apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat geen onderliggend lijden. Geen idee wat zijn BMI was.
Zijn bmi was vrij hoog. En hij zal ook volgens klinische standaarden wel obees zijn geweest zo te zien.
Vertrouw jij CNN?
Ja sorry je hebt gelijk.
Dat heb ik met wel meer nieuwsberichten. Iemand neemt een sabbatical, nieuws:Toch wel apart dat iemand van 53 die dood gaat zonder onderliggende ziekte nieuws is. Gaat de rest dan alleen dood met onderliggende ziekten? Is een vaccin dan praktisch onzin als je gezond bent?
Bangmakerij ten top, gisteren ook nog zo'n stuk dat een kind een prikje kon halen met zijn hond er bij omdat ie bang was. Het slaat echt helemaal door.
Maar het is van fox, dus is het waar en relevant.Dat heb ik met wel meer nieuwsberichten. Iemand neemt een sabbatical, nieuws:
![]()
Ryan Reynolds reveals he's taking a 'little sabbatical' from making movies
Ryan Reynolds announced he intends to take a "little sabbatical" from movie making after completing his latest project "Spirited."www.foxnews.com
Vrouw vraagt echtscheiding aan na een 1-jarig huwelijk, nieuws:
![]()
Sean Penn's wife Leila George files for divorce after 1 year of marriage
Sean Penn's wife has filed for divorce after just one year of marriage.www.foxnews.com
Oude man doet zijn wekker nog niet weg, nieuws:
![]()
Sir Michael Caine walks back comments about retirement: 'I’m not getting rid of my alarm clock!
It appears Michael Caine spoke too soon. The 88-year-old award-winning actor is now walking back comments he gave in an interview Friday, in which he shared his intention to retire from acting.www.foxnews.com
Man valt tijdens concert en wordt vervoerd naar het ziekenhuis, nieuws:
![]()
Mötley Crüe singer Vince Neil transported to hospital after falling off stage during concert: report
Mötley Crüe frontman Vince Neil was rushed to the hospital on Friday night after falling off the stage during a performance, according to reports.www.foxnews.com
Vrouw wenst dat ze in een ander land woonde, nieuws:
![]()
Britney Spears says she wishes she 'lived in another country': 'I'm disgusted with the system'
"Toxic" singer Britney Spears took to Instagram to share her plans for her life after her conservatorship, which includes staying out of showbiz for a time.www.foxnews.com
Werd hier niet al te lang geleden nog verkondigd dat dubbel gevaccineerden zonder onderliggend lijden niet stierven aan covid?Toch wel apart dat iemand van 53 die dood gaat zonder onderliggende ziekte nieuws is. Gaat de rest dan alleen dood met onderliggende ziekten? Is een vaccin dan praktisch onzin als je gezond bent?
Bangmakerij ten top, gisteren ook nog zo'n stuk dat een kind een prikje kon halen met zijn hond er bij omdat ie bang was. Het slaat echt helemaal door.
Vind je dit geen wereldnieuws?Dat heb ik met wel meer nieuwsberichten. Iemand neemt een sabbatical, nieuws:
![]()
Ryan Reynolds reveals he's taking a 'little sabbatical' from making movies
Ryan Reynolds announced he intends to take a "little sabbatical" from movie making after completing his latest project "Spirited."www.foxnews.com
Vrouw vraagt echtscheiding aan na een 1-jarig huwelijk, nieuws:
![]()
Sean Penn's wife Leila George files for divorce after 1 year of marriage
Sean Penn's wife has filed for divorce after just one year of marriage.www.foxnews.com
Oude man doet zijn wekker nog niet weg, nieuws:
![]()
Sir Michael Caine walks back comments about retirement: 'I’m not getting rid of my alarm clock!
It appears Michael Caine spoke too soon. The 88-year-old award-winning actor is now walking back comments he gave in an interview Friday, in which he shared his intention to retire from acting.www.foxnews.com
Man valt tijdens concert en wordt vervoerd naar het ziekenhuis, nieuws:
![]()
Mötley Crüe singer Vince Neil transported to hospital after falling off stage during concert: report
Mötley Crüe frontman Vince Neil was rushed to the hospital on Friday night after falling off the stage during a performance, according to reports.www.foxnews.com
Vrouw wenst dat ze in een ander land woonde, nieuws:
![]()
Britney Spears says she wishes she 'lived in another country': 'I'm disgusted with the system'
"Toxic" singer Britney Spears took to Instagram to share her plans for her life after her conservatorship, which includes staying out of showbiz for a time.www.foxnews.com
De kans wordt aanzienlijk verkleind, maar wees eerlijk, is hij in jouw ogen niet aan de dikke kant?Werd hier niet al te lang geleden nog verkondigd dat dubbel gevaccineerden zonder onderliggend lijden niet stierven aan covid?
Ik zie een jonge man in de bloei van zijn leven.De kans wordt aanzienlijk verkleind, maar wees eerlijk, is hij in jouw ogen niet aan de dikke kant?
Ik vind het wel opvallend hoe je de ene statistische gegeven voor lief neemt, en de andere dan weer wegzet. Eén nogwat chubby persoon gaat dood ondanks zijn vaccinatie, en gelijk heb je een argument tegen. Maar de vele doden die voorkomen zijn, boeit je dan weer niet. Want zo is natoer en de griep is net zo erg.Werd hier niet al te lang geleden nog verkondigd dat dubbel gevaccineerden zonder onderliggend lijden niet stierven aan covid?
Ik ben niet diegene die belachelijke uitspraken doet als "dubbel gevaccineerden sterven niet aan covid".Ik vind het wel opvallend hoe je de ene statistische gegeven voor lief neemt, en de andere dan weer wegzet. Eén nogwat chubby persoon gaat dood ondanks zijn vaccinatie, en gelijk heb je een argument tegen. Maar de vele doden die voorkomen zijn, boeit je dan weer niet. Want zo is natoer en de griep is net zo erg.
Het enige wat al die tijd is verteld hier, is dat de kans op sterven en zware complicaties zeer significant verlaagt wordt. Dat is ook het geval. Zo'n chubby ventje die sterft zegt in absolute hoeveelheden helemaal niets, behalve het feit dat het inderdaad niet 100% werkt wat ook nooit geclaimd werd.
Ik ben prima te overtuigen van mijn eigen gelijk.Ik ben niet diegene die belachelijke uitspraken doet als "dubbel gevaccineerden sterven niet aan covid".
Ik vond dit artikel wel grappig om te plaatsen. Was wel benieuwd wie er dit keer weer triggered zou zijn. Jullie pro covid vaxxers zijn toch niet te overtuigen. Dat was ook niet de bedoeling trouwens. Net zo min als de anti covid vaxxers btw.
Daar heb je helemaal gelijk in.
De antivaxxers verkondigden zelfs dat niet-gevaccineerden zonder onderliggend lijden niet stierven aan COVID-19.Werd hier niet al te lang geleden nog verkondigd dat dubbel gevaccineerden zonder onderliggend lijden niet stierven aan covid?
Maar dat doen wij ook niet, dus naar wie is het dan gericht?Ik ben niet diegene die belachelijke uitspraken doet als "dubbel gevaccineerden sterven niet aan covid".
Wij zeggen wel dat de kans significant afneemt. Lekker constructief.Ik vond dit artikel wel grappig om te plaatsen. Was wel benieuwd wie er dit keer weer triggered zou zijn.
In dit topic? Ben benieuwd.De antivaxxers verkondigden zelfs dat niet-gevaccineerden zonder onderliggend lijden niet stierven aan COVID-19.