Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Een ex-collega van mijn moeder kwam ten val tijdens het fietsen, lande met haar hoofd op de stoeprand en kwam daaraan te overlijden (true story helaas).

Dragen jullie wel een helm tijdens het fietsen? Weet je wel hoe gevaarlijk het is om zonder te fietsen? :o

Er is geen behandeling voor polio. En zodra jouw kind ooit een reis wil maken naar azie oid, dan is dat een enorm risico ongevaccineerd. Ik vind het echt extreem kortzichtig
1632995844012.jpg

Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb het enorme risico flink onderschat zie ik nu. Ik zal mijn kind ervoor waarschuwen wanneer hij over 20 jaar naar Pakistan afreist om IS te joinen :o

Een ex-collega van mijn moeder kwam ten val tijdens het fietsen, lande met haar hoofd op de stoeprand en kwam daaraan te overlijden (true story helaas).

Dragen jullie wel een helm tijdens het fietsen? Weet je wel hoe gevaarlijk het is om zonder te fietsen? :o

1632995844012.jpg

Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb het enorme risico flink onderschat zie ik nu. Ik zal mijn kind ervoor waarschuwen wanneer hij over 20 jaar naar Pakistan afreist om IS te joinen :o
Ja joh, en als meer mensen hetzelfde doen als jij ziet dit kaartje er over 20 jaar weer heel anders uit. Die vaccinatie is nodig om het plaatje zo te laten blijven. Mede dankzij je eigen stompzinnige gedrag verandert dit ook gewoon weer terug in een aantal jaar. Maar tegen die tijd zal er wel een nieuwe Hugo de Jonge zijn om uit te kafferen.

Het ironische is, dat je mij nu om de oren probeert te slaan met het resultaat van de vaccinatie die jij 'niets vindt toevoegen'.

Daarnaast kunnen we op korte termijn weer een fijne groep mensen uit Afghanistan verwachten. Hoop maar dat zij niets meenemen dan.

Ja joh, en als meer mensen hetzelfde doen als jij ziet dit kaartje er over 20 jaar weer heel anders uit.
Ja want door niet te vaccineren straft god ons en revived hij al decennia uitgeroeide ziektes... Ik wist niet dat je geloofde in creationisme.
Ach ja de simpelen der aarde kan je ook alles wijsmaken. Anders bestond religie immers ook niet. Heb je je kinderen al laten inenten tegen dengue, zika en gele koorts? De builenpest? Slikken ze ook malaria pillen?
Die pathogenen komen immers vaker voor (hier) dan polio.

Mede dankzij je eigen stompzinnige gedrag verandert dit ook gewoon weer terug in een aantal jaar.
Ik wist niet dat mijn gedrag zoveel kracht had. Doet mij denken aan 'door jouw CO2 verbruik stijgt de zeespiegel'.

Allemaal bla bla bla. Vingertjes wijzen. Sorry maar het doet mij niets. Wel mooi om te zien dat jij je laat triggeren door wat ik doe met mijn kind(eren). Gaat alles voor de rest wel lekker daar in je bovenkamer?

• Heart
Waarderingen: Vonk
We dwalen echt mega ver af, ik ben @Vonk en ik ben vooralsnog tegen iedere vorm van vaccinatie tegen Corona, bij gezonde mensen < 55 jaar.

:kiss:
Toch niet tegen in de zin van dat die gezonde mensen < 55 geen vaccinatie zouden mogen halen als ze dat zelf willen? Tegen verplichting/dwang/drang/semi-opdringing/peer-pressure/qr-code bedoel je?

Daarnaast kunnen we op korte termijn weer een fijne groep mensen uit Afghanistan verwachten. Hoop maar dat zij niets meenemen dan.
Op zich is dat toch ook nog niet zo eng zolang je hun poep niet opeet.

Toch niet tegen in de zin van dat die gezonde mensen < 55 geen vaccinatie zouden mogen halen als ze dat zelf willen? Tegen verplichting/dwang/drang/semi-opdringing/peer-pressure/qr-code bedoel je?

Op zich is dat toch ook nog niet zo eng zolang je hun poep niet opeet.

Ik vind dat iedereen zelf moet weten of zij een vaccinatie halen of niet, met elk hun eigen overweging, wie ben ik om een overweging stom te vinden ;) . Ik vind het alleen de grootste kolder om gezonde mensen onder de 55 jaar hiertegen te vaccineren. Daar bovenop ben ik wel pertinent tegen elke vorm van verplichting/dwang/drang/semi-opdringing/peer-pressure/qr-code inderdaad.

Welke ziektes bedoel je precies?
Algemene zin doelend in dit geval op polio.

Zou dat misschien door het vaccineren komen?
Nee, voornamelijk door klimaat. Die muggen overleven dit koude klimaat niet.

Maar door @Sparks79 stompzinnige CO2 verbruikend gedrag zal de globale temperatuur binnenkort zo hard stijgen dat ook wij last gaan krijgen van deze ziektes binnen enkele jaren.

Wat een egoïst.

Ja want door niet te vaccineren straft god ons en revived hij al decennia uitgeroeide ziektes... Ik wist niet dat je geloofde in creationisme.
Ach ja de simpelen der aarde kan je ook alles wijsmaken. Anders bestond religie immers ook niet. Heb je je kinderen al laten inenten tegen dengue, zika en gele koorts? De builenpest? Slikken ze ook malaria pillen?
Die pathogenen komen immers vaker voor (hier) dan polio.
Zit er ook een voordeel aan het niet geven van die polio prik? Minder risico ergens op? Of gaat het je om het principe dat het onnodig is? (en eventueel als er ooit een uitbraak met significant risico voor je kind komt je altijd nog die prik kunt halen oid)

Terug
Naar boven