Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Zou het ook niet zo zijn dat heel veel bedrijven het voor de bühne doen omdat ze bang zijn voor reacties van buitenaf?

Dat speelt zeker mee, ligt een beetje aan bestuur/management/directie denk ik. En of daar angsthazen zitten die de publieke opinie over hun persoon of bedrijf belangrijker vinden dan gezond verstand. Bij ons proberen ze het wel, maar als je nergens aan mee wilt doen dan is er in mijn geval in elk geval geen weerstand van bovenaf. Wel van onderaf, of op gelijke hoogte, maar die kunnen de boom in bij mij.

20k was het overwegen waard. Ik vind het een groot risico om mijn baan op te zeggen na 11 jaar om ergens anders aan de gang te gaan met de wetenschap dat ik niet thuis kan werken. Dat en niet willen testen sta je natuurlijk zo op straat als het bedrijf je niet kan gebruiken. In mijn huidige functie heb ik 3 weken gewerkt op kantoor voordat het hele corona gebeuren van start ging destijds.

Ja ik snap je, ik krijg ook aan de lopende band aanbiedingen, maar het is steeds wel iets wat me weerhoud ervan om te switchen. Zit ook al ruim 15 jaar bij mijn huidige werkgever en eigenlijk heb ik prima voor elkaar. Dus ik heb met mezelf afgesproken op basis van welke grenzen ik het daadwerkelijk wil overwegen. Tot op heden nog niet gebeurd, dus of die grenzen liggen lekker hoog, of ik ben gewoon een zeikerd.

Is die dochter 1.5j later overleden aan het gevolg van vaccinatie van begin 2021 ?

Dat speelt zeker mee, ligt een beetje aan bestuur/management/directie denk ik. En of daar angsthazen zitten die de publieke opinie over hun persoon of bedrijf belangrijker vinden dan gezond verstand. Bij ons proberen ze het wel, maar als je nergens aan mee wilt doen dan is er in mijn geval in elk geval geen weerstand van bovenaf. Wel van onderaf, of op gelijke hoogte, maar die kunnen de boom in bij mij.

Ja ik snap je, ik krijg ook aan de lopende band aanbiedingen, maar het is steeds wel iets wat me weerhoud ervan om te switchen. Zit ook al ruim 15 jaar bij mijn huidige werkgever en eigenlijk heb ik prima voor elkaar. Dus ik heb met mezelf afgesproken op basis van welke grenzen ik het daadwerkelijk wil overwegen. Tot op heden nog niet gebeurd, dus of die grenzen liggen lekker hoog, of ik ben gewoon een zeikerd.
Ik had ook erg hoog ingezet op salaris maar dat was geen probleem. Eigenlijk zo hoog dat mijn vrouw zou kunnen stoppen met haar werk. Maar ik wil gewoon thuis kunnen werken. Heb 3 kids die ik ook doordeweeks wil zien opgroeien en niet alleen in het weekend.

Ik had ook erg hoog ingezet op salaris maar dat was geen probleem. Eigenlijk zo hoog dat mijn vrouw zou kunnen stoppen met haar werk. Maar ik wil gewoon thuis kunnen werken. Heb 3 kids die ik ook doordeweeks wil zien opgroeien en niet alleen in het weekend.

Ja en dat is heel begrijpelijk, die balans privé - werk is sinds Corona wel echt stukken verbeterd, vooral bij organisaties die voorheen nog vrij conservatief stonden in het fenomeen thuiswerken.
Daarnaast is salaris lastig vergelijken als je dat op basis van gewerkte uren niet ontleed. De ene baan is de andere niet en je kunt wel 2x in salaris omhoog gaan, maar als je van feitelijk 20u werken per week naar 60u werken per week gaat, ondanks dat je in beiden 40u betaald wordt, ben je alsnog dief van je eigen portemonnee.

Dat het daar nooit op getest was is niet veelzeggend.

Daar ben ik het niet mee eens.
In mijn optiek is dit juist veelzeggend, ook mede het gegeven dat hier gewoon keihard over is gelogen.

Voorkomen (ernstige) ziekte bij individuen én transmissie zijn altijd een speerpunten geweest in de preventieve werking van vaccins.
Dat "men" met alle gemak de definities m.b.t. hiertoe herziet en aanpast, doet daar niets aan af.

Hoeveel mensen zijn er nu door beschermd, en hoeveel doden heeft het gekost. Hoeveel doden had het gekost als niemand de 1e 2 vaccinaties had genomen..?..?

Is er dan gezegd dat het daar wel op getest is?

Men heeft beleid gevoerd alsof het antwoord hierop inderdaad voorhanden zou zijn, op basis van onderzoek. Wat er dus niet was. Dat is waar de schoen wringt. En dan komen de dooddoeners, ja maar het was crisis en we doen het voor elkaar. Hatelijke deugcultuur met een snufje verantwoordelijkheidsontwijking.

Men heeft beleid gevoerd alsof het antwoord hierop inderdaad voorhanden zou zijn, op basis van onderzoek. Wat er dus niet was. Dat is waar de schoen wringt. En dan komen de dooddoeners, ja maar het was crisis en we doen het voor elkaar. Hatelijke deugcultuur met een snufje verantwoordelijkheidsontwijking.
Wordt er überhaupt wel een vaccin getest op verdere verspreiding, of is het om een individu te beschermen, en zo mogelijk zijn omgeving

Wordt er überhaupt wel een vaccin getest op verdere verspreiding, of is het om een individu te beschermen, en zo mogelijk zijn omgeving

Wat doet dat ertoe? Het gaat er toch om dat er op extreme schaal aan bizarre (mensen)rechten is getornd en dat dit een nog steeds niet in te schatten neveneffect aan schade heeft toegebracht op heel veel vlakken? Of het nu wel of niet wordt gedaan, staat toch los van het feit dat je ermee schermt om bepaald draagvlak op oneerlijke wijze te verkrijgen. Wellicht maakt het dat juist nog veel kwalijker.

Is er dan gezegd dat het daar wel op getest is?

Nee, niet letterlijk, maar er is lange tijd -volkomen onterecht- stellig geclaimd dat het vaccin transmissie tegen gaat.

Dat kun je alleen zo stellen als dat voldoende getest is en uit de resultaten is gebleken.
Dus indirect is dit wel degelijk geïnsinueerd cq. onterecht gesuggereerd.

Denk ook aan hoe vanzelfsprekend het voor de ontwikkelaars en raadgevende medici had moeten zijn dat zulke vaccins beperkt/tijdelijk (konden) werken en hoe dat verschilde met de beoogde resultaten waarvoor het werd opgedwongen.

Nou daar gaan we weer, verhoging van het niveau, door Dr. Kruger himself.

1665497644434.png

geld alleen voor die oudjes die allemaal 1👀 willen worden of meer

Terug
Naar boven