MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
HAHAHAHAAHAHA wat the f**k
1588934067455.png
Ik geloof @Galen ook niet meer sinds mij ter oren is gekomen dat hij nauw verbonden zou zijn aan de Rothschild familie.

Zijn de anti-vaxxers ook tegen het gebruik van medicatie?

Ik haakte af toen hij suggereerde dat half Nederland misschien wel een tekort heeft aan een reeks vitamines en mineralen die hij opsomde.

Hij vergelijkt ook de moeilijkheid voor het ontwikkelen van een vaccin voor het coronavirus met dat van HIV, omdat dit ook RNA-virus. Dat is echt appels met peren vergelijken. HIV is moeilijk om meerdere redenen; we bouwen er zelf überhaupt nauwelijks immuniteit tegen op (zoals wél het geval is met het coronavirus), HIV muteert eindeloos sneller dan het coronavirus, en HIV weet zich in te voegen op ons eigen genoom. Naar mijn beste weten kan het coronavirus dat helemaal niet.

Edit: verbaast me weer niets dat hij niet in een ziekenhuis werkt, want dit zal je longarts maar zijn :roflol: Heeft ook welgeteld maar één publicatie als eerste auteur in zijn hele carrière als afgestudeerd gezondheidswetenschapper in de infectieziekten en publieke gezondheid, én longarts. Ik wil niet complotdenken, maar het is bijna onmogelijk om dat voor elkaar te krijgen. Wat zou daar achter zitten?

Laatst bewerkt:
haakte af toen hij suggereerde dat half Nederland misschien wel een tekort heeft aan een reeks vitamines en mineralen die hij opsomde.
En wat is dan nu zo gek aan deze opmerking?
De meeste mensen eten tegenwoordig kant en klare zooi uit de supermarkt. En verse groente en fruit is voor de meesten ook geen prioriteit.
Dus zeer wrs hebben de meesten ook een tekort aan vitamines en mineralen.

Deze man heeft echt wel sterke punten in zijn betoog.
Daarom snap ik jou niet @Galen
Volgens mij heb je wel enig niveau, maar gewoon je nuchter verstand gebruiken en niet alles willen ophangen aan of iemand wel of niet gepubliceerd heeft, en hoeveel iemand wel niet gepubliceerd heeft, dat lukt je helaas niet.
Volg maar gewoon de mainstream media en geloof maar lekker alles wat ze je willen laten geloven.
Want ja, dat is wetenschappelijk gepubliceerd ;)

Laatst bewerkt:
je komt altijd met bronnen aanzetten om iemand te overtuigen. Maar die bronnen zijn ook niet zaligmakend. Voor elke studie die je noemt is er ook weer een andere studie die t tegendeel bewijst.
Maar goed, uit ervaring weet ik dat t geen zin heeft om met jou te discussiëren, en begin ik er ook niet meer aan.
Geloof wat je wilt geloven....
Oh nee, wat je kunt aantonen met studies ;)

Klopt, en door wie de 'studies' gefinacieerd worden is ook vaak een leuke, of virologen met leuke aandelen paketten bij farmaceuten aan het woord laten. Ik zorg voor wel voor een goede weerstand. Degene die overheden en bigcorp nu nog vertrouwen zijn niet meer te redden wat mij betreft.

Omdat we wetenschappelijk onderzoek en experts verliezen boven een YouTuber met 0 relevante werkervaring?

Jou vast niet opgevallen dat experts met een andere 'mening' of relativering door de techbedrijven van het ooit zo vrije internet verwijderd worden?

Klopt, en door wie de 'studies' gefinacieerd worden is ook vaak een leuke, of virologen met leuke aandelen paketten bij farmaceuten aan het woord laten. Ik zorg voor wel voor een goede weerstand. Degene die overheden en bigcorp nu nog vertrouwen zijn niet meer te redden wat mij betreft.
Een serieuze vraag aan jou, als overheden en bigcorp niet te vertrouwen zijn, wie of wat vetrouw je dan nog wel en op grond waarvan? En hoe ziet je dagelijks leven eruit?

Een serieuze vraag aan jou, als overheden en bigcorp niet te vertrouwen zijn, wie of wat vetrouw je dan nog wel en op grond waarvan? En hoe ziet je dagelijks leven eruit?

sommige vrienden en mezelf. Ben soms best saggo maar dan had ik de blauwe pil maar moeten nemen. Dan ga ik sporten en ben ik alles weer kwijt. Kusje.

Terug
Naar boven