Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Als je Big Pharma dus wilt naaien moet je er voor zorge dat het virus zich niet verspreid.

Beste is gewoon stoppen met ademen. Dan kunnen ze in de toekomst ook geen enkel ander middel meer aan je slijten.
C994EC44-D030-4C55-A06F-E98BE02644E6.gif

Binnen iets meer dan 3 weken naar Spanje rode zone of niet

En dat van mevr. Hertzberger.

Zijn er ook cijfers hoeveel er getest is afgelopen week/per dag?

En dat van mevr. Hertzberger.
Wat zwak, ook gezwicht voor de druk.

Hoewel in de tekst wel de nuance voor een middenweg is te vinden.

Ik kan me juist heel erg vinden in haar betoog. De argumentatie van het kabinet vond ik niet bijzonder sterk. Ooit zullen we toch weer terug moeten naar normaal.
Hierover kunnen we elkaar wel heel erg de hand schudden! Niet echt natuurlijk, want...

Ze zegt ook wel een heleboel dingen waar ik het niet mee oneens ben. Er staan allerlei punten in die zeker het overwegen waard zijn.

Haar conclusie vind ik nogal zwart/wit en dat steekt, wat mij betreft, schril af tegen alle tinten grijs in haar betoog.

• Like
Waarderingen: Pren
Klopt, zou wel interessant zijn om ze te zien.
Maar als het goed is iedereen die daar positief wordt getest gaat naderhand naar de GGD.
Dat zou zeker interessant zijn.. zelf denk ik niet dat mensen zich puur ter bevestiging nog een keer vrijwillig laten testen, het enige doel van de test was immers het feestje :p

Het blijft nu ietwat gissen betreft het percentage positief ten opzichte van bijv. 2 weken terug wanneer alle cijfers niet worden vrijgegeven..

Dat zou zeker interessant zijn.. zelf denk ik niet dat mensen zich puur ter bevestiging nog een keer vrijwillig laten testen, het enige doel van de test was immers het feestje :p

Het blijft nu ietwat gissen betreft het percentage positief ten opzichte van bijv. 2 weken terug wanneer alle cijfers niet worden vrijgegeven..

Als je gedurende 1,5 jaar steeds de spelregels en maatstaven veranderd om de cijfers (ook nog eens half) toe te lichten. Dan is dat ietwat gissen niet van gisteren.

Dat gaan we de komende week wel weer zien, verwacht dat de cijfers wel weer een flinke daling gaan laten zien.

Als je gedurende 1,5 jaar steeds de spelregels en maatstaven veranderd om de cijfers (ook nog eens half) toe te lichten. Dan is dat ietwat gissen niet van gisteren.
Deels eens, deels moet je bij iedere variant of verandering (dus ook vaccinatie) het model aanpassen aan de omstandigheden.

Je loopt hoe dan ook achter de feiten aan, hoewel Westeng vaak wel heel goed zit met zijn verwachtingen.

Alle communicatie vanuit de overheid is ronduit belabberd.

Voor iets wat ze belangrijk vinden om onder controle te krijgen/hebben/houden had ik wel wat meer en duidelijkere informatie verwacht, de alternatieve "informatievoorzieningen" doen het wat dat betreft helaas beter waardoor de twijfelaars of simpele zielen onder ons uit de pas gaan lopen.

Terug
Naar boven