- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind ook niet dat het gepromoot moet worden, er moet eerlijk over voorgelicht worden.Dan vind ik het onverantwoord om het bij deze groep te promoten.
nu pas?![]()
LIVE | Wereldwijd zeker 1500 omicron-gevallen, derde prik moet ons verder helpen
Avondlockdown, mondkapjes op scholen en een beperking op het aantal mensen dat thuis op bezoek komt; we zijn nog niet van corona af. Wereldwijd blijft het virus het gesprek van de dag bepalen. In Nede...www.telegraaf.nl
Begin nu toch echt te twijfelen aan de geloofwaardigheid van die gasten
![]()
LIVE | Wereldwijd zeker 1500 omicron-gevallen, derde prik moet ons verder helpen
Avondlockdown, mondkapjes op scholen en een beperking op het aantal mensen dat thuis op bezoek komt; we zijn nog niet van corona af. Wereldwijd blijft het virus het gesprek van de dag bepalen. In Nede...www.telegraaf.nl
Begin nu toch echt te twijfelen aan de geloofwaardigheid van die gasten

Hij heeft het volgens mij over een nieuw vaccin voor de omikron variant. Dus 3 nieuwe prikjes.Niet 3 in totaal?
Maakt het nog uit of je vorige prikjes na 6 maanden verlopen zijn?
Gaat hierom inderdaad. Drie in totaal van het oorspronkelijke vaccin.Niet 3 in totaal?
Maakt het nog uit of je vorige prikjes na 6 maanden verlopen zijn?
Dat blijkt achteraf waarschijnlijk idd het geval.Gaat hierom inderdaad. Drie in totaal van het oorspronkelijke vaccin.
Ach die komt ook wel weer. Zitten we op 9 prikjes in een jaar. Of dat ze wanneer ze dat nodig vinden de periodieke prikjes gewoon over laten gaan op de nieuwste variant.Vreemd omdat ze het laatst over een aangepast/nieuw vaccin voor de omikron variant hadden die in 3 maanden ready kon zijn.
Achteraf? Ik heb nooit iets anders gelezen.Dat blijkt achteraf waarschijnlijk idd het geval.
![]()
Vreemd omdat ze het laatst over een aangepast/nieuw vaccin voor de omikron variant hadden die in 3 maanden ready kon zijn.
Stond wel zo te begrijpen verwoord in die tweet die @apfelstrudel zag.
Fake news van Disclose.tv.Stond wel zo te begrijpen verwoord in die tweet die @apfelstrudel zag.
"Our vaccine for the omicron variant should be a 3 dose vaccine."
Belachelijk dat je zo iemand afrekent op de beheersing van een vreemde taal."Our vaccine for the omicron variant should be a 3 dose vaccine."
Dat is anders dan "our vaccine should protect against the omicron variant after 3 doses."
Wat hij nu zegt is dat hij een vaccin heeft/ontwikkelt voor de omikron variant. Belachelijk slechte beheersing van de Engelse taal voor iemand op zo'n positie, vooral als hij dus niet bedoelt wat hij zegt.
Het mag want hij is Duits.Belachelijk dat je zo iemand afrekent op de beheersing van een vreemde taal.
www.aangiftehugodejonge.nl
Belachelijk dat je zo iemand afrekent op de beheersing van een vreemde taal.