- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Zou het ook niet zo zijn dat heel veel bedrijven het voor de bühne doen omdat ze bang zijn voor reacties van buitenaf?
Dat speelt zeker mee, ligt een beetje aan bestuur/management/directie denk ik. En of daar angsthazen zitten die de publieke opinie over hun persoon of bedrijf belangrijker vinden dan gezond verstand. Bij ons proberen ze het wel, maar als je nergens aan mee wilt doen dan is er in mijn geval in elk geval geen weerstand van bovenaf. Wel van onderaf, of op gelijke hoogte, maar die kunnen de boom in bij mij.
20k was het overwegen waard. Ik vind het een groot risico om mijn baan op te zeggen na 11 jaar om ergens anders aan de gang te gaan met de wetenschap dat ik niet thuis kan werken. Dat en niet willen testen sta je natuurlijk zo op straat als het bedrijf je niet kan gebruiken. In mijn huidige functie heb ik 3 weken gewerkt op kantoor voordat het hele corona gebeuren van start ging destijds.
Ja ik snap je, ik krijg ook aan de lopende band aanbiedingen, maar het is steeds wel iets wat me weerhoud ervan om te switchen. Zit ook al ruim 15 jaar bij mijn huidige werkgever en eigenlijk heb ik prima voor elkaar. Dus ik heb met mezelf afgesproken op basis van welke grenzen ik het daadwerkelijk wil overwegen. Tot op heden nog niet gebeurd, dus of die grenzen liggen lekker hoog, of ik ben gewoon een zeikerd.