AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Wij hebben voor onszelf gewoon een budget van 140 euro per week afgesproken (twee volwassenen en vier kinderen). Dat is inclusief één keer per week takeaway, vers brood van de bakker, regelmatig naar de slager, drogisterijproducten, etc. Meestal houden we een tientje ofzo over aan het einde van de week en dat gaat dan naar de spaarrekening of wat extra's voor de kids. Heeft niks met geldgebrek oid te maken. Potjes maken voor allerlei soorten uitgaven werkt echt heel goed en kan tegenwoordig ook heel makkelijk met mobiel bankieren. Je houdt gewoon meer over voor de leuke dingen.
Eet je dan ook kliekjes?
Dus 2 dagen hetzelfde of vries je kliekjes in voor luie dagen als je geen tijd/zin hebt om te koken?

FFYydooXwAwPDBW.jpeg

140€ voor 2 volwassenen en 2 kinderen vind ik echt heel goed. Vooral als je ook takeaway doet. Doe je goed! Wij zijn met zn 5en thuis (ik betaal mijn eten zelf) en mijn ouders geven 1000€ pm aan boodschappen uit…
Vier kinderen*
Het scheelt denk ik wel dat wij redelijk gestructureerd zijn qua maaltijden, overdag gewoon brood en 's avonds hollandse pot of andere maaltijden die niet heel duur zijn, en bvb ook niet tot nauwelijks alcohol drinken. Wijn en sterke drank enzo kunnen ook behoorlijk wat kosten.

Eet je dan ook kliekjes?
Dus 2 dagen hetzelfde of vries je kliekjes in voor luie dagen als je geen tijd/zin hebt om te koken?
Ja, wij gooien niks weg eigenlijk. Meestal eens per week kliekjes. Of wat ingevroren spul door een nieuw gerecht heen.

Gericht inkopen doen scheelt ook heel veel. Vroegah kochten we grote voorraden in maar dan belandt er toch altijd spul ergens achterin de koelkast. Gewoon kopen wat je in een week / x aantal dagen nodig hebt. Lang houdbare producten gaan nog wel in de bulk

Zo gevaarlijk is dat sporten in de avond dus. Na twee avonden al zichtbaar resultaat, wauw!

Zo gevaarlijk is dat sporten in de avond dus. Na twee avonden al zichtbaar resultaat, wauw!
Ja, meten is weten.

Moet je nagaan als er geen vaccin was geweest 😌

Terug
Naar boven