- Waardering
- 8.803
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, als ik ziek ben ga ik ook altijd langs m'n buurman die kleermaker is om wat medisch advies in te winnen. Die denkt tenminste echt outside the box, is geen pop van big farma en is niet jarenlang geïndoctrineerd met ""geneeskunde"" (lees: ziek houden en $$$ verdienen hieraan).Lekker belangrijk wat het beroep is van de kneus die de samenleving nieuwe inzichten verschaft.
Voor hetzelfde geld was je qr code inmiddels gekoppeld aan je digiD, bankrekening, medische gegevens etc etc.
als je ziek bent moet je thuis blijven en contact opnemen met je dokter.Inderdaad, als ik ziek ben ga ik ook altijd langs m'n buurman die kleermaker is om wat medisch advies in te winnen. Die denkt tenminste echt outside the box, is geen pop van big farma en is niet jarenlang geïndoctrineerd met ""geneeskunde"" (lees: ziek houden en $$$ verdienen hieraan).
Ken jij dat verhaal van dat ziekenhuis in Afrika.Inderdaad, als ik ziek ben ga ik ook altijd langs m'n buurman die kleermaker is om wat medisch advies in te winnen. Die denkt tenminste echt outside the box, is geen pop van big farma en is niet jarenlang geïndoctrineerd met ""geneeskunde"" (lees: ziek houden en $$$ verdienen hieraan).
Goed verhaal.Ken jij dat verhaal van dat ziekenhuis in Afrika.
Eerst was er geen ziekenhuis, mensen waren gezond of dood.
Toen er een ziekenhuis kwam, waren de mensen gezond of dood, maar het ziekenhuis lag altijd vol.
Dat was sinds de komst van @Schwarzeneggertje.
Lekker kort hé?
Ja, heerlijk.
Ja, want met medicatie tegen bijvoorbeeld je hoge bloeddruk ben je natuurlijk écht genezenInderdaad, als ik ziek ben ga ik ook altijd langs m'n buurman die kleermaker is om wat medisch advies in te winnen. Die denkt tenminste echt outside the box, is geen pop van big farma en is niet jarenlang geïndoctrineerd met ""geneeskunde"" (lees: ziek houden en $$$ verdienen hieraan).
Gezonder gaan leven wil de patiënt ook niet.Ja, want met medicatie tegen bijvoorbeeld je hoge bloeddruk ben je natuurlijk écht genezen
Das niets meer dan een aanname
Zijn zat mensen die liever meermaals per dag insuline spuiten, of bloeddrukmedicatie vreten dan dat ze afvallen naar een gezond gewicht. Ligt het dan aan "BiG pHaRmA", of aan die luie mensen zelf?Ja, want met medicatie tegen bijvoorbeeld je hoge bloeddruk ben je natuurlijk écht genezen
Klopt, maar de enkeling die ik ken die obees is, beginnend suikerziekte heeft of een veel te hoge bloeddruk heeft neemt nog net de moeite om suiker te vervangen door een zoetje, maar slaat een stukje taart niet af.
Zoals zoveel dingen, ligt de waarheid gewoon ergens in het midden, lijkt mij. Zo zwart wit is dit nietZijn zat mensen die liever meermaals per dag insuline spuiten, of bloeddrukmedicatie vreten dan dat ze afvallen naar een gezond gewicht. Ligt het dan aan "BiG pHaRmA", of aan die luie mensen zelf?
Dat zei mijn overgrootvader ook toen rijbewijzen verplicht werden gesteld.
So?Klopt, maar de enkeling die ik ken die obees is, beginnend suikerziekte heeft of een veel te hoge bloeddruk heeft neemt nog net de moeite om suiker te vervangen door een zoetje, maar slaat een stukje taart niet af.
Vergeet de daarbij verstrekte maagbeschermers niet. En de halfjaarlijkse medicatie controle. 5 minuten werk, 5 minuten administratie en toch 30 minuten declareren.Zijn zat mensen die liever meermaals per dag insuline spuiten, of bloeddrukmedicatie vreten dan dat ze afvallen naar een gezond gewicht. Ligt het dan aan "BiG pHaRmA", of aan die luie mensen zelf?
Precies. Symptoombestreiding zie je overal. Mensen die geen zin hebben om er iets aan te doen, professionals die geen zin hebben in een conflict met de patient en alles wat daar tussenin ligt.Zoals zoveel dingen, ligt de waarheid gewoon ergens in het midden, lijkt mij. Zo zwart wit is dit niet