Mag ik dat ook doen vanaf mijn werklocatie?Iemand nog een hondenbaantje, betaalt volgens mij wel dikke prima, zijn immers belastingcenten die verdeeld moeten worden...
![]()
Tussen het traden door moet ik daar wel wat tijd voor hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik dat ook doen vanaf mijn werklocatie?Iemand nog een hondenbaantje, betaalt volgens mij wel dikke prima, zijn immers belastingcenten die verdeeld moeten worden...
![]()
Mag ik dat ook doen vanaf mijn werklocatie?
Tussen het traden door moet ik daar wel wat tijd voor hebben.

Uitzonderlijk. Via diverse klantenservice tussenpartijen was het salaris voor vaccinatie-/testlijn 10,20-11€ bruto per uur. Voor het bron- en contact onderzoek liep dit op tot 13€ bruto.Direct bij de GGD was 25,00 per uur geen uitzondering. Voor een beetje thuis bellen vind ik dat zo gek nog niet.
Dat lees je toch. Ernst zegt het msm zegt het!Zijn er hier nog mensen eigenlijk die zich laten prikken/boosteren en zo ja op basis van welke grond vinden we dat noodzakelijk?
Zolang er genoeg androgenen in zitten prik ik me lekZijn er hier nog mensen eigenlijk die zich laten prikken/boosteren en zo ja op basis van welke grond vinden we dat noodzakelijk?
@Galen zal al wel een verzoek hebben ingedient om er ook 1 te krijgen. Reden: Wil zijn vaxinatie boekje graag vol hebbenZijn er hier nog mensen eigenlijk die zich laten prikken/boosteren en zo ja op basis van welke grond vinden we dat noodzakelijk?
Maar als je dat echt van mening bent heb je nu toch wel al 3 prikken gehaald. Dan zou ik het nu gedurende een zwangerschap even overslaan.De kans om ernstig ziek te worden door corona is groter tijdens zwangerschap.

Het is nog erger: ik val kennelijk onder de groep 'kwetsbaren', omdat ik hiervoor ook tweemaal eerder een uitnodiging heb ontvangen met die mededeling. Daar vallen mensen met het syndroom van Down ook onder, dus wellicht.Val jij in de doelgroep dan, of strek je jouw nek tot je 60+ bent![]()
Het is nog erger: ik val kennelijk onder de groep 'kwetsbaren', omdat ik hiervoor ook tweemaal eerder een uitnodiging heb ontvangen met die mededeling. Daar vallen mensen met het syndroom van Down ook onder, dus wellicht.

De griepprik nemen ze dan (vaak) ook weer toch.Maar als je dat echt van mening bent heb je nu toch wel al 3 prikken gehaald. Dan zou ik het nu gedurende een zwangerschap even overslaan.