- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Wat zou daar mis mee zijn?Grappig dat jij je bericht steeds wijzigd om meer ''kracht'' bij te zetten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zou daar mis mee zijn?Grappig dat jij je bericht steeds wijzigd om meer ''kracht'' bij te zetten
Ik geloof @Galen ook niet meer sinds mij ter oren is gekomen dat hij nauw verbonden zou zijn aan de Rothschild familie.
Wat is dit nou weer voor argument. Vul enkel aan.Grappig dat jij je bericht steeds wijzigd om meer ''kracht'' bij te zetten
Ik dacht dat die medicijnen in NL ook zo werden gebruikt bij corona. Of mag het misschien alleen in ziekenhuizen?![]()
’Inspectie dwingt Limburgse huisarts te stoppen met corona-mix’
Huisarts Rob Elens uit het Limburgse Meijel, die claimt acht patiënten te hebben genezen van het coronavirus met een mix van verschillende medicijnen, is teruggefloten door de Inspectie voor…www.telegraaf.nl
Heeft ook welgeteld maar één publicatie als eerste auteur in zijn hele carrière als afgestudeerd gezondheidswetenschapper in de infectieziekten en publieke gezondheid, én longarts. Ik wil niet complotdenken, maar het is bijna onmogelijk om dat voor elkaar te krijgen. Wat zou daar achter zitten?En wat is dan nu zo gek aan deze opmerking?haakte af toen hij suggereerde dat half Nederland misschien wel een tekort heeft aan een reeks vitamines en mineralen die hij opsomde.

“Complotdenkers snappen de complexe wereld niet en verzinnen vervolgens een verklaring voor wat er gebeurt”
Omdat we wetenschappelijk onderzoek en experts verliezen boven een YouTuber met 0 relevante werkervaring?Manmanman, mensen die niet in complotten 'geloven' zijn wat mij betreft gewoon ontzettend intellectueel lui.
Als je het op kunt brengen wil ik je vragen te blijven kijken totdat hij ineens 5G aanstipt.Ik haakte af toen hij suggereerde dat half Nederland misschien wel een tekort heeft aan een reeks vitamines en mineralen die hij opsomde.
Fixed.Manmanman, mensen die niet in complotten 'geloven' zijn wat mij betreft gewoon ontzettend intellectueel.
je komt altijd met bronnen aanzetten om iemand te overtuigen. Maar die bronnen zijn ook niet zaligmakend. Voor elke studie die je noemt is er ook weer een andere studie die t tegendeel bewijst.
Maar goed, uit ervaring weet ik dat t geen zin heeft om met jou te discussiëren, en begin ik er ook niet meer aan.
Geloof wat je wilt geloven....
Oh nee, wat je kunt aantonen met studies![]()
Omdat we wetenschappelijk onderzoek en experts verliezen boven een YouTuber met 0 relevante werkervaring?
Een serieuze vraag aan jou, als overheden en bigcorp niet te vertrouwen zijn, wie of wat vetrouw je dan nog wel en op grond waarvan? En hoe ziet je dagelijks leven eruit?Klopt, en door wie de 'studies' gefinacieerd worden is ook vaak een leuke, of virologen met leuke aandelen paketten bij farmaceuten aan het woord laten. Ik zorg voor wel voor een goede weerstand. Degene die overheden en bigcorp nu nog vertrouwen zijn niet meer te redden wat mij betreft.
Een serieuze vraag aan jou, als overheden en bigcorp niet te vertrouwen zijn, wie of wat vetrouw je dan nog wel en op grond waarvan? En hoe ziet je dagelijks leven eruit?