AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Onzin.
Begin met trauma behandeling en daarna een paar succes ervaring.
Als de cliënt dan nog het idee heeft geen bestaansrecht te hebben, dan is dat waarschijnlijk de waarheid.
Spoorboekje of stukje touw lossen die rest problemen op.
Couldn't agree more! Een goed werkende therapie is effectiever dan voedingsadvies bij mensen met morbide obesitas.
Mensen die zichzelf de moeite waard vinden en vinden het recht te hebben om te bestaan bereiken geen BMI van 40+.

Mooi verhaal. Als je niets snapt van wetenschappelijk onderzoek, epidemiologie, en statistiek.
We moeten terug naar wie betaalt, die bepaalt. Dat begrijpt iedereen... die er aan mee betaalt.
Wetenschap hoort in dienst van de mensheid te staan, niet andersom.

We moeten terug naar wie betaalt, die bepaalt. Dat begrijpt iedereen... die er aan mee betaalt.
Wetenschap hoort in dienst van de mensheid te staan, niet andersom.
Ik hoop dat mijn belastingcenten de komende jaren wat beter besteed zullen worden aan onderwijs.

Ik zeg alleen wat ik met mijn eigen ogen om me heen zie, dat is mijn ultieme waarheid. in cijfertjes die vermeende experts verzamelen en op slinkse wijze in hun voordeel presenteren geloof ik sowieso nooit.
:roflol: dat klinkt lekker objectief

Open toch eens je eigen ogen en doe je eigen research.
Deze is geheel wederzijds :heart:

Nee, maar met de adviezen van mijn buurman de kleermaker wél!!11!1!!!!

Ik snap je punt hier totaal niet, misschien is het gebrek aan kennis? In de richtlijnen voor hypertensie wordt eerst leefstijlinterventie voorgeschreven (mits van toepassing). Afhankelijk van de situatie kan er ook verder diagnostisch onderzoek verricht worden door een arts om te kijken wat de oorzaak is. Vaak wordt er dan geen oorzaak gevonden, maar soms wel, en dan is curatieve therapie soms mogelijk. In de gevallen dat dit niet mogelijk is, en leefstijlinterventie geen of onvoldoende resultaat biedt, is een vervolgstap inderdaad medicatie. Elke 10 mmHg daling bereikt met medicatie gaat gepaard met een risicodaling van 20 % op de zogeheten major adverse cardiovascular events (MACE), 17 % van coronaire hartziekten, 27 % van hartinfarcten, 28 % van hartfalen en als klap op de vuurpijl 13 % van totale mortaliteit. Prachtig, toch? Hoewel in veel gevallen er niet gesproken kan worden van genezing weet de medicatie toch maar mooi het risico op cardiovasculaire verdoemenis en sterfte aanzienlijk te verlagen wanneer leefstijlinterventie niet of onvoldoende resultaat geeft. Desondanks begrijp ik dat jij met een hoge bloeddruk niet naar een arts zou gaan?
Wat houdt de interventie in? Bij mijn weten komt het neer op: over een x aantal weken moet je bloeddruk gezakt zijn, zo niet, krijg je medicatie. In tussentijd, probeer zoute drop te vermijden. Zoiets?

En tuurlijk is zoiets mooi. Maar niet zaligmakend. Zoals ik al zei, zo zwart wit zie ik het gewoon niet.
Je kan moeilijk beweren dat winst geen factor is. Niets mis met winst imo, zolang er maar een balans is. Maarja, voor corona kon je het al bijna een lucratieve buisness noemen.

Screenshot_20220114_130727_com.android.chrome_edit_54756492583309.jpg

En om terug te komen op de vaccins: je moet wel heel naïef zijn om te denken dat een omzet van $1,000 per minuut, geen enkele factor is.

Desondanks begrijp ik dat jij met een hoge bloeddruk niet naar een arts zou gaan?
Wat is dat toch met al die rare aannames.

:roflol: dat klinkt lekker objectief

Deze is geheel wederzijds :heart:

Wat houdt de interventie in? Bij mijn weten komt het neer op: over een x aantal weken moet je bloeddruk gezakt zijn, zo niet, krijg je medicatie. In tussentijd, probeer zoute drop te vermijden. Zoiets?

En tuurlijk is zoiets mooi. Maar niet zaligmakend. Zoals ik al zei, zo zwart wit zie ik het gewoon niet.
Je kan moeilijk beweren dat winst geen factor is. Niets mis met winst imo, zolang er maar een balans is. Maarja, voor corona kon je het al bijna een lucratieve buisness noemen.

En om terug te komen op de vaccins: je moet wel heel naïef zijn om te denken dat een omzet van $1,000 per minuut, geen enkele factor is.

Wat is dat toch met al die rare aannames.
A joh, onze 'wetenschapper' Galen heeft inmiddels binnen een jaar 3 spuiten tegen de verkoudheid genomen en blijft het een Vaccin nomen. Nuff said.

Wat zou de wereld er toch mooi uitzien als de aardoliemaatschappijen die alles uit liefde en zonder winstoogmerk doen het voor het zeggen zouden hebben.

Ik doe tegenwoordig bij klachten eerst zelf onderzoek, zo fantastisch zijn de huistartsen tegenwoordig niet meer, veredelde receptjes schrijvers zijn het aan het worden. Preventieve gezonheidszorg krijgen ze niet hier in Nederland aan de opleiding.

Ik hoop dat mijn belastingcenten de komende jaren wat beter besteed zullen worden aan onderwijs.
Kijk dan nog maar even naar het grafiekje van Gremlin.
Basisschool en en een paar jaar sportschool is voldoende om dat te begrijpen.
Dus de elite moet wél alles naar hun hand kunnen zetten?
Denk jij echt dat ik elite ben ?
Het kabinet blijkbaar wel. Zorgverzekering is hier rond de 200 euro per persoon. Je zou denken dat ik en mijn vriendin naast ons koophuis nog een appartement in het plaatselijke ziekenhuis hebben.

Zou van een mod verwachten dat 'i wel iets zinnigers kan melden dan zo'n nietszeggende denigrerendende opmerking
Hij is wetenschapper. Wie zal hem voorzien van informatie?
Denk niet dat hij zelf al een dag in de praktijk heeft gewerkt. Hij is afhankelijk wat anderen, meestal hbo'ers hem vertellen.
Wat weet niet beter :dunno:
En vertel hem niks :booty:

Hij is wetenschapper. Wie zal hem voorzien van informatie?
Denk niet dat hij zelf al een dag in de praktijk heeft gewerkt. Hij is afhankelijk wat anderen, meestal hbo'ers hem vertellen.
Wat weet niet beter :dunno:
En vertel hem niks :booty:
:roflol: uhu, tuurlijk

Met coronapas jongens, wat een wappies die wappies :rolleyes:

Gezonder gaan leven wil de patiënt ook niet.
Wel als je ze die pillen niet geeft, dan moeten ze wel.

Mijn overbuurman heeft al 10-15 jaar Type 2 diabetes en stond mij een paar dagen geleden te vertellen dat ie nu aan de insulinespuit moest ipv pillen terwijl ie een schuimkransje in zijn bek zat te duwen. Ik heb hem er nogmaals op gewezen dat hij ook gewoon minder suiker kon eten ipv insuline spuiten. Zijn antwoord, ja maar dan kan ik helemaal niks meer eten. :roflol:
Ik denk dat een financiële prikkel dit soort mensen echt wel tot een andere gedachten kan brengen.

Laatst bewerkt:
Ah, dus je gaat toch wel naar iemand die ervoor geleerd heeft (of is dit nu ook een rare aanname van me). Helder. Dan is er geen discussie.

Je zal je maar al jaren klote voelen en de huisarts verteld over je test. waarde van 9 nmol/l dat het "volkomen normaal" is. Het is niet slecht om verder te zoeken en sceptisch te zijn.

Terug
Naar boven