Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste is gewoon stoppen met ademen. Dan kunnen ze in de toekomst ook geen enkel ander middel meer aan je slijten.Als je Big Pharma dus wilt naaien moet je er voor zorge dat het virus zich niet verspreid.
Beste is gewoon stoppen met ademen. Dan kunnen ze in de toekomst ook geen enkel ander middel meer aan je slijten.
Idd, dan kan je ook geen covid krijgen.Beste is gewoon stoppen met ademen. Dan kunnen ze in de toekomst ook geen enkel ander middel meer aan je slijten.
Wat zwak, ook gezwicht voor de druk.![]()
Column | Nee, we kunnen niet meer ‘nog even wachten’
Het voelt alsof we in Nederland de afgelopen weken de marshmallow-test moesten doen. U weet wel, dat is een experiment waarin kinderen een tweede marshmellow krijgen als het ze tien minuten lang lukt om, zonder supervisie, van een eerste af te blijven.Konden wij in Nederland omgaan met de...www.nrc.nl
En dat van mevr. Hertzberger.
Ik kan me juist heel erg vinden in haar betoog. De argumentatie van het kabinet vond ik niet bijzonder sterk. Ooit zullen we toch weer terug moeten naar normaal.Wat zwak, ook gezwicht voor de druk.
Hoewel in de tekst wel de nuance voor een middenweg is te vinden.
Hierover kunnen we elkaar wel heel erg de hand schudden! Niet echt natuurlijk, want...Ik kan me juist heel erg vinden in haar betoog. De argumentatie van het kabinet vond ik niet bijzonder sterk. Ooit zullen we toch weer terug moeten naar normaal.
JaZijn er ook cijfers hoeveel er getest is afgelopen week/per dag?
TVT resultaten doen niet mee in de officiële getallen.Dit is toch enkel van de GGD en niet bijvoorbeeld van de organisatie van testen voor toegang?
Klopt, zou wel interessant zijn om ze te zien.Dit is toch enkel van de GGD en niet bijvoorbeeld van de organisatie van testen voor toegang?
Dat zou zeker interessant zijn.. zelf denk ik niet dat mensen zich puur ter bevestiging nog een keer vrijwillig laten testen, het enige doel van de test was immers het feestjeKlopt, zou wel interessant zijn om ze te zien.
Maar als het goed is iedereen die daar positief wordt getest gaat naderhand naar de GGD.
Dat zou zeker interessant zijn.. zelf denk ik niet dat mensen zich puur ter bevestiging nog een keer vrijwillig laten testen, het enige doel van de test was immers het feestje
Het blijft nu ietwat gissen betreft het percentage positief ten opzichte van bijv. 2 weken terug wanneer alle cijfers niet worden vrijgegeven..
Dat gaan we de komende week wel weer zien, verwacht dat de cijfers wel weer een flinke daling gaan laten zien.Dat zou zeker interessant zijn.. zelf denk ik niet dat mensen zich puur ter bevestiging nog een keer vrijwillig laten testen, het enige doel van de test was immers het feestje
Het blijft nu ietwat gissen betreft het percentage positief ten opzichte van bijv. 2 weken terug wanneer alle cijfers niet worden vrijgegeven..
Zijn ook minder goede testen, PCR geeft vaker een false negative.TVT resultaten doen niet mee in de officiële getallen.
Deels eens, deels moet je bij iedere variant of verandering (dus ook vaccinatie) het model aanpassen aan de omstandigheden.Als je gedurende 1,5 jaar steeds de spelregels en maatstaven veranderd om de cijfers (ook nog eens half) toe te lichten. Dan is dat ietwat gissen niet van gisteren.
Alle communicatie vanuit de overheid is ronduit belabberd.Als je gedurende 1,5 jaar steeds de spelregels en maatstaven veranderd om de cijfers (ook nog eens half) toe te lichten. Dan is dat ietwat gissen niet van gisteren.