MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
gister m'n dosis gehad. pzifer extra kan nooit kwaad zeker. haha 🤣

wel vandaag last van een lamme en pijnlijke arm

Gisteren ook mijn enkele dosis pfizer gehad, delts zijn injecties wel gewend dus lichtelijk gevoelig bij aanraken maar dat is het dan ook wel :cool:

Behalve het prik in delts gedeelte natuurlijk want anaboeleos zijn voor de slappe :S:S

gister m'n dosis gehad. pzifer extra kan nooit kwaad zeker. haha 🤣

wel vandaag last van een lamme en pijnlijke arm

Gisteren ook mijn enkele dosis pfizer gehad, delts zijn injecties wel gewend dus lichtelijk gevoelig bij aanraken maar dat is het dan ook wel :cool:

Wat is jullie overweging eigenlijk om een prik te halen?

Ik spuit me vol met van alles, lekker hypocriet dan om bang te zijn voor eventuele bijwerkingen van een vaccin. Verder neem ik het meer voor mijn omgeving(moeder is risicogroep) en zodat ik weer lekker normaal kan leven (vakantie etc etc.).

Ik spuit me vol met van alles, lekker hypocriet dan om bang te zijn voor eventuele bijwerkingen van een vaccin. Verder neem ik het meer voor mijn omgeving(moeder is risicogroep) en zodat ik weer lekker normaal kan leven (vakantie etc etc.).

Haha ja zo kun je het ook bekijken. Maar als jouw moeder risicogroep is, dan is zij toch al voor haar eigen bescherming ingeeent?

juist

Ik doe niet moeilijk, ik stel gewoon terechte vragen :D

103DFD93-4556-4146-B5FF-FC4B38F85CF5.png

• Haha
Waarderingen: Vonk
Haha ja zo kun je het ook bekijken. Maar als jouw moeder risicogroep is, dan is zij toch al voor haar eigen bescherming ingeeent?
Geen enkel vaccin biedt 100% bescherming, dus hoe meer mensen gevaccineerd zijn, hoe minder kans dat het virus zich verder verspreidt en een bekende in je omgeving uit de risicogroep dus besmet kan raken en daardoor ziek kan worden.
Ik heb eerst ook lang getwijfeld, maar eigenlijk wat Sven al zegt. We spuiten ons al vol me zoveel troep, zou een beetje hypocriet zijn om zo’n vaccin dan te weigeren.

Geen enkel vaccin biedt 100% bescherming, dus hoe meer mensen gevaccineerd zijn, hoe minder kans dat het virus zich verder verspreidt en een bekende in je omgeving uit de risicogroep dus besmet kan raken en daardoor ziek kan worden.
Ik heb eerst ook lang getwijfeld, maar eigenlijk wat Sven al zegt. We spuiten ons al vol me zoveel troep, zou een beetje hypocriet zijn om zo’n vaccin dan te weigeren.
Zeg je nu dat als ik het vaccin neem ik net zo goed aan de AAS kan?

Ik laat immers toch al genoeg troep in m'n lichaam spuiten met het vaccin.
:trollface:

Grootste stijging zit nu onder onvolledig of kortgeleden gevaccineerden (20-29). Binnen een paar weken wordt een echte stijging ng verwacht.

Laatst bewerkt:

Zeg je nu dat als ik het vaccin neem ik net zo goed aan de AAS kan?

Ik laat immers toch al genoeg troep in m'n lichaam spuiten met het vaccin.

Dit en daarmee vind ik dat een beetje een non-argument, om te zeggen dat het hypocriet is. Ik begrijp de gedachtengang hoor, echter ben het er niet mee eens. Het zijn totaal verschillende dingen natuurlijk.

Mijn vader heeft een spierziekte en zou nooit meer herstellen van een langdurig verblijf op de IC.
Ik heb zelf altijd al problemen gehad met mijn luchtwegen en heb nu bijna een half jaar na corona nog steeds restklachten. Schijnt dat 30-50% van de mensen met langdurige klachten na een vaccinatie hierop vooruit gaan.
En als laatste, des te meer mensen zich laten vaccineren, des te minder het virus rond zal gaan en zal de kans dodelijkere/besmettelijkere mutaties verder terugdringen.

Dit en daarmee vind ik dat een beetje een non-argument, om te zeggen dat het hypocriet is. Ik begrijp de gedachtengang hoor, echter ben het er niet mee eens. Het zijn totaal verschillende dingen natuurlijk.
Ja van zo’n vaccin weet je niet wat de gevolgen op de lange termijn zijn, je weet niet eens wat er exact inzit en onder welke omstandigheden het gefabriceerd is.

Terug
Naar boven