Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Volgens mij heb ik wat dingen gemist, welke beerput? Ik heb ook niet echt een mening over Fauci (ik volg z'n uitspraken ook niet echt, m.u.v. wat snippets die zo nu en dan in de media terechtkomen).

Complete "veldslagen" zo lijkt het, o.a. met een of andere senator rand Paul en wat er allemaal in het kielzog volgt...

Proud Of You Reaction GIF

Waar klagen we dan al bijna twee jaar over al er niets veranderd is?

Inderdaad, niks geen great reset. Er is helemaal niks veranderd. :(
Het is inderdaad wel grappig om te zien dat ze er in falen.

Nu is het wachten tot er ergens plotseling toch een iets ergere variant komt, die wel in hun agenda past.

Het is inderdaad wel grappig dat ze er in falen.

Nu wachten tot er ergens plotseling toch een iets ergere variant komt die wel in hun agenda past.
Meh, ze zullen binnenkort (binnen nu en enklele jaren) wel weer wat verzinnen waar veel mensen zich door laten hypnotiseren.

Het is inderdaad wel grappig om te zien dat ze er in falen.

Nu is het wachten tot er ergens plotseling toch een iets ergere variant komt, die wel in hun agenda past.
Stapje voor stapje, er zijn weer wat grenzen verlegd en rechten opgegeven om de volgende keer op voort te bouwen. Of wat ze eigenlijk al willen met elke griepuitbraak.

Of verschijnt er weer een andere dansleraar op het toneel.
Lekker belangrijk wat het beroep is van de kneus die de samenleving nieuwe inzichten verschaft.

Voor hetzelfde geld was je qr code inmiddels gekoppeld aan je digiD, bankrekening, medische gegevens etc etc.

Of basisschoolleraar

Terug
Naar boven