apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Perongeluk' een verkeerde titel geschreven. Er staat niet niet, ipv niet.
![]()
Mah kweet het niet. Nu het voor mensen eindelijk duidelijk wordt dat omicron een storm in een glas water is keert het tij.Ach, dat willen ze in beginsel niet maar zodra het mogelijkheden biedt worden alle principes van tafel geveegd en blijft nog 20% over om die daarna als Wappies te bestempelen.
Het valt mee, er komt gewoon een nieuwe kaart naast.Het tweede controlemiddel dient zich aan, OV kaart gaat verdwijnen, voortaan scannen met je GSM
"Waar ga jij naar toe vandaag?"
"Met deze nieuwe manier kun je straks in- en uitchecken met je betaalpas, creditcard of smartphone. Reis je toch liever met een fysieke ov-chipkaart dan digitaal? De gele pas zoals we hem nu kennen verdwijnt, maar daar komt een nieuwe fysieke OV-chipkaart voor in de plaats."
Je denkt toch niet dat ze die uiteindelijk uitbrengen?Het valt mee, er komt gewoon een nieuwe kaart naast.
Dat gunnen we die hardwerkende ondernemers toch? Heb je enig idee wat ze daar allemaal voor moeten laten?
Shocking, farmaceutisch bedrijf dat vaccins en pillen verkoopt tegen COVID-19 boekt meer omzet. Het kan best zijn dat Pfizer miljarden winst ook maakt op de vaccins (het zou me verbazen als dat onder de miljard uitkomt), maar uit dit plaatje blijkt dat niet. Omzetcijfers zeggen weinig.
Bijna 22 miljardShocking, farmaceutisch bedrijf dat vaccins en pillen verkoopt tegen COVID-19 boekt meer omzet. Het kan best zijn dat Pfizer miljarden winst ook maakt op de vaccins (het zou me verbazen als dat onder de miljard uitkomt), maar uit dit plaatje blijkt dat niet. Omzetcijfers zeggen weinig.
Hebben ze dan alleen op COVID-vaccins winst gemaakt en op niets anders? Ik begrijp dat dat de totale winst is.Bijna 22 miljard
https://www.volkskrant.nl/economie/pfizer-op-recordwinst-door-coronavaccins~b1f05814/
Die winstmarge mag je lucratief noemen?