Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Denk dat het eerder te maken heeft met de enorme hoeveelheid overwerken e.d. i.c.m geen vrij kunnen nemen.
Het niet kunnen helpen van een enorme groep vooral obese en oude mensen die onder jouw handen stikken zou ook best zwaar kunnen zijn. Dat naast wat jij zegt.

Het niet kunnen helpen van een enorme groep vooral obese en oude mensen die onder jouw handen stikken zou ook best zwaar kunnen zijn. Dat naast wat jij zegt.

Je kunt je natuurlijk afvragen of we deze groep zwakkeren in onze maatschappij überhaupt nog zouden moeten willen helpen. Ik zie een win-win-win situatie ;)

Is het percentage dat komt te overlijden op de ic-afdeling nu dan hoger dan voor corona?

Is het percentage dat komt te overlijden op de ic-afdeling nu dan hoger dan voor corona?
Weet ik niet. Ik weet wel dat het totale aantal erg hoog was afgelopen anderhalf jaar, ongeveer 20.000 mensen die dood zijn gegaan aan covid. Als je daar een goed aantal van in jouw ziekenhuis/afdeling hebt, dan snap ik dat het zwaar is.

Dat even los van of je hebt gekozen voor dat beroep etc. Militairen krijgen ook PTSS ondanks dat ze vaak heel bewust kiezen. Dit zijn ook maar gewoon mensen die hun best doen in een zwaar en matig betaald beroep. En die honderden mensen meer dood hebben zien gaan afgeliopen tijd.

Je kunt je natuurlijk afvragen of we deze groep zwakkeren in onze maatschappij überhaupt nog zouden moeten willen helpen. Ik zie een win-win-win situatie ;)
Nja, dat kun je je inderdaad afvragen. Net zoals je je kunt afvragen of je ongevaccineerden nu nog wel moet opnemen als ze covid krijgen. Dan zal de zorg ook niet zomaar meer overbelast raken. Leuke ethische discussie.

Nja, dat kun je je inderdaad afvragen. Net zoals je je kunt afvragen of je ongevaccineerden nu nog wel moet opnemen als ze covid krijgen. Dan zal de zorg ook niet zomaar meer overbelast raken. Leuke ethische discussie.

Exactly, volledig mee eens ook trouwens. Het is niet en/of maar wel en/en dan.

Wij buffels vallen allemaal in de catergorie morbide obesitas wanneer we naar onze BMI kijken :treuren:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Exactly, volledig mee eens ook trouwens. Het is niet en/of maar wel en/en dan.
En dat kun je wel doortrekken ook. Rokers en longproblemen.... Dikke mensen en hart- en vaatziekten. Het zet iig de beginselen van het christelijk/humanistische systeem wel op de kop.

Wij buffels vallen allemaal in de catergorie morbide obesitas wanneer we naar onze BMI kijken :treuren:
BMI is niet geschikt voor individuen, alleen voor groepen. Ik zou me eerder zorgen maken om al die 'aangeboren' hartafwijkingen en de vervuiling in AAS waarvan niemand echt weet hoe ernstig dat is.

Maar je moet je voor iemand anders laten prikken o rly?

Bijlagen

• B163519E-8220-497C-8940-4696C7071F81.jpeg
    B163519E-8220-497C-8940-4696C7071F81.jpeg
    84,2 KB · Weergaven: 36
Ik voel het einde aankomen aan toegang zonder testen ook al heb je je prikkie gehaald 🤣

BMI is niet geschikt voor individuen, alleen voor groepen. Ik zou me eerder zorgen maken om al die 'aangeboren' hartafwijkingen en de vervuiling in AAS waarvan niemand echt weet hoe ernstig dat is.
Hij heeft het toch ook over een groep met "wij"? Perfect dus.

Mijn tante is doodgegaan met longkanker. De doodsoorzaak was natuurlijk vergiftiging door de zionistische elite en de vrijmetselaars en zeker niet de kanker die uitgezaaid was en voor ondraaglijke pijn zorgde.
Dats wel kut. De meeste met terminale longkanker sterven tegenwoordig gelukkig slechts aan covid.

Terug
Naar boven