- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zitten al een hele tijd in een forse oversterfte, dit wordt bijna verzwegen door de ' grote media'. Natuurlijk komt dit door dat vaccinatie gebeuren, direct of indirectDat nuchtere kun je wel vergeten, zeker bij figuren als Von der Leyen. Zou niet raar opkijken als de cijfers bekend worden gemaakt, hoeveel mensen er aan/door het vaccin zelf zijn gestorven, dat kan nog wel eens vies tegenvallen.

Misschien is er wel veel oversterfte door al die wappies die niet gevaccineerd zijn?We zitten al een hele tijd in een forse oversterfte, dit wordt bijna verzwegen door de ' grote media'. Natuurlijk komt dit door dat vaccinatie gebeuren, direct of indirect![]()
Misschien is er wel veel oversterfte door al die wappies die niet gevaccineerd zijn?
Al die?Misschien is er wel veel oversterfte door al die wappies die niet gevaccineerd zijn?
Ik hoopte stiekem op een klein relletje :')Dan waren die cijfers natuurlijk al lang en breed uitgemeten in elke denkbare propaganda vorm.
Nah, niet in dit topic

Naar mannetje
We zitten al een hele tijd in een forse oversterfte, dit wordt bijna verzwegen door de ' grote media'. Natuurlijk komt dit door dat vaccinatie gebeuren, direct of indirect
Als er al bepaald kan worden waardoor de oversterfte komt (corona, vaccinatie, uitgestelde zorg, verkeerd ingeschatte verwachte sterftecijfers, of noem maar wat anders op) het wordt toch door grote delen van de bevolking niet meer geloofd.
En ik wil er aan toevoegen dat er geen eenduidige definitie van oversterfte is. Zelfs het RIVM en het CBS hanteren andere definities.
Rare conclusie, er wordt namelijk in het rapport géén vergelijking gemaakt met een te verwachten incidentie van COVID-19 en sterfte met een daaruit volgende number-needed-to-treat/vax om één dode te voorkomen. Waarop is dan gebaseerd dat het risico op de cardiac-related-sterfte zwaarder weegt als nadeel dan het voordeel die mRNA-vaccinatie zou kunnen hebben op COVID-19-sterfte in die groep? Als ik zo kijk naar het rapport zijn er nét geen 12 extra cardiac-related deaths te wijten aan mRNA-vaccinatie bij mannen in de leeftijdscategorie van 18-39 jaar oud. Het 95%-betrouwbaarheidsinterval is vrij wijd: het echte sterfte-aantal kan zo miniem zijn als 1 of zo groot als 18.The [Florida] State Surgeon General now recommends against the COVID-19 mRNA vaccines for males ages 18-39 years old.
The Florida Department of Health (Department) conducted an analysis through a self-controlled case series, which is a technique originally developed to evaluate vaccine safety. This studied mortality risk following mRNA COVID-19 vaccination.
This analysis found that there is an 84% increase in the relative incidence of cardiac-related death among males 18-39 years old within 28 days following mRNA vaccination. With a high level of global immunity to COVID-19, the benefit of vaccination is likely outweighed by this abnormally high risk of cardiac-related death among men in this age group. Non-mRNA vaccines were not found to have these increased risks.
As such, the State Surgeon General recommends against males aged 18 to 39 from receiving mRNA COVID-19 vaccines. Those with preexisting cardiac conditions, such as myocarditis and pericarditis, should take particular caution when making this decision.
Individuals and health care providers should also be aware that this analysis1 found:
• Males over the age of 60 had a 10% increased risk of cardiac-related death within 28 days of mRNA vaccination.
• Non-mRNA vaccines were not found to have these increased risks among any population.
![]()
Guidance for Mrna COVID-19 Vaccine | Florida Department of Health
Tallahassee, Fla.— Today, State Surgeon General Dr. Joseph A. Ladapo has announced new guidance regarding mRNA vaccines. The Florida Department of Health (Department) conducted an analysis through a self-controlled case series, which is a technique originally developed to evaluate vaccine safety.www.floridahealth.gov
De conclusie is gebaseerd op de wens om mee te gaan in een veranderd sentiment tov vaccinaties.Rare conclusie, er wordt namelijk in het rapport géén vergelijking gemaakt met een te verwachten incidentie van COVID-19 en sterfte met een daaruit volgende number-needed-to-treat/vax om één dode te voorkomen. Waarop is dan gebaseerd dat het risico op de cardiac-related-sterfte zwaarder weegt als nadeel dan het voordeel die mRNA-vaccinatie zou kunnen hebben op COVID-19-sterfte in die groep? Als ik zo kijk naar het rapport zijn er nét geen 12 extra cardiac-related deaths te wijten aan mRNA-vaccinatie bij mannen in de leeftijdscategorie van 18-39 jaar oud. Het 95%-betrouwbaarheidsinterval is vrij wijd: het echte sterfte-aantal kan zo miniem zijn als 1 of zo groot als 18.
Ik kan de sterfte door COVID-19 voor de staat Florida niet zo snel vinden voor mannen in die leeftijdscategorie, maar voor zowel mannen als vrouwen van 25-34 jaar oud waren dit er in totaal al 221 t/m eind juni 2021. Tel daar nog de missende leeftijden bij en je zit ongetwijfeld ruim over de 300, deel het door twee en je hebt ongeveer de sterfte onder mannen: 150 (hoogstwaarschijnlijk meer). Ook al zou je de lagere incidentie (maar voor hoelang?), betere behandeling voor COVID-19 nu t.o.v. vroeger, en de lagere mortaliteit ten gevolge van Omikron in acht nemen, lijkt het me alles behalve vanzelfsprekend dat de sterfte met meer dan een factor 10 is afgenomen. De conclusie 'the benefit of vaccination is likely outweighed by this abnormally high risk of cardiac-related death among men in this age group' lijkt me daardoor met vrij weinig twijfel, onterecht en kan überhaupt niet gemaakt worden op basis van het rapport zelf: er is immers geen vergelijking. Notabene, en dit is niet geheel onbelangrijk: de totale mortaliteit lag 16% lager in de genoemde groep (hoewel niet statisch significant, wat natuurlijk moeilijk is met het lage aantal events in die leeftijdscategorie en zeker over zo'n korte tijdsspanne).
Edit: ik vergelijk nu een beetje lomp de situatie vs. géén vaccinatie, dat is natuurlijk ook weer niet zo. Een juiste vergelijking hoort te gaan tussen de mRNA-vaccins en de overige vaccinsoorten, en de daarbij horende effectiviteit voor preventie van COVID-19-sterfte, maar dat ontbreekt dus ook in dat rapport. De conclusie is gebaseerd op drijfzand zo. Dit zou een begin vormen van de analyse die je nodig hebt voor die conclusie, maar je bent er nog niet.
Gisteren een solicitaie gesprek gehad. Een flinke vooruitgang in salaris maar niet meer de mogenlijkheid om thuis te werken. Op mijn vraag hoe het dan zou gaan als er weer een lockdown kwam of thuiswerk advies vanuit de overheid kreeg ik als respons testen bij de ingang en binnen afstand houden
Wordt toch lastig als ik me niet laat vacineren en ook nog nooit heb laten testen

20k was het overwegen waard. Ik vind het een groot risico om mijn baan op te zeggen na 11 jaar om ergens anders aan de gang te gaan met de wetenschap dat ik niet thuis kan werken. Dat en niet willen testen sta je natuurlijk zo op straat als het bedrijf je niet kan gebruiken. In mijn huidige functie heb ik 3 weken gewerkt op kantoor voordat het hele corona gebeuren van start ging destijds.Tenzij ze 20K per maand bieden, zou ik ervoor bedanken en ze succes wensen met de zoektocht verder![]()