MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Heb geen baas een hond heeft een baas :mad:

Bij ons hebben ze onlangs alle stickers van de bureaus en vloer met afstand of richting aanduiding, verwijderd.

Ik ga helemaal stuk als straks de paniek weer toeslaat.

Heb vorige keer ook geen masker gedragen op kantoor, heeft tot vele discussies geleid, maar in the end kunnen ze je het niet verplichten als ze niet kunnen onderbouwen wat het effect ervan is. Uiteindelijk hebben ze geen andere keus dan het te accepteren, daarbij is het handig als je zelf wél goede argumenten hebt, waarom je geen masker draagt.

1693194910132.png

• Like
Waarderingen: Boca
Iemand nog een hondenbaantje, betaalt volgens mij wel dikke prima, zijn immers belastingcenten die verdeeld moeten worden...

1693998947684.png

• Like
Fool me once, shame on... shame on you.

Fool me twice, need to get vaccinated again.

• Haha
Iemand nog een hondenbaantje, betaalt volgens mij wel dikke prima, zijn immers belastingcenten die verdeeld moeten worden...

1693998947684.png
Heerlijke bijbaan was dat, gemiddeld 1-2 gesprekken van <5 minuten per uur, colleges voorbereiden, studieboeken doornemen, meals preppen, huis schoonmaken, scrollen op dbb, alles tijdens werktijd.

Betaalt overigens niet goed, gaat via een grote klantenservice tussenpartij, niet direct bij de GGD in dienst. Minimumloon plus een beetje.

1693998947684.png
Dikke prima voor thuiswerk denk ik niet. Wel makkelijk als je om wat voor reden dan ook niet weg kan.

Direct bij de GGD was 25,00 per uur geen uitzondering. Voor een beetje thuis bellen vind ik dat zo gek nog niet.

• Like
Terug
Naar boven