- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Zou dan eerder roken en drugs en alcohol ter sprake stellen als een van de criteria.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mis je het zo, dat je een nieuwe uitbraak wilt faciliteren?Misschien nog maar herhalen. POLIO KOMT AL 27 JAAR NIET MEER VOOR IN NEDERLAND.
Mis je het zo, dat je een nieuwe uitbraak wilt faciliteren?

Er is geen behandeling voor polio. En zodra jouw kind ooit een reis wil maken naar azie oid, dan is dat een enorm risico ongevaccineerd. Ik vind het echt extreem kortzichtig

De meerderheid is dan dus niet gezond.Ja is goed, ik trap af; Geen onderliggend lijden, geen sprake van (morbide) obesitas.
Ik overweeg zelfs om naar Staphorst te verhuizen.Mis je het zo, dat je een nieuwe uitbraak wilt faciliteren?
En BMI <25

Urk en een aantal kleine plaatsjes geven meer kans. Zwartewaterland (oid) trekt het gemiddelde van de hele gemeente waar het onderdeel vanuit maakt naar beneden.
Ja joh, en als meer mensen hetzelfde doen als jij ziet dit kaartje er over 20 jaar weer heel anders uit. Die vaccinatie is nodig om het plaatje zo te laten blijven. Mede dankzij je eigen stompzinnige gedrag verandert dit ook gewoon weer terug in een aantal jaar. Maar tegen die tijd zal er wel een nieuwe Hugo de Jonge zijn om uit te kafferen.Een ex-collega van mijn moeder kwam ten val tijdens het fietsen, lande met haar hoofd op de stoeprand en kwam daaraan te overlijden (true story helaas).
Dragen jullie wel een helm tijdens het fietsen? Weet je wel hoe gevaarlijk het is om zonder te fietsen?
![]()
Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb het enorme risico flink onderschat zie ik nu. Ik zal mijn kind ervoor waarschuwen wanneer hij over 20 jaar naar Pakistan afreist om IS te joinen![]()
Ja want door niet te vaccineren straft god ons en revived hij al decennia uitgeroeide ziektes... Ik wist niet dat je geloofde in creationisme.Ja joh, en als meer mensen hetzelfde doen als jij ziet dit kaartje er over 20 jaar weer heel anders uit.
Ik wist niet dat mijn gedrag zoveel kracht had. Doet mij denken aan 'door jouw CO2 verbruik stijgt de zeespiegel'.Mede dankzij je eigen stompzinnige gedrag verandert dit ook gewoon weer terug in een aantal jaar.
Welke ziektes bedoel je precies?Ja want door niet te vaccineren straft god ons en revived hij al decennia uitgeroeide ziektes.
Zou dat misschien door het vaccineren komen?Die pathogenen komen immers vaker voor (hier) dan polio.
Welke ziektes bedoel je precies?
Zou dat misschien door het vaccineren komen?

Dan is het dus feitelijk geen permafrost.Je wilt niet weten wat er straks allemaal vrij komt uit de permafrost![]()

Toch niet tegen in de zin van dat die gezonde mensen < 55 geen vaccinatie zouden mogen halen als ze dat zelf willen? Tegen verplichting/dwang/drang/semi-opdringing/peer-pressure/qr-code bedoel je?We dwalen echt mega ver af, ik ben @Vonk en ik ben vooralsnog tegen iedere vorm van vaccinatie tegen Corona, bij gezonde mensen < 55 jaar.
![]()
Op zich is dat toch ook nog niet zo eng zolang je hun poep niet opeet.Daarnaast kunnen we op korte termijn weer een fijne groep mensen uit Afghanistan verwachten. Hoop maar dat zij niets meenemen dan.
Toch niet tegen in de zin van dat die gezonde mensen < 55 geen vaccinatie zouden mogen halen als ze dat zelf willen? Tegen verplichting/dwang/drang/semi-opdringing/peer-pressure/qr-code bedoel je?
Op zich is dat toch ook nog niet zo eng zolang je hun poep niet opeet.
. Ik vind het alleen de grootste kolder om gezonde mensen onder de 55 jaar hiertegen te vaccineren. Daar bovenop ben ik wel pertinent tegen elke vorm van verplichting/dwang/drang/semi-opdringing/peer-pressure/qr-code inderdaad.Algemene zin doelend in dit geval op polio.
Nee, voornamelijk door klimaat. Die muggen overleven dit koude klimaat niet.
Zit er ook een voordeel aan het niet geven van die polio prik? Minder risico ergens op? Of gaat het je om het principe dat het onnodig is? (en eventueel als er ooit een uitbraak met significant risico voor je kind komt je altijd nog die prik kunt halen oid)Ja want door niet te vaccineren straft god ons en revived hij al decennia uitgeroeide ziektes... Ik wist niet dat je geloofde in creationisme.
Ach ja de simpelen der aarde kan je ook alles wijsmaken. Anders bestond religie immers ook niet. Heb je je kinderen al laten inenten tegen dengue, zika en gele koorts? De builenpest? Slikken ze ook malaria pillen?
Die pathogenen komen immers vaker voor (hier) dan polio.