spuiten met het vaccin.
Mijn vader heeft een spierziekte en zou nooit meer herstellen van een langdurig verblijf op de IC.Wat is jullie overweging eigenlijk om een prik te halen?
Ja van zo’n vaccin weet je niet wat de gevolgen op de lange termijn zijn, je weet niet eens wat er exact inzit en onder welke omstandigheden het gefabriceerd is.Dit en daarmee vind ik dat een beetje een non-argument, om te zeggen dat het hypocriet is. Ik begrijp de gedachtengang hoor, echter ben het er niet mee eens. Het zijn totaal verschillende dingen natuurlijk.