Kunnen we aannemen dat er een grotere invulbereidheid is dan bij andere vaccins en medicijnen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen we aannemen dat er een grotere invulbereidheid is dan bij andere vaccins en medicijnen?
Is dit een valstrik?Kunnen we aannemen dat er een grotere invulbereidheid is dan bij andere vaccins en medicijnen?

Ook mooi moment om jezelf 100% af te laten keuren met vage vermoeidheidsklachten na vaccinatie.Kunnen we aannemen dat er een grotere invulbereidheid is dan bij andere vaccins en medicijnen?
Dit vaccin is door de hele situatie natuurlijk controversieel. Ik denk dat veel mensen die zich eigenlijk niet wilden laten prikken, maar het uiteindelijk toch hebben gedaan, veel bewuster op elk mogelijke bijwerking letten.Kunnen we aannemen dat er een grotere invulbereidheid is dan bij andere vaccins en medicijnen?
Our analysis outlines the potential protective effect of influenza vaccination in SARS-CoV-2-positive patients against adverse outcomes within 30, 60, 90, and 120 days of a positive diagnosis. Significant findings favoring influenza vaccination mitigating the risks of sepsis, stroke, deep vein thrombosis (DVT), emergency department (ED) & Intensive Care Unit (ICU) admissions suggest a potential protective effect that could benefit populations without readily available access to SARS-CoV-2 vaccination. Thus further investigation with future prospective studies is warranted.
Dit heeft wel veel mogelijkheiden voor bias. Mensen die een griepvaccin nemen, hebben wellicht meer vertrouwen in de wetenschap en de gemaakte regels die ze braaf hebben opgevolgd. Mensen met toegang tot het griepvaccin hebben wellicht betere zorg beschikbaar, zijn meer bewust mezig met hun gezondheid door te kiezen het vaccin te nemen etc.![]()
Examining the potential benefits of the influenza vaccine against SARS-CoV-2: A retrospective cohort analysis of 74,754 patients
Introduction Recently, several single center studies have suggested a protective effect of the influenza vaccine against severe acute respiratory syndrome coronavirus-2 (SARS-CoV-2). This study utilizes a continuously updated Electronic Medical Record (EMR) network to assess the possible...journals.plos.org
Helaas gefinancierd door de overheid dus of het helemaal betrouwbaar is![]()
In de basis hebben ze gelijk, maar dan gaat het wel om andere vaccinaties dan tegen corona.
Ten eerste beslis je niet zelf, maar je ouders. Verder weet ik niet wat de effectiviteit van het poliovaccin is.Ook hier geldt toch gewoon, als je geen polio wilt neem je een prikje, als je het risico wel wilt nemen, neem je geen prikje.
Of is hier ook een mega super kleine groep die het poliovaccin niet mag nemen om één of andere medische reden, waardoor we iedereen moeten vaccineren?
Ach ja, het is natuurlijk niet 100% effectief, mijn opmerking was een beetje dom.Ten eerste beslis je niet zelf, maar je ouders. Verder weet ik niet wat de effectiviteit van het poliovaccin is.

Zo dom is het nou ook weer niet, ik heb geen idee wat de effectiviteit is van de verschillende vaccins en welke ziekte je al kunt krijgen voordat je als kind er tegen gevaccineerd kunt worden.Ach ja, het is natuurlijk niet 100% effectief, mijn opmerking was een beetje dom.
Tijd voor koffie![]()
Dus dit telt in plaats van een QR-code? Is er ook maat XL?

Nigeria is the latest country to have officially stopped endemic transmission of wild poliovirus, with its last reported case in 2016.[4] Wild poliovirus has been eradicated in all continents except Asia, and as of 2020, Afghanistan and Pakistan are the only two countries where the disease is still classified as endemic.
Gelukkig is vooral de eerste een rustig stabiel land en komt er absoluut geen mensenmassa deze kant op.and as of 2020, Afghanistan and Pakistan are the only two countries where the disease is still classified as endemic.
Ach ja, die worden allemaal verplicht gevaccineerd bij binnenkomst toch?Gelukkig is voooral de eerste een rustig stabiel land en komt er absoluut geen mensenmassa deze kant op.
(Dit was sarcasme)