MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Iemand nog een hondenbaantje, betaalt volgens mij wel dikke prima, zijn immers belastingcenten die verdeeld moeten worden...

1693998947684.png
Mag ik dat ook doen vanaf mijn werklocatie?

Tussen het traden door moet ik daar wel wat tijd voor hebben.

Direct bij de GGD was 25,00 per uur geen uitzondering. Voor een beetje thuis bellen vind ik dat zo gek nog niet.
Uitzonderlijk. Via diverse klantenservice tussenpartijen was het salaris voor vaccinatie-/testlijn 10,20-11€ bruto per uur. Voor het bron- en contact onderzoek liep dit op tot 13€ bruto.

Direct bij de GGD begon het standaard vanaf 13-14€ bruto voor vaccinatie/test. BCO kon oplopen tot 17€ bruto. GGD had echter zeer beperkte capaciteit, partijen als Webhelp en Teleperformance vingen de piek druktes op met een shitload aan studenten en ongeschoolde thuiswerkers

1694236452108.png

Zijn er hier nog mensen eigenlijk die zich laten prikken/boosteren en zo ja op basis van welke grond vinden we dat noodzakelijk?

Ik kijk halsreikend uit naar de uitnodiging :heart:

Val jij in de doelgroep dan, of strek je jouw nek tot je 60+ bent :D
Het is nog erger: ik val kennelijk onder de groep 'kwetsbaren', omdat ik hiervoor ook tweemaal eerder een uitnodiging heb ontvangen met die mededeling. Daar vallen mensen met het syndroom van Down ook onder, dus wellicht.

Het is nog erger: ik val kennelijk onder de groep 'kwetsbaren', omdat ik hiervoor ook tweemaal eerder een uitnodiging heb ontvangen met die mededeling. Daar vallen mensen met het syndroom van Down ook onder, dus wellicht.

Ben benieuwd naar de criteria en hoe groot die groep dan inmiddels is :eek:

Maar als je dat echt van mening bent heb je nu toch wel al 3 prikken gehaald. Dan zou ik het nu gedurende een zwangerschap even overslaan.
De griepprik nemen ze dan (vaak) ook weer toch.

Oh en ik denk dat het iets beter verwoord kan worden als dat de zwangerschap bij een ernstige griep (of soortgelijks) mis kan gaan, dus die kans wordt verkleind door ververste immuniteit van prikken. Zoiets is het dacht ik meer.

Val je in een risicogroep, of ben je oud? Of gewoon levensmoe? :p

Terug
Naar boven