Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Toch best bijzonder als je kijkt naar de cijfers die nu langzaam aan steeds meer en meer inzicht geven in de situatie m.b.t. de veiligheid van de vaccins. Deze cijfers baseren zich op de studie in Israel. 25% is niet mals imo.

E8ahXxyWYAgTiHc?format=jpg&name=small.jpg

Door lockdown of wordt er gesuggereerd dat dit door de vaccins komt?

Verder niet gesproken wellicht weer terug op werk, anders kon 70% van het werk thuis worden gedaan maar goed het zette mij aan het denken. Volgens mij ook vorig jaar corona gehad. Maar het is een bedrijf waar ongekend veel mensen zich niet laten vaccineren (aannemersbedrijf) en op kantoor gelden er strikte regels. Nee niet in Urk.

Ik denk dat bij ons op het werk toch wel 90+% gevaccineerd is. Ze doen er bij ons ook nogal panisch over. Zo hebben ze pas een paar weken terug de mondkapjesplicht op kantoor beëindigd. Recalcitrant als ik ben deed ik daar überhaupt niet aan mee, wat nogal wat scheve gezichten gaf van tijd tot tijd en discussies tijdens MT meetings. Ik leef voor zulke dingen sinds dat hele gedoe begonnen is. Dat kleine beetje provocatie is genoeg om eindeloos te discussiëren met gevaccineerden. En scheelt dat een overgroot deel van het MT bij ons te dom is om te poepen. Maar goed ik dwaal een beetje af.

Denk dat in sommige bedrijven de vaccinatiegraad of heel hoog of heel laag is en dat zorgt wel voor uitdagingen inderdaad. Ben benieuwd hoe het er de komende maanden aan toe zal gaan. Australische praktijken zijn niet uitgesloten imo.

Door lockdown of wordt er gesuggereerd dat dit door de vaccins komt?

Er wordt niets gesuggereerd. Er wordt alleen geconstateerd dat de cijfers '21 ten opzichte van '19/20 een heel ander beeld laten zien. De waarheid van de oorzaak hiervan ligt in diverse variabelen en zal lastig te achterhalen zijn.

Maar het is onderhand bekend dat myocarditis 7x zoveel voorkomt bij een Covid infectie dan een vaccinatie?
Op jongere leeftijd en bij mannen en met meerdere prikken meer kans op myocarditis, waar het dan niet meer zo veel scheelt van het gemiddelde risico bij infectie. Heb helaas geen verdeling naar leeftijd van myocarditis bij infectie gezien, jij wel?

Tiener jongens hebben bij 2 shots zag ik al 1 op 700 kans, bij een 3e booster waarschijnlijk nog meer, bij infectie heb je het gemiddeld over een dozijn per wat was het 100k of een miljoen.

Zoals ik het interpreteer is dit een vergelijk met de situatie pre-corona. Dus niet pas na een derde Booster shot.

Mwoah, het aantal mensen gevaccineerd ligt toch vele malen hoger dan het aantal mensen die een natuurlijke besmetting hebben doorstaan. En ik verwacht zelfs dat Israel deze data gescheiden houdt, maar dat is een aanname.

Hier de vertaling van het PDF document, zodat iedereen weet waar dit exact over gaat, dan blijft er weinig ruimte over voor misinterpretatie ;)

The study analyzes MDA readings in the years 2019-2021 and focuses on readings related to cardiac arrest and heart attacks according to
The definitions set by MDA teams in the field.
This period includes:
1.14 months without corona epidemic and without vaccines,
2.10 months of epidemic (two waves)
3.5 months of epidemic with vaccines.
The emerging findings are troubling to say the least.
The study findings:
- In January-May 2021, a 25% increase (compared to 2019-2020) was observed in readings of cardiac arrest and seizures
Heart among 16-29 year olds.
Smaller increases were observed in those aged 40 and over.
- Analysis by segmentation of age and gender strata reveals a higher increase among women, for example over 83% in heart attacks
Among women aged 20-29.
- The increase in case rates increases as the ages get younger.
- The findings are supported by CBS data (Central Bureau of Statistics) which show that in the five months
The first of 2021 applies to ya significantly in mortality and especially at young ages.
- Furthermore, statistical analysis shows that there is a significant correlation between the amount of vaccines given during this period
And the increase in the number of weekly readings of cardiac arrest and heart attacks aged 16-39. In particular, it seems that the correlation
Related to the administration of the second doses of the vaccine and the first doses (and the only doses) to recoverers.
- On the other hand, no statistical correlation is observed with the number verified for corona in the relevant age group.
These data are extremely disturbing, especially in view of the proven link between the vaccine and the risk of myocarditis (myocarditis),
And when it is known from extensive medical literature that myocarditis is a difficult-to-diagnose disease that is often misdiagnosed
As a heart attack, and even with a latent appearance that is a major cause of unexpected mortality from heart attack among young people) 12-20 percent
Of the cases are associated with the occurrence of myocarditis (.
This raises a real concern to give a diagnosis of cardiac side effects of the vaccine among young populations that are
At risk
Veel mensen hebben zich aan het begin niet laten testen omdat die optie er niet was, toen die optie er wel was zijn er genoeg mensen geweest die zo weinig klachten hadden dat ze er geen last van hadden en dus nog steeds niet getest zijn. Denk niet dat er veel meer mensen gevaccineerd zijn dan besmettingen in werkelijkheid, maar is ook maar een schatting. Daarnaast kan je nog steeds covid krijgen als je gevaccineerd bent, dus hoe bepaal je dan als iemand covid+vaccin heeft of zn hartklachten door covid of het vaccin komen. Als laatste is de kans op mycordatis van de vaccinatie ook gewoon lager dan van covid zelf volgens mij, dus ja…idk of dit nou een goed onderzoek is wat echt een duidelijk beeld geeft van het vaccin

• Like
Waarderingen: Vonk
Stel werknemer is in contact geweest met een positief getest persoon. Werknemer moet dan in quarantaine wanneer deze niet volledig is gevaccineerd enzovoorts, in ieder geval totdat blijkt of werknemer positief is. Moet zich dan wanneer thuiswerken niet lukt ziek melden o.i.d? Dan weet de werkgever waarschijnlijk dat werknemer zich niet of nog niet volledig heeft laten vaccineren (anders kon werknemer gewoon naar werk), en het kost extra geld. Ik heb het idee dat wanneer bovenstaande redelijk klopt, bedrijven hier nog iets op gaan verzinnen.
Werknemer kan ook covid krijgen als hij de vaccinatie gehad heeft. Je moet toch nog steeds in quarantaine als je klachten hebt of in de buurt van iemand bent geweest met covid ook al heb je het vaccin, toch?

Ook zonder vaccin? Ik dacht je moet altijd testen en dan in quarantaine tot test uitslag negatief is of testen-> positief-> quarantaine tot 48 uur geen klachten ofzo
Zonder vaccin geloof ik niet, dat is het verschil met gevaccineerden.

Bijlagen

• 223CD585-A7F5-44C9-B558-BC69B8DF7A0B.png
    223CD585-A7F5-44C9-B558-BC69B8DF7A0B.png
    338,3 KB · Weergaven: 39
Veel mensen hebben zich aan het begin niet laten testen omdat die optie er niet was, toen die optie er wel was zijn er genoeg mensen geweest die zo weinig klachten hadden dat ze er geen last van hadden en dus nog steeds niet getest zijn. Denk niet dat er veel meer mensen gevaccineerd zijn dan besmettingen in werkelijkheid, maar is ook maar een schatting. Daarnaast kan je nog steeds covid krijgen als je gevaccineerd bent, dus hoe bepaal je dan als iemand covid+vaccin heeft of zn hartklachten door covid of het vaccin komen. Als laatste is de kans op mycordatis van de vaccinatie ook gewoon lager dan van covid zelf volgens mij, dus ja…idk of dit nou een goed onderzoek is wat echt een duidelijk beeld geeft van het vaccin

Eens, de waarheid blijft heel erg vaag. Maar het zet allermeest te denken natuurlijk. De dynamiek en snelheid waarmee deze 'crisis' zich nu aan het ontwikkelen is, maakt het noodzakelijk om jezelf te blijven informeren inzake alle data die steeds meer beschikbaar komt. De discussie is helaas al lang niet meer inhoudelijk, maar dat weerhoud mij er niet van om mezelf toch van de inhoud te voorzien. En sommige van dit soort onderzoeken zijn heel lastig te interpreteren (van daar ook de vele draadjes op twitter etc., gebaseerd op halve waarheden). De meerwaarde is voor mij dat je kritisch moet blijven kijken en altijd ruimte moet laten voor hernieuwde inzichten op basis van nieuw opgedane ervaringen en feiten.

Eens, de waarheid blijft heel erg vaag. Maar het zet allermeest te denken natuurlijk. De dynamiek en snelheid waarmee deze 'crisis' zich nu aan het ontwikkelen is, maakt het noodzakelijk om jezelf te blijven informeren inzake alle data die steeds meer beschikbaar komt. De discussie is helaas al lang niet meer inhoudelijk, maar dat weerhoud mij er niet van om mezelf toch van de inhoud te voorzien. En sommige van dit soort onderzoeken zijn heel lastig te interpreteren (van daar ook de vele draadjes op twitter etc., gebaseerd op halve waarheden). De meerwaarde is voor mij dat je kritisch moet blijven kijken en altijd ruimte moet laten voor hernieuwde inzichten op basis van nieuw opgedane ervaringen en feiten.
Eens

Ook zonder vaccin? Ik dacht je moet altijd testen en dan in quarantaine tot test uitslag negatief is of testen-> positief-> quarantaine tot 48 uur geen klachten ofzo

Onzinnige test gedoe is overigens wel bizar als je er over na gaat denken. Maar dat is het hele testen zonder symptomen natuurlijk al vanaf moment 1, vanwege de PCR methode.

Onzinnige test gedoe is overigens wel bizar als je er over na gaat denken. Maar dat is het hele testen zonder symptomen natuurlijk al vanaf moment 1, vanwege de PCR methode.
Dat ben ik niet met je eens, als niet test dan weet je ook niet. De resultaten moeten alleen niet verkeerd geïnterpreteerd worden.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik zie het. Maar als je geen klachten hebt als gevaccineerde (nauw contact met positief getest persoon) hoef je niet thuis te blijven en in het geval van niet gevaccineerd wel, zo had ik het begrepen. Klopt dat? Kan het zo gauw op phone niet vinden.
Oja klopt, verkeerd gelezen. Klachten is het hetzelfde vaccin of niet. Geen klachten alleen 5 dagen wachten als je niet gevaccineerd bent, ook wel beetje dubbel want je kan het dus gewoon krijgen met vaccin

Oja klopt, verkeerd gelezen. Klachten is het hetzelfde vaccin of niet. Geen klachten alleen 5 dagen wachten als je niet gevaccineerd bent, ook wel beetje dubbel want je kan het dus gewoon krijgen met vaccin
Dat is het ingewikkelde en eigenlijk waardoor ik iets probeerde aan te zwengelen uit oogpunt van werkgever en niet of niet volledig kunt thuiswerken als werknemer.

Nou hangt het wel af van een persoon die getest wordt dit kenbaar maakt en of ander persoon die geen klachten heeft de regel gaat opvolgen. Ik zou denken geen klachten prima, naar het werk. Tenzij getest persoon collega is en in een groepsapp kenbaar maakt dat pietje en klaasje zich moeten laten testen waardoor hele afdeling het weet (zoals bij de dame waarover ik schreef).

Terug
Naar boven