XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Is het niet deels door een nuchtere kijk (schaadt het niet, dan baadt het niet) dat de massa het wel goed vond.

Ja en dat is dus in veel gevallen een verkeerde nuchtere kijk, want een echte nuchtere kijk zou zijn geweest; baadt het niet, dan schaadt het sowieso.

Wat vind jij ervan dat verruit het merendeel van jou mede-rotsblok bewoners hierin zonder ook maar enigzins kritischt te zijn in meegegaan?
Mja, voor dat verkoudheidje had ik mijn 'nuchtere medelanders' qua bewustzijn hoger ingeschat. Achteraf had ik idd beter kunnen weten.

In alle eerlijkheid denk ik dat ik ik -dat opzicht- het gedrag van mijn medemens nog wel het meest teleurstellend vind.

Voor mij was het 'moment supreme' waarop dit oh zo duidelijk werd in beginsel, de periode van toiletpapier-hamster-obsessie begin 2020.
Rationeel gezien wist ik ook al veel langer dat mensen tot nogal bizar kuddegedrag in staat zijn, maar dat het ZO erg zou zijn had ik toch ook niet direct verwacht.

EA1EB5C5-FBCF-413E-85E6-04922E8E2D4F.jpeg

In alle eerlijkheid denk ik dat ik ik -dat opzicht- het gedrag van mijn medemens nog wel het meest teleurstellend vind.

Voor mij was het 'moment supreme' waarop dit oh zo duidelijk werd in beginsel, de periode van toiletpapier-hamster-obsessie begin 2020.
Rationeel gezien wist ik ook al veel langer dat mensen tot nogal bizar kuddegedrag in staat zijn, maar dat het ZO erg zou zijn had ik toch ook niet direct verwacht.

Het was een zeer slechte prelude, van ongekende waarde gebleken, helaas.

Achteraf bezien was ik gewoon naïef en te goed van vertrouwen. Ik had echt beter moeten weten!

Neem het jezelf niet zo zwaar kerel, denk dat je zo ontzettend goed ingevoerd moet zijn in zoveel verschillende onderwerpen zoals geschiedenis, extreme gebeurtenissen economisch gezien en nog vele andere zaken zoals cultuur en bewindsvoering. Zijn maar weinig mensen die dit echt hadden kunnen zien aankomen, helaas.

Maar we moeten de hedendaagse verwovenheid van de media, politiek en grotere agenda's niet onderschatten. Daar worden letterlijk miljarden ingestoken en er wordt ook zeker niet nagelaten erg onethische informatie oorlog te voeren op ieder vlak denkbaar,

Langzaam maar zeker begint het tij te keren, het is alleen wel nodig die lange adem.

Dit stuk vond ik ook weer tekenend en bijdragend aan het afbrokkelen van het destijds ingezette narratief. Alles moet onder het tapijt geschoven worden, overal en in toenemende mate.

Het duurt wat langer allemaal....

Uiteindelijk zullen dit soort voorbeelden, waar met name het prefix: niet, wil niet, mag niet en kan niet omdat, etc. voor staat, tekenend zijn
Juist deze "ontkenningen" geven heel duidelijk contouren aan de achterliggende waarheden.

• Like
Waarderingen: Vonk
Mja, voor dat verkoudheidje had ik mijn 'nuchtere medelanders' qua bewustzijn hoger ingeschat. Achteraf had ik idd beter kunnen weten.
Dat nuchtere kun je wel vergeten, zeker bij figuren als Von der Leyen. Zou niet raar opkijken als de cijfers bekend worden gemaakt, hoeveel mensen er aan/door het vaccin zelf zijn gestorven, dat kan nog wel eens vies tegenvallen.

Neem het jezelf niet zo zwaar kerel, denk dat je zo ontzettend goed ingevoerd moet zijn in zoveel verschillende onderwerpen zoals geschiedenis, extreme gebeurtenissen economisch gezien en nog vele andere zaken zoals cultuur en bewindsvoering. Zijn maar weinig mensen die dit echt hadden kunnen zien aankomen, helaas.

In een bepaald opzicht was het natuurlijk ook wel degelijk nieuw en uniek wat er gebeurd is. (qua vorm en schaal althans)
Ik zag hem in eerste instantie niet goed aankomen in ieder geval :no:

In een bepaald opzicht was het natuurlijk ook wel degelijk nieuw en uniek wat er gebeurd is. (qua vorm en schaal althans)
Ik zag hem in eerste instantie niet goed aankomen in ieder geval :no:

Het enige wat ik me nog heel goed kan herinneren is de eerste berichtgeving uit China en het eerste wat ik toen riep was; dat is binnen no time hier. Iedereen verklaarde me voor doemdenker. Dan maar doemdenker.

Het enige wat ik me nog heel goed kan herinneren is de eerste berichtgeving uit China en het eerste wat ik toen riep was; dat is binnen no time hier. Iedereen verklaarde me voor doemdenker. Dan maar doemdenker.
Ik hoopte toen nog op world war Z taferelen. De Brad Pitt in mij (no homo) was al helemaal klaar om te gaan.l

Helaas bleek het slechts een verkoudheid te zijn. Ironisch gezien heeft het desondanks mensen alsnog in zombies veranderd, maar niet op de manier die ik voor ogen had.

Terug
Naar boven