AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Cijfers in de link.

En klote dat je er zo aan toe bent.

Ik zie alleen maar een zoekopdracht en geen cijfers. Dutchman vraagt naar inhoudelijke cijfers die jouw verhaal onderschrijven of dat van hem ontkrachten. Wat heeft het resultaat van een zoekopdracht nu voor inhoudelijke bijdrage in deze discussie? Of heb je al die onderzoeken stuk voor stuk gelezen? Tientallen pagina's vol en die ondersteunen jouw verhaal, c.q. ontkrachten Dutchman zijn verhaal? Het is zo makkelijk om niet op de inhoud te discussieren en simpelweg te verwijzen naar je zoek skills. Zeg dan gewoon; zoek eens op "review vaccination effectiveness COVID 19 Netherlands" dan krijg je 1001 en resultaten die allemaal wat anders schrijven.

En volgens mij staat de eventuele effectiviteit in bepaalde risicogroepen helemaal niet ter discussie, maar gaat het nu juist om die nuance; de onevenredige prijs die kerngezonde mensen betalen, of in ieder geval het verhoogde risico erop, wat niet in verhouding meer staat. En daarbij de nog steeds niet verklaarde oversterfte.
 
Cijfers in de link.

En klote dat je er zo aan toe bent.
Bedankt. Life sucks en het is nog steeds een invaliderend proces.

Ik wil graag een duidelijk onderzoek zien.
Ik kan linkjes plaatsen van pro vaxxers en anti vaxxers die beide iets anders aantonen.

Ik wil ook afhankelijke onderzoekers. Lareb en RIVM zullen met andere data komen dan Maurice de Hond.

Diverse cardiologen in Amerika en het VK geven aan dat het risico op myocarditus na vaccinatie hoger ligt dan na een besmetting.
Ook dat de symptomen anders zijn en er andere markers zijn in het bloed.
In Duitsland heeft het Duitse ministerie van volksgezondheid aangegeven dat 1 op 10.000 prikken ernstige bijwerkingen geeft.
Ander onderzoek van diezelfde data toonde aan dat het percentage al op 1 op 6500 is.
Prikken, niet mensen.

Ik denk dat vaccinatie voor ouderen en risicogroepen de beste keus was. Kiezen uit twee kwaden.
Wat is dan het hoogste risico weten we voorlopig nog niet.

Dat we gezonde mensen vanaf 12 jaar zijn gaan vaccineren was natuurlijk overtrokken. De risico’s op een ernstig verloop van corona zijn minimaal.

Het is de komende jaren afwachten wat er nog naar buiten gaat komen aan bijwerkingen.
Er is een stijging van neurologische klachten te zien.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik zie alleen maar een zoekopdracht en geen cijfers. Dutchman vraagt naar inhoudelijke cijfers die jouw verhaal onderschrijven of dat van hem ontkrachten. Wat heeft het resultaat van een zoekopdracht nu voor inhoudelijke bijdrage in deze discussie? Of heb je al die onderzoeken stuk voor stuk gelezen? Tientallen pagina's vol en die ondersteunen jouw verhaal, c.q. ontkrachten Dutchman zijn verhaal? Het is zo makkelijk om niet op de inhoud te discussieren en simpelweg te verwijzen naar je zoek skills. Zeg dan gewoon; zoek eens op "review vaccination effectiveness COVID 19 Netherlands" dan krijg je 1001 en resultaten die allemaal wat anders schrijven.

En volgens mij staat de eventuele effectiviteit in bepaalde risicogroepen helemaal niet ter discussie, maar gaat het nu juist om die nuance; de onevenredige prijs die kerngezonde mensen betalen, of in ieder geval het verhoogde risico erop, wat niet in verhouding meer staat. En daarbij de nog steeds niet verklaarde oversterfte.
Het was een link naar een review. Over effectiviteit van vaccinatie in Nederland. Zal wel iets mis zijn gegaan met kopieren.

Sowieso als je ipv op facebook of twitter op scholar zoekt is de kwaliteit van het resultaat al een stuk beter. Gebruik je daarnaast alleen reviews of meta-analyse dan heb je iets te pakken waar je ook wel wat conclusies uit zou mogen trekken.

Maar weet je. Ik heb helemaal geen zin om steeds met wetenschappelijke literatuur te komen als bewijs tegenover onderbuikgevoel dat wordt ondersteund met plaatjes van twitter of de youtube echoput. Het is prima, alles is al wel gezegd. Ik ga gewoon weer lekker sporten en een beetje ouwehoeren over barbells (alhoewel ik me afvraag wie er hier uberhaupt nog traint).
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Het was een link naar een review. Over effectiviteit van vaccinatie in Nederland. Zal wel iets mis zijn gegaan met kopieren.

Sowieso als je ipv op facebook of twitter op scholar zoekt is de kwaliteit van het resultaat al een stuk beter. Gebruik je daarnaast alleen reviews of meta-analyse dan heb je iets te pakken waar je ook wel wat conclusies uit zou mogen trekken.

Maar weet je. Ik heb helemaal geen zin om steeds met wetenschappelijke literatuur te komen als bewijs tegenover onderbuikgevoel dat wordt ondersteund met plaatjes van twitter of de youtube echoput. Het is prima, alles is al wel gezegd. Ik ga gewoon weer lekker sporten en een beetje ouwehoeren over barbells (alhoewel ik me afvraag wie er hier uberhaupt nog traint).

Het komt wel een beetje denigrerend over op het moment dat je hier mensen met een andere mening wegschuift in de hoek met als enige bron Facebook, Twitter en YT. Ik voel me daar persoonlijk niet op aangesproken, omdat ik zelf liever op zoek ga naar informatie op andere plekken. Maar het geeft wel een beetje te kennen hoe je in de wedstrijd zit. Ook het onderbuikgevoel benoemen in een discussie met iemand die aan de levende lijve ondervonden heeft dat het ontbreken van een onderbuikgevoel, hem juist in de problemen gebracht heeft, met allerhande fysieke problemen als gevolg. Beetje cru wel. :p
 
(alhoewel ik me afvraag wie er hier uberhaupt nog traint).
Ik in ieder geval niet meer.
Ik kom in de sportschool om oefeningen te doen die ik in het revalidatiecentrum heb geleerd.
Dat is zo mooi in Nederland, vanwege goed gedrag heb ik fysiotherapie nodig. Alleen dat krijg ik niet.
Moet daar extra voor verzekeren.
Alleen als je naar 70% van je laatst verdiende loon ga is het al lastig genoeg.
Daarom doe ik de oefeningen in de sportschool.
De eigenaar is echt een toffe pik. Hij heeft mijn abonnement stopgezet en ik mag gratis “trainen”.

Verder is het van dag tot dag plannen. De ene dag sta ik straks van de tramadol en doe ik weinig, de andere dag kan ik net wandelstok of rollator mezelf redelijk redden.

Maar voor de pro vaxxers zijn wij gewoon collateral damage.

Dat snap ik nog gedeeltelijk, zover het je persoonlijk niet raakt is het jammer voor die ander.

Alleen dat blijven ontkennen van ernstige bijwerkingen is wel frustrerend.
In het VK, Canada En Australië wordt al compensatie betaald aan vaccinatie slachtoffers of nabestaanden.

Duitsland erkend ernstige bijwerkingen en hebben hier een kliniek voor geopend. Hier in Nederland wordt het doodgezwegen.

Niemand van de media wil langskomen om mijn verhaal if van andere aan te horen. Regelmatig gevraagd maar helaas.
Alleen de Groene Amsterdammer heeft er aandacht aan geschonken of de Andere krant.

Lareb geeft niet thuis
RIVM geeft niet thuis
GGD geeft niet thuis
Ministerie van VWS geeft niet thuis.

Hetzelfde antwoord overal. Vaccinatie was vrijwillig, wij waren alleen uitvoerend, wij registreren bijwerkingen tot bepaalde aantallen etc.
 
Het komt wel een beetje denigrerend over op het moment dat je hier mensen met een andere mening wegschuift in de hoek met als enige bron Facebook, Twitter en YT. Ik voel me daar persoonlijk niet op aangesproken, omdat ik zelf liever op zoek ga naar informatie op andere plekken. Maar het geeft wel een beetje te kennen hoe je in de wedstrijd zit. Ook het onderbuikgevoel benoemen in een discussie met iemand die aan de levende lijve ondervonden heeft dat het ontbreken van een onderbuikgevoel, hem juist in de problemen gebracht heeft, met allerhande fysieke problemen als gevolg. Beetje cru wel. :p
Meneertje Sparks wil gewoon zonder al teveel gezeik lekker in zijn Tesla naar het werk zoeven. Niet teveel vragen stellen en zo nu en dan (steeds vaker) bukken voor de overheid hoort daar nu eenmaal bij.
 
Meneertje Sparks wil gewoon zonder al teveel gezeik lekker in zijn Tesla naar het werk zoeven. Niet teveel vragen stellen en zo nu en dan (steeds vaker) bukken voor de overheid hoort daar nu eenmaal bij.
Hij rijdt een elektrische Volvo. ;)
 
Fv0v0u9aIAEnmDv
 
Maar het covid vaccin werkt natuurlijk het allerbest bij Volle Maan en Gunstige Sterrenstand!

FwRKesQWYAE_z5y
Ik heb mijn vaccinatie laten instralen door Jomanda. En het werkt want ik ben nog niet dood.
 
Back
Naar boven