MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64

'Perongeluk' een verkeerde titel geschreven. Er staat niet niet, ipv niet.

Screenshot_20220118-143224_NOS.jpg

Ach, dat willen ze in beginsel niet maar zodra het mogelijkheden biedt worden alle principes van tafel geveegd en blijft nog 20% over om die daarna als Wappies te bestempelen.

Ach, dat willen ze in beginsel niet maar zodra het mogelijkheden biedt worden alle principes van tafel geveegd en blijft nog 20% over om die daarna als Wappies te bestempelen.
Mah kweet het niet. Nu het voor mensen eindelijk duidelijk wordt dat omicron een storm in een glas water is keert het tij.

De tijd al het leren.

Wie bang is om besmet te worden door zijn hamster, kan denk ik het best even xhamster raadplegen

STOCKHOLM, Jan 27 (Reuters) - Sweden has decided against recommending COVID vaccines for kids aged 5-11, the Health Agency said on Thursday, arguing that the benefits did not outweigh the risks.

"With the knowledge we have today, with a low risk for serious disease for kids, we don't see any clear benefit with vaccinating them," Health Agency official Britta Bjorkholm told a news conference.

Ondertussen in Nederland

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.669
In september had ik mijn 3de prik gehad en nu zijn ze alweer daar voor de 4de, wat een klucht.

Het tweede controlemiddel dient zich aan, OV kaart gaat verdwijnen, voortaan scannen met je GSM

"Waar ga jij naar toe vandaag?"

Het tweede controlemiddel dient zich aan, OV kaart gaat verdwijnen, voortaan scannen met je GSM

"Waar ga jij naar toe vandaag?"
Het valt mee, er komt gewoon een nieuwe kaart naast.

"Met deze nieuwe manier kun je straks in- en uitchecken met je betaalpas, creditcard of smartphone. Reis je toch liever met een fysieke ov-chipkaart dan digitaal? De gele pas zoals we hem nu kennen verdwijnt, maar daar komt een nieuwe fysieke OV-chipkaart voor in de plaats."

Gisteren weer eens laten testen op corona en vandaag positief getest.
Heb me nu al 3x laten testen en de vorige 2x was ik wel echt ziek zegmaar.
Nu alleen een hoestje en een beetje verkouden.
Ben erg blij dat ik me niet heb laten vaccineren en boosteren als dit het is waarvoor ik me zou moeten vaccineren.

Wie waren het nog ookal weer op dit forum die een jaar ofzo geleden met droge ogen beweerden dat farmaceuten zoals Pfizer deze covidvaccins zonder winstoogmerk ontwikkelden?

Kmoest toen al lachen, maar ze waren er van overtuigd.

Screenshot_20220209-144953_Instagram.jpg

Kan er 30 miljard naast zitten heb ik niet ge-edit
Shocking, farmaceutisch bedrijf dat vaccins en pillen verkoopt tegen COVID-19 boekt meer omzet. Het kan best zijn dat Pfizer miljarden winst ook maakt op de vaccins (het zou me verbazen als dat onder de miljard uitkomt), maar uit dit plaatje blijkt dat niet. Omzetcijfers zeggen weinig.

Terug
Naar boven