AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Ik heb geen film nodig ter bevestiging dat pizza-liefhebbende satanistisch pedofiel en kinderbloeddrinkende reptielmensen de wereld willen domineren.

:trollface:

Zag woensdag een jong grietje op de fiets met een mondkapje op. Dacht bij me eigen hoe brainwashed kun je dan als ouders zijn als je je kind wijs hebt gemaakt dat dat de manier is om op straat te gaan. Tenzij ze Michael Jackson imitator is uiteraard.

Getwijfeld of ik mijn ervaring zou delen of niet, maar wil mijn oude DBB-vriendjes dit verhaal niet onthouden.

Week of 7 geleden reed ik terug uit Italië en werd ik gebeld door zusje nr.2 dat zusje nr.1 levenloos in huis is aangetroffen door de werkster. Zusje nr.1 woont in Duitsland, regio Würzburg. Deze werkster is naar de buren gerend welke de Notarzt hebben ingeschakeld. Deze was na een minuut of 10 ter plekke, constateerde een klinische dood (geen hart- en hersenactiviteit) en is direct met reanimatie gestart. Tegelijkertijd heeft deze de traumaheli gealarmeerd. Deze was zo’n 20min later ter plekke.

Met een teruggekeerde, maar zeer zwakke, polsslag is zus naar het ZKH getransporteerd waar ze in coma lag en tevens gehouden werd. Ik was inmiddels in de buurt en ben een dag later in het ZKH gearriveerd en mij kapot geschrokken natuurlijk.

Wonderwel heeft ze het overleefd en na 2 weken hebben ze haar rustig laten ontwaken uit coma.
Met horten-en-stoten en na 3 zware dubbele longontstekingen met hoge koorts zijn we inmiddels 7 weken verder na het voorval, maar is het nog altijd onduidelijk wat het ‘sterven van het lichaam’ veroorzaakt heeft.

Zelf ben ik inmiddels 4x erheen gereden voor enkele dagen en ga komend weekend weer voor een dag of 5 en heb diverse artsen en verpleegkundigen uitvoerig gesproken. Ze heeft in 3 ziekenhuizen/klinieken gelegen inmiddels wegens uiteenlopen redenen en bij alledrie heb ik dezelfde vraag gekregen ; Of ze ‘die Impfungen’ gehad heeft. De artsen houden zich wat meer op de vlakte, ze kunnen immers nog weinig met de info, maar de verpleegkundigen hebben meermaals hun afschuw getoond over de vaccinaties. Stuk-voor-stuk zijn ze verplicht geweest de eerste 2 te gaan halen, anders mochten ze hun werk niet meer uitoefenen, maar allemaal zeggen ze unaniem de ‘boosters’ nooit te gaan halen. Ook enkele verpleegkundigen hebben meerdere, of verergerde, klachten opgelopen na de vaccinaties (verergerde hooikoorts, vaker griep/verkouden, tot een nieuw ontwikkelde auto-immuunziekte).

Mijn zus ligt momenteel op ‘fase3’ van de Reha-kliniek en maakt het naar omstandigheden goed. Ze kan inmiddels weer eten, redelijk normaal communiceren en zit in het traject om opnieuw te leren schrijven, lopen, etc. Op haar afdeling liggen nog 3 personen met hetzelfde ‘ziekteverloop’ van min-of-meer dezelfde leeftijd (53).

Tal van onderzoeken verder is er dus nog altijd geen oorzaak gevonden (ze was altijd kerngezond, wel vaak gestrest en iets te zwaar). Er volgen nog meer onderzoeken, maar de kans bestaat dat er geen oorzaak gevonden wordt. Iets wat er dus vaker dan voorheen geconstateerd wordt in de ziekenhuizen aldaar, tevens is er een toename van onverklaarbare sterfgevallen waar te nemen.

Tot nu toe heeft mijn zus echt enorm veel geluk gehad, ietsje langer en ze zou voorgoed weg geweest zijn. Wel tussen de 15 en 35 minuten zonder zuurstof, dus de exacte schade is nog onzeker.

Wat betreft de vaccinaties ; je kunt verder nog helemaal geen kant op met de info en vermoedens, hoop dat er in de (nabije) toekomst meer aan de oppervlakte zal komen.

Inmiddels is er iets meer bekend en is ze aan de betere hand.

Ze hebben een afwijking, waarschijnlijk veroorzaakt door een ontsteking, aan de linkerkant van haar hart geconstateerd, waarvan de oorzaak niet te achterhalen is(....) Ze vermoeden dat dit het geheel veroorzaakt heeft en er is inmiddels een ICD (soort pacemaker) geplaatst.
De reha verloopt erg voorspoedig en ze kan zelfstandig lopen en ook al enkele traptreden. Vooral het laatste heeft ervoor gezorgd dat ze vandaag naar huis mag om daar verder te revalideren.
Volgens het artsenrapport heeft ze 22 minuten zonder zuurstof gezeten en daarna nog 25 minuten minimaal ten tijde van reanimatie.
We schatten haar mentaal op 70-75%, maar hebben hoop dat dit zich nog verder ontwikkelt.

Al-met-al heeft ze enorm veel mazzel gehad en mag je eigenlijk wel van een wondertje spreken. :heart:

Inmiddels is er iets meer bekend en is ze aan de betere hand.

Ze hebben een afwijking, waarschijnlijk veroorzaakt door een ontsteking, aan de linkerkant van haar hart geconstateerd, waarvan de oorzaak niet te achterhalen is(....) Ze vermoeden dat dit het geheel veroorzaakt heeft en er is inmiddels een ICD (soort pacemaker) geplaatst.
De reha verloopt erg voorspoedig en ze kan zelfstandig lopen en ook al enkele traptreden. Vooral het laatste heeft ervoor gezorgd dat ze vandaag naar huis mag om daar verder te revalideren.
Volgens het artsenrapport heeft ze 22 minuten zonder zuurstof gezeten en daarna nog 25 minuten minimaal ten tijde van reanimatie.
We schatten haar mentaal op 70-75%, maar hebben hoop dat dit zich nog verder ontwikkelt.

Al-met-al heeft ze enorm veel mazzel gehad en mag je eigenlijk wel van een wondertje spreken. :heart:
Dat is het zeker ja. Sterkte ermee :heart:

Binnenkort even goed naar luisteren, maar na de eerste 5 minuten heeft hij mijn vertrouwen nog niet gewekt.

1 op 35 :eek:

Was dit niet handig geweest geweest om vooraf te screenen?

Ja met de kennis van nu. Hadden we het eventueel anders moeten aanpakken. Het was een pandemie. Dansen met Jansen. Arm voor arm. Deur aan deur.
Met de kennis van nu kan je pas bedenken hoe compleet retarded het merendeel van de maatregelen waren? In het covidtopic waren er toen al genoeg mensen die riepen dat dit 1 grote psy op was.

Met de kennis van nu kan je pas bedenken hoe compleet retarded het merendeel van de maatregelen waren? In het covidtopic waren er toen al genoeg mensen die riepen dat dit 1 grote psy op was.
Ik sta aan jouw kant Her Strudel.

En het boeit de meeste mensen nogsteeds niet 😓

Terug
Naar boven