Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Ook een celwand :)
Ik denk dat ik mijn boeken eens moet herbekijken
Ik heb twee boeken van een Belgische auteur, en ook die schrijft gewoon celmembraan waar het om een celmembraan gaat i.p.v. celwand. Lijkt me nogal verwarrend als dezelfde term wordt gebruikt voor zowel celmembranen als -wanden.

Sinds vandaag overigens 100% vaxxed.

Laatst bewerkt:
Sinds een week. Blij dat ik Janssen heb want als ik zie hoe lang die rijen zijn voor testen voor toegang, echt absurd.
ligt aan de locatie denk ik. zag dat je in Groningen echt urenlang moest wachten, maar in Utrecht was het een doorlopende band en kon ik binnen 5 min geholpen worden en kreeg ik binnen een halfuur resultaat, afgelopen woensdag :)

Mooie discussie.

Ik heb altijd het idee gehad dat normale gezonde mensen een immuunsysteem zou hebben, die dit virus makkelijk aan kon.

Toen kreeg een collega Covid. Met IC opname en ernstige longproblemen. Gezonde sportieve kerel.

Vanaf de geboorte van mijn zoontje is het al oppassen geblazen dat hij bijv. geen longontsteking kreeg.

Ik was snel om.
Gesprek met de kinderarts gehad, en daarna de GGD gebeld voor een afspraak om te prikken.

Ben ervan overtuigd dat onze overheid niet 17 miljoen mensen troep in laat spuiten. Het zal meer baten of niets doen, dan schade geven.

De test die gisteren mijn bil in ging, zal schadelijker zijn.

Kwetsbare groepen zijn weliswaar gevaccineerd, maar tegen de huidige deltavariant bieden de vaccins volgens hem minder bescherming. "Plus dat de kwetsbaarste bevolking al vroeg in het jaar is gevaccineerd, waardoor de bescherming al een beetje aan het aflopen is."
Zit je daar met je vaccin
1612469183_5699a3e97ab1b1e0f797666f927e23957da0.gif

Op naar de volgende prik.

Sukkels

Sukkels
Oh, nu werkt het ineens niet zo goed meer?

Gelukkig is er geen financieel belang, want je zou er bijna iets van gaan denken. Oh nee, wacht.

Sukkels
M.b.t. Pfizer:
The vaccine protected 64% of inoculated people from infection during an outbreak of the Delta variant, down from 94% before, according to Israel’s Health Ministry. It was 94% effective at preventing severe illness in the same period, compared with 97% before, the ministry said.

En dat is nog steeds 64 en 94% meer dan de sukkels die géén vaccin hebben genomen.

Oh, nu werkt het ineens niet zo goed meer?

Gelukkig is er geen financieel belang, want je zou er bijna iets van gaan denken. Oh nee, wacht.
Inderdaad, die mad scientists van Big Pharma zijn zo kundig dat ze hun vaccins zo formuleren dat deze niet zo effectief zijn tegen toekomstige varianten die een jaar later boven komen drijven zodat ze meer kunnen verkopen.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het trouwens in China?

Staat vleermuizensoep inmiddels weer op de menukaarten?

M.b.t. Pfizer:

En dat is nog steeds 64 en 94% meer dan de sukkels die géén vaccin hebben genomen.

Inderdaad, die mad scientists van Big Pharma zijn zo kundig dat ze hun vaccins zo formuleren dat deze niet zo effectief zijn tegen toekomstige varianten die een jaar later boven komen drijven zodat ze meer kunnen verkopen.
Dat bedoel ik niet, en dat weet je best.

Maar twee weken geleden opperde Kaptein iets over een 3e vaccin, en het ging er in als koek. Geef ze dan eens ongelijk.
Het tweede AZ vaccin staat nog altijd op 12 weken. Waarom wordt er niet gekeken of dat weer naar 4 weken kan?

Mbt die percentages: er zit nogal een verschil tussen bescherming tegen een ernstig verloop/ziekenhuisopname en covid krijgen. Het verloop van de Delta variant is milder. Het verloop is over het algemeen ook milder als mensen gevaccineerd zijn.
Op een bepaald punt is covid krijgen niet meer erg, toch?

Die mad scientists zijn zo kundig dat ze dat zelf niet hoeven te doen, ze weten zelf ook wel dat het virus dat voor hen zal doen dmv mutaties.

Terug
Naar boven